home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 769 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 333587 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2475: 27 Sep 2008, 12:02 »

Med alt respekt for dit Arsenal-hold, så kan jeg nu nemt se hvor du kan forstærke. Du skal måske lige beholde Fabregas, og Kolo Toure og måske også dine to backs, men ellers vil jeg faktisk sige der er basis for at resten af holdet sagtens kan udskiftes til et bedre. Ny målmand, nu centerforsvar ved siden af Kolo, ny midtbane, begge dine kanter kan blive bedre, og så kan jeg ik forstå du ik spiller med Ade i angrebet. Den man scorede 58 mål i 52 kampe i mit Arsenal-game, men hvis du siger han spiller dårligt, så skal han selvfølgelig heller ikke spille.

Vuelve la ilusión

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #2476: 27 Sep 2008, 12:22 »

Med alt respekt for dit Arsenal-hold, så kan jeg nu nemt se hvor du kan forstærke. Du skal måske lige beholde Fabregas, og Kolo Toure og måske også dine to backs, men ellers vil jeg faktisk sige der er basis for at resten af holdet sagtens kan udskiftes til et bedre. Ny målmand, nu centerforsvar ved siden af Kolo, ny midtbane, begge dine kanter kan blive bedre, og så kan jeg ik forstå du ik spiller med Ade i angrebet. Den man scorede 58 mål i 52 kampe i mit Arsenal-game, men hvis du siger han spiller dårligt, så skal han selvfølgelig heller ikke spille.
WORD!

Rigtigt mange af dine spillere kan forbedres, Rosicky og Nasri er da langt fra de bedste i spillet på deres plads, Song er da heller ikke voldsomt stærk, og synes egentlig ikke at hverken Almunia, Fabianski eller Hart for den sags skyld, har et niveau der gør at de hører til i en klub med ambitioner om at blive verdens bedste. Det er klart at hvis du så vidt muligt kun køber engelske spillere, så er der en del af pladserne hvor det ikke er helt ligetil at finde forbedringer, men at sige at holdet ikke kan forbedres synes jeg er at tage munden for fuld.

Dit ungdoms/reservehold synes jeg til gengæld er helt suverænt.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Chakana
Manager

« Svar #2477: 27 Sep 2008, 12:26 »

Men han siger at han ikke selv kan se hvor han skal forbedres, og hvis Nasri, Rosicky og Song spiller godt, så skal de vel ikke skiftes ud?
Wink

Arsenal Football Club

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #2478: 27 Sep 2008, 12:53 »

Men han siger at han ikke selv kan se hvor han skal forbedres.
Præcis, det er jo derfor vi fortæller ham hvor det kan forbedres.

Chakana
Manager

« Svar #2479: 27 Sep 2008, 13:01 »

Præcis, det er jo derfor vi fortæller ham hvor det kan forbedres.
Hov, der fik du vidst ikke det sidste af min sætning med..
Du ved jo ikke hvor godt han spiller, og så skal han jo ikke skiftes ud!

Arsenal Football Club

Cesc
Gæst

« Svar #2480: 27 Sep 2008, 13:02 »

Jeg valgte at hente Kaká til klubben, både for at glæde fansene, men også fordi han helt klart vil styrke mig! Jeg har derudover skiftet over til 4-3-3 formationen. Det betyder at Adriano er på toppen, på kanterne er Rosicky og Nasri, centralt er Veloso, Kaká og Fàbregas, mens forsvaret og målmandsposten er som før.

Rosicky er lige blevet månedens spiller, og han gør det bare fantastisk! Ham og Clichy er ultra gode ovre i venstresiden, hvor de virkelig skaber chancer hele tiden. Nasri gør det også godt, men han bytter meget sammen med Wilshere og Govou. Så han spiller ikke lige så godt, men han gør det fint nok.

Som sagt vil jeg ikke hente alt for mange spillere, der kan sætte mine unge spilleres udvikling i stå. Jeg har nogle af verdens bedste ungdomsspillere, som med sikkerhed kan skabe verdens bedste hold i fremtiden. Derfor vil jeg ikke købe alt for mange gode spillere, da jeg gerne vil indlemme så mange i førsteholdstruppen som muligt. Sakho og Wilshere er de to, som har fået chancen i denne sæson, og næste år kommer der måske 5 andre op. Det gør at jeg ikke vil ud og købe Silva og alle de andre store spillere.

Kaká blev hentet, da jeg savnede noget mere kreativitet, og mange af mine unge spillere besidder ikke sådan noget. Han fungere også på en position, som virkelig er centralt for holdet og den skal være god.

Nu venter jeg til sommerpausen med at kigge efter flere spillere, men forventer at hente flere britiske talenter som kan give mig en sikker fremtid. Tottehams Danny Rose har jeg kigget meget på, så han lander nok ovre ved mig til sommer - håber jeg hvert fald!

Synes selv jeg har et meget stærkt hold - og da jeg ikke vil hente alt for mange store navne, kan jeg jo ikke ligefrem ændre i det. Alle spillere gør det godt, så jeg kan ingen idé se til de store udskiftninger mere. Kaká er hentet for rigtig mange millioner - og han burde være ok til at skaffe mig trofæer!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #2481: 27 Sep 2008, 13:33 »

Hov, der fik du vidst ikke det sidste af min sætning med..
Du ved jo ikke hvor godt han spiller, og så skal han jo ikke skiftes ud!
Ud fra den holdning kan vi jo aldrig komme med forslag til udskiftninger, for vi ved jo kun sjældent hvor godt spillere på en managers hold klarer sig, og aldrig hvor godt de potentielle udskiftninger klarer sig. Det vi derimod kan fortælle, er hvilke spillere der generelt klarer sig bedre end andre i de fleste spil. Det er det der blevet gjort i de foregående 166 sider i denne tråd, kan ikke se hvorfor vi skulle ændre på det nu?

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2482: 27 Sep 2008, 14:35 »

Ret godt køb af Kaka, han tilfører helt sikkert holdet noget kreativitet. Hvad måtte du slippe for ham?

Vuelve la ilusión

Cesc
Gæst

« Svar #2483: 27 Sep 2008, 14:39 »

Jeg måtte slippe 270 millioner, men regner med at jeg sælger ham videre til sommer, for han er blevet sat af holdet. Det kører fantastisk - og mange af stamspillerne er sgu' slået af! Sakho og Djourou danner forsvaret, hvor at de virkelig har været sikre! Djourou scorer også i alle kampene, så det er cool! Kolo og Gallas har slet ikke spillet så godt som de to.

På midtbanen har Sankharé virkelig taget det hele med storm. Han udvikler sine stats helt ekstremt, og han spiller fremragende. Han har i øvrigt slået Miguel Veloso af holdet. Jack Wilshere, helten, har slået Kaká af holdet. Wilshere, Nasri, Fàbregas og RVP spiller utrolig godt sammen, så dem forsætter jeg klart med. Wilshere laver også et par mål hist og her i en alder af 16 år!

Det går fantastisk for mig, især de unge spillere oplever succes. Derfor tror jeg godt at jeg kan tillade mig at sælge de store profiler som Kaká. Men sælger ham kun, hvis jeg minimum kan tjene 50 millioner på ham. Han tager også rigtig meget af lønbudgettet, men nu må vi se. En ting er sikkert, og det er at Eduardo ryger væk. Han er slet ikke kommet i gang, selvom han har fået chancen et par gange.

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #2484: 27 Sep 2008, 16:04 »

Det er ikke længe siden jeg postede mit hold sidst, men nogle ændringer er det blevet til

Man City anno 2009/2010

Spillere indkøbt
Sebastián Viera
Bafetimbi Gomis
Steven Smith
Alberto Zapater
Alessandro Rosina
Nigel Reo-Coker
Scott Golbourne
Yoann Gourcuff
Modibo Diakité
Thiago Neves
Christopher Samba

Spillere solgt
Michael Johnson
Gelson Fernandes
Robinho
Darius Vassell
Elano
Tal Ben-Haim
Shaun Wright-Phillips
Pablo Zabaleta
Gláuber

Yoggidk
Gæst

« Svar #2485: 27 Sep 2008, 16:11 »

Det er ikke længe siden jeg postede mit hold sidst, men nogle ændringer er det blevet til

Man City anno 2009/2010

Spillere indkøbt
Sebastián Viera
Bafetimbi Gomis
Steven Smith
Alberto Zapater
Alessandro Rosina
Nigel Reo-Coker
Scott Golbourne
Yoann Gourcuff
Modibo Diakité
Thiago Neves
Christopher Samba

Spillere solgt
Michael Johnson
Gelson Fernandes
Robinho
Darius Vassell
Elano
Tal Ben-Haim
Shaun Wright-Phillips
Pablo Zabaleta
Gláuber

Hvad har du fåer for Robinho og Elano, alt i alt er det efter min mening et svagt hold...

Chakana
Manager

« Svar #2486: 27 Sep 2008, 16:12 »

..& hvad har du fået for Michael Johnson og Gelson Fernandes, som vel er solgt til Tottenham! Tunge

Arsenal Football Club

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #2487: 27 Sep 2008, 16:16 »

Hvad har du fåer for Robinho og Elano, alt i alt er det efter min mening et svagt hold...

Fik 330 mio + 10 mio. pr. måned i 2 år + 20% videresalg for Robinho
Fik 160 mio. + Yoann Gourcuff for Elano

Begge ville videre til større klubber

Og hvor synes du det kan gøres bedre, når du siger det er et svagt hold?

..& hvad har du fået for Michael Johnson og Gelson Fernandes, som vel er solgt til Tottenham! Tunge

Fik 187,5 mio. for Michael Johnson - Liverpool købte ham (bestyrelsen gik selv ind og accepterede handlen)
Fik 52,5 mio. for Gelson Fernandes - Middlesbrough købte ham

Ben92
Gæst

« Svar #2488: 27 Sep 2008, 16:36 »

Ja, nu er jeg også gået på City bølgen. Dog har jeg valgt at købe meget britisk ind, i stedet for at købe verdens stjerner, og indtil videre går det meget godt. Holdet ser sådan ud, efter det første transfervindue:

Har også købt en hel del britiske talenter til U-18 og -reserve holdet.

Chakana
Manager

« Svar #2489: 27 Sep 2008, 17:27 »

Arsenal Football Club 2012/13

Oscar Ustari
Vito Mannone
Arturo Vidal
Micah Richards
Loïc Abenzoar
Mamadou Sakho
Johan Djourou
Kolo Touré
Miguel Veloso
Håvard Nordtveit
Bakary Sagna
Gaël Clichy
Armand Traoré
Marvin Angulo
Daniele Dessena
Walter Saavedra (regen)
Francesc Fábregas
Silva
Lionel Messi
Robin van Persie
Juan Manuel Mata
Matias Fernandez
Carlos Vela
Samir Nasri
Luigi Bruins
Tartá
Sergio Agüero
Cemal Alper (regen)
Eduardo
Rui Fonte
Emmanuel Adebayor

Pokalskabet
Premier League - 2007/08, 2010/11, 2011/12
FA Cup - 2010/2011, 2011/12
Carling Cup - 2007/08, 2009/10, 2010/11, 2011/12
Community Shield - 2009, 2011
Champions League - 2007/08, 2008/09, 2010/11
Euro Super Cup - 2007/08, 2008/09, 2010/11
Club World Championship - 2007/08, 2008/09, 2010/11

Jeg har lagt meget tid i dette save, og har hygget mig med det i rigtig lang tid.Jeg er dog ked af at jeg kun har én englænder i truppen, men der er ikke rigtig nogen som kan forbedre mit hold. Kunne være nice, hvis I gad at rate og komme med en kommentar - tak! :-)

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010