home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 704 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 333491 gange)
jemil
Landsholdsspiller

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2505: 28 Sep 2008, 14:31 »

Nej Smiley

19-18!

Cesc
Gæst

« Svar #2506: 28 Sep 2008, 14:31 »

Cesc, det er et luksusproblem. Du har fantastiske spillere til enhver plads! Det eneste spørgsmpl jeg har er, om Craig Gordon er god nok? Og hvem er bedre, Joe Hart?
Du skal nok kunne klare dig med den nuværende trup, hvis det er...

Joe Hart var anden prioritet, han er god, men han koster rigtig meget! Craig Gordon er min yndlingsmålmand, så hvorfor skulle han ikke spille i yndlingsklubben?

Gordon er formidabel, og han er med garanti god nok!
Craig GORDON

Jeg vil jo gerne gøre næsten hele truppen britisk, men synes næsten kun England har hurtige angribere, altså ingen stærke som er gode nok til Arsenal. Skotland har Boyd, men han er ikke god nok i mine øjne. Jeg synes nemlig Adebayor  har skuffet mig meget, så hvis jeg kan få 250 millioner for ham, og hente et britisk Hulk, ville det jo være super. Men hvem skulle det være? Eller skal jeg satse på Super Nick?

Ben92
Gæst

« Svar #2507: 28 Sep 2008, 14:34 »

Dette er så mit yderst stærke Arsenal-mandskab, som er ved at gå igennem en britisk invasion. I første sæson hentede jeg mange talenter, både franske, engelske og af andre nationaliteter. Et par stykker af dem, har bidt sig fast i den absolutte top. Især Sakho, Sankharé og Wilshere har imponeret mig!

Kaká købte jeg i januar, men pga. han skuffede mig, fik jeg solgt ham videre - til overpris! Jeg har også solgt Gallas, Eduardo, Silvestre, RVP, Senderos, Denilson, Gibbs og Diaby, så jeg render rundt med et kæmpe overskud og en masse dejlige milioner at kunne fyre af på et par britiske spillere.

Det har hele tiden været planen, at jeg skulle skrabe en masse penge sammen, hvorefter jeg kunne begynde på at gøre holdet mere britisk. Jeg har hentet Ashley Young, som jeg måtte give 137 millioner for. Han bliver spændende at følge, men om han kan slå Rosicky af holdet er et stort spørgsmål. Rosicky blev årets spiller forrige sæson, men måske vil jeg skille mig af med tjekken. Nasri er en ombejlet herre, men ham vil jeg ikke skille mig af med, hvert fald ikke lige nu. Det samme gælder Adriano, der blev årets indkøb i England sidste sæson, han lavede lidt over 20 mål!

Jeg ønsker mig kun britiske spillere, så hvis folk har et par på hjertet, må de hellere end gerne skrive dem! Jeg spiller en 4-2-2-2 formation. Joe Cole kan man hente for omkring 215 millioner for tiden, men ved ikke om jeg skal hente ham til? Hvis jeg henter Cole, så bliver jeg jo nok nød til at sælge Nasri eller Rosicky.

Rate!

EDIT: Af ikke britiske spillere, vil jeg ikke skille mig af med: Fàbregas, Touré, Sagna, Sakho og Bendtner. Alle de andre vil jeg måske sælge, men de fem vil jeg overhovedet ikke sælge.
Spændende hold. Joe Cole har jeg haft gode erfaringer, så efter min mening synes jeg du skal købe ham. Kan også anbefale Agbenhalor fra Aston Villa. Han var allerede en af mine vigtigeste spiller på det engelske landshold i 2009.

Edit: Hvad sæson er du i?

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2508: 28 Sep 2008, 14:35 »

Bendtner bomer rigtig meget længere fremme i spillet, så du burde satse på ham. I it Arsenal game, er i 2017,  solgte jeg ham efter 2 sæsoner med for lidt spilletid fordi jeg havde verdens bedste angribere, og så drog han videre til Lazio, Barcelona, Juventus, og et andet godt hold også. Han bombede helt vildt i Barcelona, og i de andre klubber var han også meget farlig en angriber Smiley

19-18!

Cesc
Gæst

« Svar #2509: 28 Sep 2008, 14:37 »

Spændende hold. Joe Cole har jeg haft gode erfaringer, så efter min mening synes jeg du skal købe ham. Kan også anbefale Agbenhalor fra Aston Villa. Han var allerede en af mine vigtigeste spiller på det engelske landshold i 2009.

Edit: Hvad sæson er du i?
'

Jeg er i anden sæson. Agbonlahor er jo en spændende type, men hvad så med Walcott? Agbonlahor er rigtig god, men vil han fungere på mit hold, for så skal jeg jo af med Nasri som jeg bruger på Gabriels position..

Ved ikke helt...

Ben92
Gæst

« Svar #2510: 28 Sep 2008, 14:39 »

'

Jeg er i anden sæson. Agbonlahor er jo en spændende type, men hvad så med Walcott? Agbonlahor er rigtig god, men vil han fungere på mit hold, for så skal jeg jo af med Nasri som jeg bruger på Gabriels position..

Ved ikke helt...
Brug Agbonlahor som angriber, det er i hvert fald der jeg har haft bedst erfaringer med ham.

Chakana
Manager

« Svar #2511: 28 Sep 2008, 14:41 »

Arsenal Football Club

Cesc
Gæst

« Svar #2512: 28 Sep 2008, 14:53 »

Brug Agbonlahor som angriber, det er i hvert fald der jeg har haft bedst erfaringer med ham.

Okay, men der har jeg jo Adebayor, Bendtner, Vela, Walcott, Adriano, Vaughan og Murphy.

Måske skulle jeg bare spille den kommende sæson med denne trup, og så tage den derfra. Synes selv at truppen er meget stærk, og lige nu, kan jeg ikke selv se, hvorhenne jeg kan styrke den.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #2513: 28 Sep 2008, 15:28 »

Her er mit Brøndby hold anno 2012.

Jeg synes selv utroligt godt om det, men hvad synes i?
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/is808384.jpg

Og her er mit talentfulde 2.hold
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/vAL08450.jpg

RATE  Thumbs Up

Ben92
Gæst

« Svar #2514: 28 Sep 2008, 15:36 »

Nottingham Forest

Her er mit Forest hold efter januar vinduet i førstesæson. Selvom jeg ikke har haft så mange penge, synes jeg selv jeg har fået et slagskræftigt hold. Det kan man også se på tabbellen, hvor jeg ligger på en tredjeplads. Samtidig er min økonomi også steget fra 10 mio., til 50 mio., så alt køre bare for mig. Er dog bange for at hvis jeg går hen og rykker op, vil jeg få de sygeste tvæv, da mit hold slet ikke har Premier League klasse. Kom gerne med forstærkning, dog skal de ikke koste meget mere end 5 mio..
« Seneste Redigering: 28 Sep 2008, 16:02 af Ben92 » Logged

andersvilster
Gæst

« Svar #2515: 28 Sep 2008, 15:55 »

Bendtner bomer rigtig meget længere fremme i spillet, så du burde satse på ham. I it Arsenal game, er i 2017,  solgte jeg ham efter 2 sæsoner med for lidt spilletid fordi jeg havde verdens bedste angribere, og så drog han videre til Lazio, Barcelona, Juventus, og et andet godt hold også. Han bombede helt vildt i Barcelona, og i de andre klubber var han også meget farlig en angriber Smiley

Hvad er hans landsholdsstatistik?

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #2516: 28 Sep 2008, 19:44 »

Mit Arsenal-hold i 2 sæson..
Syntes I der skal Nogle Taktiskændringer eller Spillerændringerne?
SÅ må i MEGET gerne skrive dem..
På forhånd Tak.. Smiley

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #2517: 28 Sep 2008, 20:00 »

Mit Arsenal-hold i 2 sæson..
Syntes I der skal Nogle Taktiskændringer eller Spillerændringerne?
SÅ må i MEGET gerne skrive dem..
På forhånd Tak.. Smiley

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #2518: 28 Sep 2008, 20:02 »

Elmander9, lad venligst vær med at bumpe dine indlæg, tak.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #2519: 28 Sep 2008, 20:05 »

Rate!!! Evt. forstærkninger osv.?
Så har jeg købt Akinfeev og Sergio Ramos, kan jeg gøre mere ved holdet?

Sider: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010