home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 480 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (PAUSE)The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 Udprint
Forfatter Emne: (PAUSE)The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio  (Læst 32574 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #36 - tidl. Brann, Reading
« Svar #210: 19 Dec 2007, 22:35 »

Vil sige, at så hårdt jeg var ramt af skader til sidst, der var det meget tilfredsstillende.. var virkelig svært at stille hold til sidst Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossonero
Gæst
 
Sv: SS Lazio #36 - tidl. Brann, Reading
« Svar #211: 19 Dec 2007, 22:36 »

Vil sige, at så hårdt jeg var ramt af skader til sidst, der var det meget tilfredsstillende.. var virkelig svært at stille hold til sidst Opstemt

Det kender jeg alt for godt til. Så må vi bare håbe på, at du har heldet med dig næste sæson.

- Glæder mig til at se, hvem du henter op til den nye sæson.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #36 - tidl. Brann, Reading
« Svar #212: 20 Dec 2007, 15:22 »


Ændringer i Lazio truppen

øDer er blevet sagt goddag og farvel til flere spillere i Lazio truppen forud for den nye sæson. Tre førsteholdsspillere har forladt klubbens, mens syv spillere er blevet købt ind til førsteholdstruppen.

Først har vi de spillere der har forladt truppen. Luciano Zauri, der gennem flere år har optrådt for Lazio har forladt klubben på en fri transfer. Han fik ikke mange kampe gennem sidste sæson, og forventede endnu mindre spilletid i den kommende sæson. Gökhan Ünal, den 29-årige angriber stod i skyggen af flere andre angribere i sidste sæson, og forventede slet ikke at komme i nærheden efter indkøbene i denne sæson. Derfor har han nu fået fri transfer. Den sidste spiller er den tidligere anfører Christian Ledesma der noget overraskende mistede sin plads i sidste sæson. Derfor sagde han ja til et skifte til Torino klubben Juventus.

Lad os så få et overblik over de nye spillere til Biancocelisti truppen.
Stefan Radu, 25
Forsvarsspilleren blev korsbåndsskadet kort efter hans underskrift med Lazio var sat. Han er dog nu tilbage i fuld vigør, men mangler noget kamptræning. Han forventes at være i udkanten af førsteholdet, og derfor få meget tid på bænken.

Juan Valera, 27
Højrebacken fra Atlético Madrid er indkøbt som forstærkning til højre backen. Han forventes at tage pladsen i startopstillingen fra Roberto Hilbert, der ellers gjorde det fint i hans optrædener sidste sæson.

Adigun Salami, 24
Startede sin karriere for alvor i FC Midtjylland i den danske liga inden det i sidste sæson gik videre til Levante. Her slog han for alvor igennem, og derfor slog Lazio til ved kontraktudløb i denne sæson. Han forventes at tage en plads i startopstillingen, måske på bænken.

Bosko Jankovic, 28
Hentet på en fri transfer i Palermo, hvor han var den kreative kraft på midtbanen. Han er indkøbt som breddespiller i Lazio, hvor han kommer til at stå bag Salami og Defour.

Royston Drenthe, 25
Han var udråbt som et af de største talenter i hollandsk fodbold, men er endnu ikke slået igennem for alvor i international fodbold, derfor var det noget overraskende da Lazio før denne sæson skrev kontrakt med ham på fri transfer. To sæsoner i Madrid og tre hos Spurs har ikke givet bonus, men han håber at Lazio sparker gang i karrieren for alvor.

Maxi López, 28
Den argentinske angriber er hentet ind for at styrke bredden, og vil formentlig få et par kampe fra start. Han forventes dog at være ned som fjerdevalg.

Arouna Koné, 28
Angriberen fra Elfensbenskysten forventes at kæmpe med om en af startpladserne i formationen. Han har gennem de seneste sæsoner scoret i cirka hver anden kamp for Sevilla, men besluttede sig før denne sæson for at prøve noget nyt. Valget faldt altså på SS Lazio, hvor man har store forventninger til angriberen.

Den danske manager havde følgende kommentarer til handlerne.
”Jeg synes helt klart vi er kommet forstærket ud fra vinduet indtil videre. Der er stadig tid, og jeg vil gerne have nogle forsvarer mere ind, da jeg synes vi er lidt tynde der. Men overordnet mener jeg vi er styrket. Vi har mistet tre spillere der ikke var i startopstillingen, og har fået syv ind, som alle kan byde ind på en startplads. Jeg er fortrøstningsfuld.”.

”Hvordan har du det med at fansene kritiserer dit indkøb af to mørke spillere?”
”Jeg siger ikke så meget til det. Jeg mener det er to spillere, der uden tvivl kan bidrage med meget til holdet, og at de på den måde kritisere det kan jeg ikke kommentere. Jeg er interesseret i at have de bedste spillere i klubben uanset hudfarve.”

Lazio har tidligere oplevet, at der blev klappet af en mørk spiller der forlod banen, og samtidig buhede af reserven – også en mørk – der kom ind.

SS Lazios trup.
målmændforsvarbacksmidtbanefløjeangreb
Francisco OchoaFabricio ColocciniAleksandar KolarovBosko JankovicRoyston DrentheAntonio Floro Flores
RubinhoStefan RaduJuan ValeraStefan DefourFabio QuagliarellaHugo Almeida
Steve MandandaLuis Pedro CavandaGareth BaleAdigun SalamiPasquale FoggiaStefan Kießling
Emílson CribariRoberto HilbertJavier ArizmendiAndrés GuardadoArouna Koné
Mirel RãdoiMaxi López


Spillere der er markeret med fed er nye spillere forud for den kommende sæson.

Håber I vil fortsætte med at følge SS Lazios kamp om Scudettoen.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #37 - tidl. Brann, Reading
« Svar #213: 20 Dec 2007, 15:36 »


”Mit hjerte er hos SS Lazio”

Han er jagtet af alle storklubber med respekt for sig selv, men i dag stod han frem i et interview med La Gazette dello Sport.

Andrés Guardado er navnet på spilleren, der rygtes til alverdens storklubber med respekt for sig selv. Han har gennem de seneste sæsoner vist storspil for Lazio, og slog i dag fast at hans hjerte tilhøre Biancocelisti.

”Jeg er smigret over at så mange klubber er interesseret i min underskrift, men jeg vil gerne slå fast, at mit hjerte ligger her i Rom hos SS Lazio. Jeg er ikke interesseret i at skifte, og jeg tror på at vi med dette hold kan sikre os titler.”

Dermed skulle det være manet til jorden. Guardado bliver i SS Lazio. Desuden en vigtig udmelding i forhold til Lazio returkamp i Champions League kvalifikationen mod Burnley, der overraskende sejrede 2-1 i Rom.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #38 - tidl. Brann, Reading
« Svar #214: 20 Dec 2007, 15:56 »

Godt indkøb af Koné og Drenthe, ellers ikke rigtig nogle forstærkninger.. Ellers er det spillere der ikke lever op til Lazio's standard, efter min mening Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #38 - tidl. Brann, Reading
« Svar #215: 20 Dec 2007, 15:57 »

Maxi Lopez blev hentet inden muligheden for Kone kom. Han var ikke blevet hentet ellers. Men det er også den eneste der ikke kan gå ind og blive en forstærkning
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #38 - tidl. Brann, Reading
« Svar #216: 20 Dec 2007, 16:01 »

Ja, okay den er du så undskyldt for... Men de andre kommer vel ikke i startopstillingen, det er vel kun en forstærkning på den måde at de gør din trup bredere
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #38 - tidl. Brann, Reading
« Svar #217: 20 Dec 2007, 16:08 »

Mandanda, Radu, Valera og Koné kommer helt sikkert i startopstillingen. Drenthe og Salami er gode backup spillere, som kan gå ind og gøre det godt. Maxi og Jankovic er dårlige indkøb!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #38 - tidl. Brann, Reading
« Svar #218: 20 Dec 2007, 16:09 »

Ochoa er da i top 5 af målmænd i spillet.. Men dit hold selvfølgelig John, håber bare du får det til at funke så du kan komme op og true Milan som var urealistisk vilde i sæsonen du lige har spillet.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #38 - tidl. Brann, Reading
« Svar #219: 20 Dec 2007, 16:12 »

Er Steve Mandanda kun tredjemålmand :O?, han står sygt for Marseille i mit spil. Flotte og gode indkøb og fantastisk blog Smiley.
Logged

SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: SS Lazio #38 - tidl. Brann, Reading
« Svar #220: 20 Dec 2007, 16:15 »

Er Steve Mandanda kun tredjemålmand :O?, han står sygt for Marseille i mit spil. Flotte og gode indkøb og fantastisk blog Smiley.
Jaa, lazio er et fantastiskt hold Wink
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: SS Lazio #38 - tidl. Brann, Reading
« Svar #221: 20 Dec 2007, 16:16 »

Er Steve Mandanda kun tredjemålmand :O?, han står sygt for Marseille i mit spil. Flotte og gode indkøb og fantastisk blog Smiley.

Han skriver lige to indlæg inden dig at Mandanda går ind i start 11'eren...
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #38 - tidl. Brann, Reading
« Svar #222: 20 Dec 2007, 16:17 »

Han skriver lige to indlæg inden dig at Mandanda går ind i start 11'eren...
Det så jeg ikke lige, sorry.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #38 - tidl. Brann, Reading
« Svar #223: 20 Dec 2007, 17:47 »


Ingen Champions League for Lazio

Efter et skuffende 2-1 nederlag i Rom til Burnley havde Lazio i dag kniven på struben, da holdet på Turf Moor skulle forsøge at sikre sig en plads i årets Champions League på bekostning af Burnley.

Men hjemmeholdet havde ikke i sinde at lade chancen for Champions League slippe ud af deres hænder, og allerede efter to minutter sparkede Nicolitã hjemmeholdet i front med 1-0, og dermed foran med to i den samlede stilling. Nu var Lazio for alvor langt fra Champions League.

To hurtige scoringer af Kießling og Drenthe sendte dog udeholdet tilbage i kampen, og fik altså udlignet den samlede stilling til 3-3. Alt var igen åbent.

Kort før pausen kom hjemmeholdet dog på 2-2. Trist for Lazio at lukke et hold ind så sent i første halvleg, og dermed spillede fordelen tilbage på Burnley fødder. Tretten minutter inden i anden halvleg kom Burnley så foran med 3-2, og dermed samlet 5-3. Alt lys var dermed ude for Lazio.

Burnley sejrede samlet med 5-3, og er dermed klar til dette års Champions League på bekostning af SS Lazio, som så må tage sig til takke med Uefa Cuppen.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossonero
Gæst
 
Sv: SS Lazio #39 - tidl. Brann, Reading
« Svar #224: 20 Dec 2007, 17:50 »

Av, for den!
Utrolig ærgeligt nederlag, og i den grad uforventet.
Op på hesten igen.
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010