|
Katanka
|
|
Du kan stadig hente pakken fra FM07.. Men de passer bare ikke ind i FM08.. Men en samlet pakke tager tid, når man har skole og arbejde. Så der er ikke andet for at have tålmodighed.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Du kan stadig hente pakken fra FM07.. Men de passer bare ikke ind i FM08.. Men en samlet pakke tager tid, når man har skole og arbejde. Så der er ikke andet for at have tålmodighed.
Har masser af tålmodighed..  Ville bar li høre om det var lavet, for jeg har ikk haft mulighed for at følge med på siden de sidste dage... Og gider sku ikk læse alle mulige tråde igennem, når man li kan spørge.. 
|
|
|
|
|
|
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
|
|
|
|
|
Katanka
|
|
Det var godt.. Kan sige at jeg er lidt bagefter, da jeg har været igang med en Kit pack som nok snart kommer op på siden..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nattevagten77
Gæst
|
|
har lat dem ind i den mappe du siger tturbo 1 men den siger bare kan ikke oprette den mappe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
har lat dem ind i den mappe du siger tturbo 1 men den siger bare kan ikke oprette den mappe
Hvad har du lagt ind og hvem siger den ikke kan oprette mappe??? Hvilket styresystem bruger du???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gehyden_bab
|
|
Det var godt.. Kan sige at jeg er lidt bagefter, da jeg har været igang med en Kit pack som nok snart kommer op på siden..
Noget nyt om nogen af delene? :-) mvh, mathias
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nattevagten77
Gæst
|
|
er ingen haj så styressytem aner jeg ikke hvad er, pakket den ud i winrAR og lagde den ind i mappen c:dennis michaelsen/dokuments/sports interactive/football manager 2008/graphics/pictures/logos. ofg der sagde winrar at den ikke kunne oprette den mappe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
er ingen haj så styressytem aner jeg ikke hvad er, pakket den ud i winrAR og lagde den ind i mappen c:dennis michaelsen/dokuments/sports interactive/football manager 2008/graphics/pictures/logos. ofg der sagde winrar at den ikke kunne oprette den mappe
Pak den ud på skrivebordet og så klip den over hvor den skal ligge bagefter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nattevagten77
Gæst
|
|
jeg bruger vista i styresystem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nattevagten77
Gæst
|
|
den er pakket ud på skrivebordet nu er i en gul kasse men den kan ikke installeres i den mappe du skrev
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
den er pakket ud på skrivebordet nu er i en gul kasse men den kan ikke installeres i den mappe du skrev
Hvad står der på den mappe der ligger på skrivebordet? Og hvad står der hvis du åbner den???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katanka
|
|
Nu er jeg ved at være lidt træt af at folk "stjæler" mine logoer til deres blogs.. Jeg har fået henvendelser fra nogen og de har fået lov.. Men er træt af dem som ikke gør.. Så hvis i ikke har henvendt jer, så vil jeg bede jer om at fjerne dem igen.. Det er ikke for sjov at jeg laver de her logoer..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2770-Realfan
|
|
Helt sikkert, det tager jo lang tid at lave.... Men hvornår laver du flere?? Kunne godt bruge nogle til Syd- og Nordamerika
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katanka
|
|
Syd-Nordamerika har lidt lange udsigter, da det er Europa som står først på sedlen  Men har sq ikke så meget tid de næste par dage.. Når man arbejder i en discount butik og det er Jul, så går det løs..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings