home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 855 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Valg af divisioner?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Valg af divisioner?  (Læst 1465 gange)
Wonder Jones
Førsteholdsspiller

Valg af divisioner?
« : 03 Nov 2007, 23:40 »

Hey, har lige et hurtigt spørgsmål!

Da jeg startede spillet misforstod jeg det med valg af divisioner, og valgte så at spille med 40 divisioner   Skuffet

Spillet snegler sig afsted, men jeg er startet godt op, og vil ikke starte forfra. Er der slet intet jeg kan gøre, for evt. at ændre antallet af divisioner?

Jeg skal vente utrolig længe hver gang jeg trykker fortsæt....

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Niko
Gæst

Sv: Valg af divisioner?
« Svar #1: 03 Nov 2007, 23:41 »

Du bliver nød til at starte et nyt spil, for at få mindre ligaer. Andet kan du ikke gøre. Smiley

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 04 Nov 2007, 00:00 »

Hmm, det har jeg bare ikke lyst til.

Damn it!

Brøndby fan til jeg dør!

Altid FCK
Manager

« Svar #3: 04 Nov 2007, 00:10 »

Hmm, det har jeg bare ikke lyst til.

Damn it!

Så lad være med at starte et nyt spil Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 04 Nov 2007, 00:10 »

hvem er du wonder jones

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 04 Nov 2007, 00:14 »

hvem er du wonder jones

Arsenal....

Brøndby fan til jeg dør!

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #6: 04 Nov 2007, 05:48 »

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 04 Nov 2007, 10:14 »

Du kan gøre det du går ind i "Option" og vælger "Gamestatus" .. så går du ned under feltet "Manageable Teams" .. og så vælger du f.eks at det kun skal være england, det gør den genere ikke dataer fra de hold mere i de andre lande som i klubberne i england, Det kan hjælpe lidt på Hastigheden, da de bliver "baggrundsligaer" ... men hvor meget skal jeg ikke kunne sige, det afhænger også af din computer jo.

Jeg køre selv med 32 ligaer og 54 Divisioner, har jeg så altid gjort for at få så meget realisme og kunne finde talenter der normalt ikke kommer frem hvis man ikke har de ligaer med. Og spillet blevet startet op på en "Ahtlon 64-3500+ med 2 GB Dual Channel PC3200 ram. - Det tog mig ca 18 timer at kører en sæson igennem i Danmark, jeg har så forleden dag fået opgraderet cpu og ram, så nu har jeg en Ahtlon 64 x 2 - 6000+ Processor med 2 GB Dual Channel PC 6400 .. og nu føles det kun som om jeg har 3-4 lande med i spillet og 9 divisioner. Lyner af sted. Så gå ned og køb en ny CPU og ram i stedet for at begynde forfra hvis , hvis mit trick ikke hjælper  med indstillingen af ligaerne:P ...

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 04 Nov 2007, 14:00 »

Du kan gøre det du går ind i "Option" og vælger "Gamestatus" .. så går du ned under feltet "Manageable Teams" .. og så vælger du f.eks at det kun skal være england, det gør den genere ikke dataer fra de hold mere i de andre lande som i klubberne i england, Det kan hjælpe lidt på Hastigheden, da de bliver "baggrundsligaer" ... men hvor meget skal jeg ikke kunne sige, det afhænger også af din computer jo.

Jeg køre selv med 32 ligaer og 54 Divisioner, har jeg så altid gjort for at få så meget realisme og kunne finde talenter der normalt ikke kommer frem hvis man ikke har de ligaer med. Og spillet blevet startet op på en "Ahtlon 64-3500+ med 2 GB Dual Channel PC3200 ram. - Det tog mig ca 18 timer at kører en sæson igennem i Danmark, jeg har så forleden dag fået opgraderet cpu og ram, så nu har jeg en Ahtlon 64 x 2 - 6000+ Processor med 2 GB Dual Channel PC 6400 .. og nu føles det kun som om jeg har 3-4 lande med i spillet og 9 divisioner. Lyner af sted. Så gå ned og køb en ny CPU og ram i stedet for at begynde forfra hvis , hvis mit trick ikke hjælper  med indstillingen af ligaerne:P ...

Hmm.

Jeg har spillet på dansk. Jeg trykker valgmuligheder-->spilstatus. Men når jeg så kommer der ind, kan jeg ikke finde noget at vælge fra?

Brøndby fan til jeg dør!

pseudoabs
Juniorspiller
**

« Svar #9: 04 Nov 2007, 14:34 »

Hmm.

Jeg har spillet på dansk. Jeg trykker valgmuligheder-->spilstatus. Men når jeg så kommer der ind, kan jeg ikke finde noget at vælge fra?

Det hedder valgbare hold på dansk Smiley den står på alle fra start, det skal du bare lave om Smiley

# Liverpool Fc - You'll Never Walk Alone #

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 04 Nov 2007, 14:42 »

Det hedder valgbare hold på dansk Smiley den står på alle fra start, det skal du bare lave om Smiley

Hmm, kan ikke finde noget der hedder valgbare hold. Er det noget der ordnes under detaljeringsgrad?

Brøndby fan til jeg dør!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010