home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 483 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dyrenes Valg 2007
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dyrenes Valg 2007  (Læst 543 gange)
Rosa-Poulsen
Gæst
 
Dyrenes Valg 2007
« : 03 Nov 2007, 22:25 »

Tænk hvis dyrene kunne stemme til valget! Så var der over 150 millioner individer
ekstra politikerne skulle lytte til. Men hvilket parti ville dyrene stemme på?

Anima vil til valget den 13. november på forskellige måder bruge mediernes kanaler
til at få dyrene med i debatten. I dag lancerer vi en ny hjemmeside hvor vi har bedt
alle partierne svare på 10 aktuelle spørgsmål om dyrevelfærd. Vi skaber på den måde
en oversigt der giver dyrevennen mulighed for at danne sig et overblik over hvor
dyrevenlig et parti er.

Du kan besøge denne side på: www.dyrenesvalg.dk

Hjælp med at sprede siden!

For at siden blive en succes er det vigtigt at så mange som mulige besøger den - det
vil hjælpe til at sikre at politikerne "husker" deres løfter efter valget.

Kopier linket ind i din mailsignatur

Start en kædesms

Send linket ud til alle dine kontakter

Brug følgende tekst til din mail/sms: Tænk hvis dyrene kunne stemme til valget! Så
var der over 150 millioner individer ekstra politikerne skulle lytte til. Men
hvilket parti ville dyrene stemme på? Læs mere på www.dyrenesvalg.dk og hjælp os med
at få dyrene ind i politiken! mvh Anima.dk


Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Dyrenes Valg 2007
« Svar #1: 22 Nov 2007, 21:14 »

Hehe.. Faldt lige over det her.. Altså hva´ fanden er det for nået??

  Må sige jeg gennerelt er af den holdning at så længe der er mennesker der sulter, så er jeg da godt nok mere eller mindre skide ligeglad med hvordan hvor mange pandaer der bliver skudt...

Et ret spøjst, og ret latterligt intiativ, hvis jeg skal snakke lige ud af posen...
« Seneste Redigering: 22 Nov 2007, 21:16 af Red love » Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Dyrenes Valg 2007
« Svar #2: 22 Nov 2007, 21:15 »

Ha Ha det humør Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha men stem altid Kon
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dyrenes Valg 2007
« Svar #3: 23 Nov 2007, 18:14 »

Bare fordi der er folk der sulter, retfærdigøre det ikke at dyr bliver mishandlet.. Hvis elefanter blev slået ihjel for deres kød, så kunne man forstå det, men for deres stødtænder? det er da direkte ulækkert!
Man skal tænke på at hver eneste dyr og plante her deres funktion i økosystemet, så derfor kan det ikke passe at vi mennesker skal ødelægge det. Det kan få store konsekvenser.
Jeg så en udsendelse med en mand der havde fanget en abe.. den abe blev så baberet og brugt som luder, det er simpelthen sindsygt!
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Red love
Gæst
 
Sv: Dyrenes Valg 2007
« Svar #4: 23 Nov 2007, 18:21 »

Bare fordi der er folk der sulter, retfærdigøre det ikke at dyr bliver mishandlet.. Hvis elefanter blev slået ihjel for deres kød, så kunne man forstå det, men for deres stødtænder? det er da direkte ulækkert!
Man skal tænke på at hver eneste dyr og plante her deres funktion i økosystemet, så derfor kan det ikke passe at vi mennesker skal ødelægge det. Det kan få store konsekvenser.
Jeg så en udsendelse med en mand der havde fanget en abe.. den abe blev så baberet og brugt som luder, det er simpelthen sindsygt!
Som luder? Shockeret Vil jeg vide for hvem?,. Rullende Øjne

For at være lidt seriøs, altså jo ikke fordi jeg siger at alle burde gå ud og mishandle nogle dyr..

 Men i den virkelige verden handler det om prioteter, og da er dyrenes ve og vel så ikke lige øverst på min liste...
« Seneste Redigering: 23 Nov 2007, 18:23 af Red love » Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dyrenes Valg 2007
« Svar #5: 23 Nov 2007, 18:26 »

Som luder? Shockeret Vil jeg vide for hvem?,. Rullende Øjne

For at være lidt seriøs, altså jo ikke fordi jeg siger at alle burde gå ud og mishandle dyr..

 Men i den virkelige verden handler det om prioteter, og da er dyrenes ve og vel så ikke lige øverst på min liste...

Det er virkelig usmageligt at folk kan finde på sådan noget  ticked off

Men det er da også fair nok at du priotere anderledes, men derfor er der vel ikke noget galt i, alt folk gør noget for at kæmpe for bedre behandling dyr  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010