home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  2 Brugere, 741 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 170 171 [172] 173 174 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 333343 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2565: 30 Sep 2008, 08:34 »

Mig og min ven har lavet et man city hold. Vi blev nummer 3 første sæson, holdet ser sådan ud. Dette er desuden anden sæson
                     I.Akinfeev
Rafinha--M.Richards--V.kompany--C.pander
                      A.Pirlo
                      G.Barry
S.Phillips                                 M.Fernandes
                  Elano--S.Kiessling   

Vil med glæde høre kommentarer og hvor i syntes der skal forstærkes
« Seneste Redigering: 30 Sep 2008, 11:37 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

bettenelle
Førsteholdsspiller

« Svar #2566: 30 Sep 2008, 14:04 »

Spiller med FC Vestsjælland og jeg er i anden sæson.
I første sæson vandt jeg 2. division øst og kom i fjerde runde af pokalen.
Ligger nummer 1 efter 4 kampe med 10 point i 1. division.

Thomas Villadsen(MM)

Anders Torpegaard(FH)Morten Juul Hansen(FC)Lars Christian Nielsen(FC) Garfield Reid(FV)

Nicki Bille Nielsen(MH)Keith Kelly(MC)Tidiane Sane(MC) Mikkel Beckmann(MV)

Marc Nygaard(AC)Bedi Buval(AC)

Skriv hvad i syntes, og hvor der skal være forstærkninger.
Spørg efter SS hvis det er:)

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #2567: 30 Sep 2008, 14:08 »

Det var da et overordentligt lækkert angreb du har dig, kender desværre ikke så forfærdeligt mange spillere på dit hold, men ganske imponerende at du har fået fat i både Nygaard, Buval og Sane.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

bettenelle
Førsteholdsspiller

« Svar #2568: 30 Sep 2008, 14:11 »

Det var da et overordentligt lækkert angreb du har dig, kender desværre ikke så forfærdeligt mange spillere på dit hold, men ganske imponerende at du har fået fat i både Nygaard, Buval og Sane.
De gør det sindsyg godt. Bedi Buval 4kampe 9mål. Men nu rykkede Randers FC også ned.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #2569: 30 Sep 2008, 14:13 »

Er så småt ved at nærme mig enden på 2. sæson med mit Ipswich hold, og det går ganske godt med en suveræn førsteplads, så jeg skal jo så småt til at se frem ad. Mit koncept har været at købe billige østeuropæere, for hurtigst muligt at få holdet op på et niveau der gør at vi kan rykke op. Derudover har jeg satset ungt, så vidt muligt unge briter som Danny Haynes, Giles Barnes og Owen Garvan, omend der også er plads til den tyske brasilianer Rafael Forster.

Ville være rigtigt lækkert hvis nogen ville rate mit hold, og forslag til forbedringer ville også være rigtigt lækre, nu hvor jeg så småt skal til at spille i Premier League.

Cesc
Gæst

« Svar #2570: 30 Sep 2008, 15:05 »

KrookDale
Jeg vil først lige rose dig for din taktik i Championsship, men har på fornemmelsen at den skal ombygges totalt i den kommende sæson i Premier League. Du kan ikke tillade dig at spille så offensivt i den bedste række, men dejlig idé med at backerne løber frem som defensive midtbanespillere. Det gør at forsvaret nok bliver bedre forsvaret, og måske vil jeg tage denne idé til mig i mine taktikker.

Men til holdet, som jo klart er det vigtigste at rate i denne tråd. Målmandsposten ser meget skarp ud, kender ikke din målmand i startopstillingen, men mine erfaringer med Preston Edwards siger alt. Han er fænomenal, og du kan med sikkerhed nyde hans talent når du kommer længere frem. Han står vidst ved siden af ordet "perfekt" i ordbogen - og det passer - for han er mere end bare klasse!

Forsvaret er også rimelig stærkt, men er Possebon allerede rutineret nok til Premier League? Jeg vil dog mene at dit centrale forsvar er ret stærk, både på banen, men så sandelig også på bænken. Jeg spår, at du ikke lukker så mange mål ind, for forsvaret ser stærkt ud! Synes ikke rigtig der er folk som du behøver købe her, kun spillere der går direkte ind på holdet. Ryan og Nordtveit kan nok blive meget vigtige for dig i fremtiden, så måske skal du egentlig ikke spillere dertil. Fremtiden er sikret, og det ville være at skyde sig selv i foden, hvis man sætter deres talent i bero. Nordtveit skal sikres permanent hvert fald, for han bliver jo klart en af de bedste i Premier League.

Midtbanen er også ret stærk, men som mange andre steder på holdet, synes jeg der mangler en smule rutine. Din midtbane blomstrer med talent, Garvan, Mihelic, Barnes, ja, jeg kunne blive ved. En rutineret arbejdshest til den centrale midtbane kunne være dejlig for dig, især i den bedste række, så du kan stoppe spillet hos modstanderen højere oppe på banen. Fløjenes fremtid er sikret, men i nu'et er jeg ikke sikker på at det er godt nok.

Angrebet er din klare styrke i mine øjne, der behøver ikke rigtig noget. Stancu kan give dig et par kasser som indskifter, mens den hurtige Haynes og stærke Buval nok laver mål på samlebånd fra start af. Dejligt angreb som du kan stille med, men som sagt ser det også ungt ud - en rutineret målmaskine vil måske være oplagt.

Generelt har du for unge spillere som oprykker hold. Håber du kan bruge vurderingen til at forbedre holdet.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #2571: 30 Sep 2008, 15:37 »

Mange tak for responsen, det skal lige siges at denne ekstremt offensive 4-4-2 kun bruges når jeg spiller mod bundhold, og givetvis slet ikke vil blive brugt næste sæson, da jeg selv er bundhold der. Generelt spiller jeg når odds'ne er imod mig med en 4-1-4-1, og så en standard 4-4-2 på hjemmebane og i udebanekampe med mig tippet som vinder.

Spillermæssigt, så forventer jeg mig også meget af Preston Edwards på langt sigt, men han har ikke udviklet sig så forfærdeligt hurtigt indtil videre, og tror måske jeg kan have fordel af at forstærke mig på målmandsposten hvis pengene er til det. Forsvarsmæssigt står jeg over for at skulle forstærke mig på backpladserne, da Harding ikke vil forlænge, og både Possebon og Gilbert jo desværre er på lån. Er som dig også ret glad for mine centrale forsvarsspillere, Suchy er i mit spil ekstremt stærk taktisk, mens Hernani er rigtigt stabil og rimelig både fysisk, mentalt og teknisk, tror dog den ene vil blive slået af Nordtveit hvis jeg sikrer mig ham på lån/permanent til næste sæson.

Midtbanemæssigt vil jeg erklære mig enig med dig i at der mangler lidt, især Garvan tror jeg ikke er helt stærk nok endnu når jeg skal prøve at få point mod de stærke hold, tror til gengæld måske du har overset min meget alsidige 26-årige DM fra Ecuador (Segundo Castillo), der nok skal kunne gøre det godt selv mod de større hold.

På angrebspladsen er jeg faktisk lidt ked af at have købt Stancu, der jo er standarkøb på alle hold der ikke hører til blandt Europas 50 bedste, men på daværende tidspunkt var den eneste kompetente angriber jeg kunne få til pengene.

Har heldigvis 40 mio tilbage på transferbudgettet i denne sæson, og regner med forhåbentlig at have en 100 mio at købe for i næste sæson. Tror umiddelbart pengene vil blive brugt på 2 backs, samt hvis jeg får muligheden en midtbanespiller der er nået forbi sin storhedstid og derfor kan fås billigt.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #2572: 30 Sep 2008, 18:05 »

kasperbp12
Manager

« Svar #2573: 30 Sep 2008, 18:08 »

Vildt godt hold! Hvordan kan du få Casillas flyttet fra Real Madrid? Det kan jeg aldrig. Og hvorfor har du købt Henry tilbage? Huh Ellers et rigtig godt hold du har!

alek9000
Manager

« Svar #2574: 30 Sep 2008, 18:13 »

Hvordan virker Fabregas på den offensive? Har selv tænkt mig at prøve det, men måske kan du svare mig på det?  Peace

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #2575: 30 Sep 2008, 18:19 »

Vildt godt hold! Hvordan kan du få Casillas flyttet fra Real Madrid? Det kan jeg aldrig. Og hvorfor har du købt Henry tilbage? Huh Ellers et rigtig godt hold du har!

Købte ham for 1 mia. (;

Fik ham bare på prøvetræning men droppede ham (;

Fabregas har bare alm. holdinstillinger men jeg har omskolet ham til offensiv midtbane (:

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #2576: 30 Sep 2008, 18:21 »

Godt hold.
Mangler du ikke en målmand?
Bendtner er måske ikke helt god nok, men det er jo en dansker så kan godt forstå dig  Wink

alek9000
Manager

« Svar #2577: 30 Sep 2008, 18:23 »

Spiller på bærbar så man kan ikke se Petr Cech i toppen  Rullende Øjne

EDIT: Det skal dog lige siges at jeg frem til oktober år 2009 var manager for Argentina, så der er ikke helt de altoverskyggende stjerner på holdet.

kasperbp12
Manager

« Svar #2578: 30 Sep 2008, 18:27 »

Købte ham for 1 mia. (;

Fik ham bare på prøvetræning men droppede ham (;

Fabregas har bare alm. holdinstillinger men jeg har omskolet ham til offensiv midtbane (:
hvorfor købte du henry

alek9000
Manager

« Svar #2579: 30 Sep 2008, 18:28 »

Nå okay Smiley

Sider: 1 ... 170 171 [172] 173 174 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010