ManUtd83
|
|
Nein ich habe nicht das Buch gelest. Über was handelt es? Ich kenne kein Buch aus Jimmy.
Ja es ist sehr schade mit Jimmy in England. Es war ein dummer transfer für ihn, weil AaB UEFA Cup spielt und viel succes hat.
|
|
|
|
|
|
|
|
kerzhakov
|
|
Nein ich habe nicht das Buch gelest. Über was handelt es? Ich kenne kein Buch aus Jimmy.
Ja es ist sehr schade mit Jimmy in England. Es war ein dummer transfer für ihn, weil AaB UEFA Cup spielt und viel succes hat.
Jimmy hatte das buch:"Tausend auf rot" geschrieben. Ganz gut. Er schrieb dass er mehrere Millionen weggespielt hatte.
|
|
|
|
It's gonna be legendary
|
|
|
|
Tha hipjumpers
Gæst
|
|
Mit Liverpool hold. det kører ikke så kom meget gerne med hvordan i ville stille op og med hvem og gerne også udskiftere kan tilføje at lasse Qvist er på anden holdet og også patrik lomski og Daniel Wass og det er mads laudrup og corradini i ikke kan se. håber i forstod det. Men her er det: 
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Kan vi få et ss af din taktik og hvem der er i startopstillingen?
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
Tha hipjumpers
Gæst
|
|
der er ikk nogen. ved ikke hvem jeg vil have 
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Prøv alligevel. Du kommer jo til at spille kamp
|
|
|
|

|
|
|
|
Tha hipjumpers
Gæst
|
|
 nogenlunde sådan her. ved ikke lige hvem der skal være den sidste udskifter.
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Nice hold, men hvad med en forsvarsspiller som den sidste udskifter? Jeg bryder mig ik rigtig om den flade opstilling, men det har jo sådan set ik rigtigt noget med holdet at gøre..
10 pil ned (pga. opstillingen) på den nye skala..
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
mljunker
|
|
 nogenlunde sådan her. ved ikke lige hvem der skal være den sidste udskifter. Skod hold!!!!! Ihvertfald hvis man ser på din placering i PL.......hvad dælen laver du helt dernede 
|
|
|
|
TSF
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Skod hold!!!!! Ihvertfald hvis man ser på din placering i PL.......hvad dælen laver du helt dernede  Kig dog på datoen.. Han har maks spillet 2 kampe..
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
 Hva synes I??? Du har jo lige tabt så.....
|
|
|
|

|
|
|
|
johnnybredahl
Lilleputspiller
|
|
Haha ja - "endelig" stod der.... Var ubesejret i ialt 16 kampe før sidste kamp mod Real Madrid!
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Her er mit barca hold i starten af 2 sæson.  Kunne godt bruge lidt hjælp til at finde ud af hvem der skal starte på bænken af dem jeg har markeret med rød. giv jeres bud. tak 
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
niller122
|
|