home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 407378 gange)
RasmusR
Juniorspiller
**

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #1485: 09 Jun 2008, 20:11 »

Hent da mexes fra Roma ! han er klasse... eller dejligt ungt hold, specielt på den øverste halvdel af banen. Smiley og som målmand, så hent Sebastian frey. han er en genial keeper!

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1486: 09 Jun 2008, 20:14 »

Evra til højre, Silvestre vil godt kunne bruges som en god reserve

Schleidt
Reserveholdsspiller

« Svar #1487: 10 Jun 2008, 07:40 »

Hent da mexes fra Roma ! han er klasse... eller dejligt ungt hold, specielt på den øverste halvdel af banen. Smiley og som målmand, så hent Sebastian frey. han er en genial keeper!

Det ville være hul i hovedet at hente Frey, for at bænke Lloris. Lloris har spillet fantastisk, og er fuldt berettiget til en startplads. Det, jeg mangler, er en reservemålmand, som kan træde til, hvis Lloris bliver skadet. Her tror jeg Yohann Pele ville være ideel.

Mexes er ikke interesseret lige pt., og hvis jeg fik muligheden, tror jeg ikke, at jeg ville hente ham alligevel. Jeg har Brechet, Bourillon og Sahko som backup til det centrale forsvar, og når de træder til, er det til UG. Derudover er Mexes meget dyr i løn, hvilket de tre andre ikke er Smiley

Evra til højre, Silvestre vil godt kunne bruges som en god reserve

Evra bliver nok en anelse for dyr, og jeg har også bedre erfaringer med Armand Traore, som kan udvikle sig helt fantastis. Evra er derudover ikke interesseret i et klubskifte, hvilket Traore er. Jeg kan ikke se, hvad jeg skulle bruge en Silvestre til Smiley

Drillo
Gæst

« Svar #1488: 10 Jun 2008, 18:44 »

Her er mit Man utd hold sæson 09/10

Rooland
Manager

« Svar #1489: 10 Jun 2008, 18:49 »

Her er mit Man utd hold sæson 09/10

Sindsygt godt hold  Thumbs Up
9/10, fordi der mangler en mere defensivt indstillet på den centrale midtbane. Kan se at du ligger nr. 3 i PL og kan det være det der er galt? Smiley

Drillo
Gæst

« Svar #1490: 10 Jun 2008, 19:04 »

Sindsygt godt hold  Thumbs Up
9/10, fordi der mangler en mere defensivt indstillet på den centrale midtbane. Kan se at du ligger nr. 3 i PL og kan det være det der er galt? Smiley

Ja har vundet premier league de sidste 2 år men der har jeg også spillet med carrick eller hargreaves på en af de to centrale midtbane pladser. så kunne godt være der fejlen lå.

Siden 1887
Ynglingespiller

« Svar #1491: 11 Jun 2008, 01:10 »

Barcelona 2013/2014:

Rooland
Manager

« Svar #1492: 11 Jun 2008, 01:33 »

Dejligt hold  Thumbs Up  Hvad har du vundet med det hold?
Kan jeg få et SS' af Pique og Armand Traoré?
« Seneste Redigering: 11 Jun 2008, 01:34 af Rooland » Logged

Siden 1887
Ynglingespiller

« Svar #1493: 11 Jun 2008, 12:13 »

Har sådan set vundet alt der kan vindes.. et par gange efterhånden..  Opstemt

Traoré:

Piqué:

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #1494: 11 Jun 2008, 12:27 »

kan du ikke også lige lave en af sakho   Wink

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Siden 1887
Ynglingespiller

« Svar #1495: 11 Jun 2008, 12:35 »

Sakho: (som desuden er blevet sæsonens store profil takket være Vondraceks hjørnesparkstakik Peace)

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #1496: 11 Jun 2008, 12:41 »

gal han er blevet god Opstemt
godt hold du har skabt Smiley

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

malliNG
Juniorspiller
**

« Svar #1497: 11 Jun 2008, 20:50 »

Rooland
Manager

« Svar #1498: 12 Jun 2008, 00:21 »

Nåede lige at tage et SS' af mit Spurs hold inden jeg kom til at slette gamet  Sur
Rate!

Czar
Lilleputspiller
*

« Svar #1499: 12 Jun 2008, 01:39 »

Nå så er det vidst tid for mig til at fremlægge mit Arsenal FC hold.

Sæson 1:

Spillerindkøb:

Premier League: Efter en imponerende slutspurt blev jeg nr 2 5 point efter Manchester United. Endte med 75 point, det samme havde Chelsea og Liverpool også på 3-4 pladsen.

Liga Cup: Røg meget skuffende ud i 3.runde til Manchester City på udebane. Kampen endte 1-1, og jeg tabte på straffespark

FA Cup: Røg ud i semifinalen med 2-0 til Chelsea

Champions League: Spadserede stille og roligt gennem gruppespillet. Mødte Barcelona i ottendedels finalen. Efter 3-3 på udebane, endte jeg med at smadre dem hjemme med 4-1. Og igen for anden gang i denne sæson, blev Chelsea vores onde ånd. Efter to gange 2-1 røg jeg ud i kvartfinalen med 4-2 samlet.

Sæsonens spillere: Amauri bombede gang på gang mens Van Persie og Nasri stod for utallige assists. Bendtner endte med at slå Adebayor af midt i sæsonen, og nåede op på ca. 20 scoringer i 30 kampe.

Sæson 2:

Spillerindkøb:

Premier League: Vandt Premier League med 6 point ned til nr.2 Chelsea, og med 17 point ned til nr.3 Manchester United. Amauri og Sergio Aguero bombede for vildt. Agueros gennemsnit var tæt på et mål hver kamp.

Liga Cup: Tabte i semifinalen på udebane til Manchester United med 3-1. Satsede ikke det store på denne cup.

FA Cup: Nåede til finalen hvor jeg fik klø af Liverpool. Hele 4-0 endte kampen

Champions League: Så ud til at blive en rigtig god sæson i Champions League. Kom igen sikkert gennem gruppespillet. I ottendels finalen sku jeg så stå overfor Sevilla. Efter skuffende 0-0 på hjemmebane, vandt vi 4-2 ude over dem, og skulle nu møde et andet spansk hold i kvartfinalen, nemlig Real Madrid.
Vi lagde godt ud på Emirates med en 4-1 sejr. Næsten 2 ben havde vi nu i semifinalen, men Raul ville det anderledes, og hjalp Real Madrid til en samlet sejr på 6-2 over os, ved at score 4 kasser i returopgøret. Endnu en gang blev kvartfinalen sidste stop for os.

Sæsonens spillere: Hugo Lloris gjorde det godt i defensiven. Bendtner røg helt af holdet, det samme med Adebayor. Aguero og Amauri dannede en meget farlig duo i angrebet, med i alt ca. 50 scoringer. Van Persie, Nasri og Fabregas stod for de fleste assists. Carlos Vela havde også en rimelig imponerende sæson.

Sæson 3:

Spillerindkøb:

Er kun 2 måneder inde i sæsonen. Men har lagt godt ud fra start. Startede med at vinde Charity Shield med 4-1 over Liverpool. Fulgte den triumf op med 4 sejre i træk i ligaen bla. med 4-1 ude over Liverpool igen og 3-2 ude over Manchester United. I CL er jeg så kommet i gruppe med Inter, Atletico Madrid og FCK. Indledte CL med en sejr over FCK på udebane med 3-0.

Truppen:

Keeper Hugo Lloris, Lukasz Fabianski og Jens Lehmann
Lloris er den ubestridte første keeper i truppen. Ung spiller der bare bliver bedre og bedre. De andre to er habile reserver selvom Lehmann er ved at blive gammel.

Venstre Back Marcelo, Armand Traore og Gael Clichy
Marcelo blev købt da jeg ikke mente at Clichy var god nok. Traore går en lysende fremtid i møde, og alle europas topklubber er dog også ude efter ham. Regner med at han slår Marcelo af om et par år.

Central forsvar Kolo Toure, William Gallas, Philip Senderos, Håvard Nordtveit og Gilberto Silva
Toure og Gallas er sikre i forsvaret. Dog udløber Gallas kontrakt og jeg har valgt ikke at forlænge den, da jeg leder efter yngre kræfter. Nordtveit bliver en god spiller i fremtiden, dog er jeg i tvivl om Senderos kan gå ind og styre forsvaret sammen med Toure.

Højre Back Bakary Sagny, Lassana Diarra og Justin Hoyte
Den eneste der får spille tid på højre back er Sagna, og han klarer det også glimrende. Har Diarra som en meget god reserve, og Hoyte også, selvom det kun er i yderste nødstilfælde at Hoyte får chancen.

Central Midt Francest Fabregas, Samir Nasri, Abou Diaby, Aliaksandr Hleb, Mathieu Flamini og Denilson
Har justeret lidt på holdet, så Samir Nasri er rykket ned centralt i stedet for den offensive plads han havde før. Her danner han duo med Fabregas, og det er en klasse midtbane. Diaby får mange kampe som indskifter, mens de resterende 3 skal kigge langt efter spilletid, selvom Hleb nogle gange vikarierer ude på højre kanten. Flamini prøver jeg at få solgt, mens Denilson er et stort talent, så tror jeg dog stadigvæk ikke at han har en chance her på holdet.

OMV Robin Van Persie, Sebastian Giovinco, Eduardo og Mika Aaritalo
Van Persie har været suveræn i alt den tid jeg har stået i spidsen for Arsenal. Giovinco fik jeg på fri transfer, og han er et stor talent der tit kommer ind og afløser Van Persie under kampen. Eduardo og Aaritalo skal kigge rigtig langt efter en plads på holdet, og regner også med at de finder nye arbejdsgivere snart.

OMC Carlos Vela og Giovani Dos Santos
Kører et lille rotationssystem mellem disse to. Dog får Vela flere kampe, da han virkelig har imponeret mig, især sidste sæson.

OMH Lionel Messi, Luka Modric og Theo Walcott
Lionel Messi er klart førstevalg ude på højre kanten. Et af holdets absolut stjernespillere. Luka Modric spiller også godt, men får ikke så meget spilletid desværre for ham. Walcott er et stort talent, dog har han ikke udviklet sig på den måde jeg havde håbet på.

Angriber Centralt Sergio Aguero, Amauri, Emmanuel Adebayor og Nicklas Bendtner
Desværre har jeg kun plads til en angriber på dette hold. Denne plads optager Aguero, mens Amauri fungerer fint som indskifter. Adebayor og Bendtner får desværre ikke så meget spilletid på holdet, men når de egentlig gør så gør de det også fint.

Stærkeste opstilling:

Lloris
Sagna - Gallas - Toure - Marcelo
           Fabregas - Nasri
Messi             Vela      Van Persie
                    Aguero

Af store talenter i klubben kan nævnes :

Pablo Piatti, Henri Saivet, Henri Lansbury, Gabriel Torje, Marko Marin, Aquino, Mamadou Sakho og Rhys Murphy.

Så fremtiden ser meget lys ud.

Har dog mistet lysten lidt til at spille med dette Arsenal hold, da jeg for det første synes at jeg har alt for mange kvalitetsspillere på hver plads. Plus jeg også har valgt for mange ligaer så spillet går rimelig langsomt, desværre.

Men i må gerne rate mit hold, ville jeg blive glad for Wink

Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010