home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 981 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (PAUSE)The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 Udprint
Forfatter Emne: (PAUSE)The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio  (Læst 32565 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #39 - tidl. Brann, Reading
« Svar #225: 20 Dec 2007, 17:52 »

Det overrasker mig ikke at jeg kunne tabe i England, da engelske hold næsten altid er gode hjemme. MEN mener helt sikkert jeg skulle have vundet i Rom, men Burnley var bare bedre på dagen. I England var jeg dog klart bedst, det viste resultatet bare ikke - desværre.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #39 - tidl. Brann, Reading
« Svar #226: 20 Dec 2007, 18:32 »

Er du sindssyg et ringe resultat af dig... Burnley kan da ikke være så gode
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #39 - tidl. Brann, Reading
« Svar #227: 20 Dec 2007, 18:34 »

en 4. plads i PL er vel ok, så det var den vej de kom med! 61 point fik de, mens nr. 2 i PL fik 63.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #39 - tidl. Brann, Reading
« Svar #228: 20 Dec 2007, 19:09 »


30 minutter var nok

SS Lazio er klar til dette års gruppespil i Uefa Cuppen. Det stod klart efter dagens returkamp på udebane mod Brann Bergen – Johns tidligere klub.

Men det var ikke et Lazio hold der gennem de to kampe har imponeret synderligt, og manageren var da heller ikke tilfreds efter returkampen.

”Det var nok denne gang mod et hold som SK Brann kun at spille 30 gode minutter i to kampe, men mod ethvert andet hold ville vi være blevet ekspederet ud. Det var ikke godt nok. Helt generelt så er vi startet meget skidt på denne sæson, og der er masser af ting som der skal rettes op. Måske er der kommet for mange spillere ind til at det hænger sammen med det samme.”

Som manageren siger, så spillede Lazio kun 30 gode minutter samlet i de to kampe, men de 30 minutter resulterede til gengæld i en 5-0 føring på Olimpico. Debutanten i den kamp – Arouna Koné – havde på det tidspunkt kvitteret med to scoringer, og han nåede at fuldføre hattricket inden kampen var slut. Kampen sluttede med 6-2 til Lazio. I returkampen spillede Lazio mildest talt elendigt, men kunne redde et 1-1 resultat hjem på en scoring af indskiftede Javier Arizmendi.

Lazio er videre til gruppespillet efter en samlet 7-3 sejr over norske SK Brann, men der skal andre boller på suppen, hvis holdet vil videre derfra.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #40 - tidl. Brann, Reading
« Svar #229: 20 Dec 2007, 21:07 »


Ingenting til SS Lazio

På forhånd var Lazio spået som mesterskabsaspirant er i denne sæson, men det blev hurtigt klart, at holdet fra Rom ikke kom i nærheden af Scudettoen i denne sæson. Det tog simpelthen for lang tid at spille holdet sammen.

Men da holdet først kom i gang, så nåede man alligevel med i kampen om Champions League pladserne, men i sidste runde faldt det hele sammen. Holdet var placeret som nummer fem inden sidste runde, og det med Udinese lige foran, og AS Roma lige bagved. Et nederlag på 3-1 ude mod Napoli gjorde dog at Udinese tog fjerdepladsen, og at lokalrivalerne fra AS Roma rykkede forbi og tog femtepladsen. Det kronede en skidt sæson i Serie A.



I Coppa Italia måtte man strække våben i kvartfinalen mod Palermo, der har Lazio onde ånd, Palacio i truppen. Sejre på 3-2 og 1-0 sendte holdet fra Sicilien i semifinalen, hvor de dog måtte strække våben til Udinese, der i finalen måtte se sig besejret af dette års treer i Serie A, AC Milan.

Uefa Cuppen var derfor et sidste håb, men også her måtte man se sig slået i kvartfinalen. Denne gang af mægtige FC Barcelona. Det skete dog efter to rigtige gode kampe. Hjemme på Olimpico besejrede Biancocelisti catalanerne med 4-3, men på udebane sejrede Barcelona med 2-1 og spillede sig dermed videre på udebanemål. Det catalanske storhold endte med at tage trofæet efter en sejr over de senere italienske mestre Juventus.
Champions League blev vundet af hollandske Ajax Amsterdam efter finalesejr på 3-1 over spanske Valencia.

Et par Lazio spillere var tæt på at tage et trofæ, men både Guardado(årets spiller) og Gareth Bale(årets unge spiller) måtte tage til takke med en andenplads i disse kåringer.

Ifølge Lazio præsident, så skal holdet toppe i næste sæson, som vil være en del af den tretrinsraket der blev sat i gang, da man ansatte John Petersen. Og der kommer da også et par forstærkninger ind til holdet, der igen i år har været ramt af skader hos centrale spillere. Denne gang spillede det bare ikke ind på samme måde. Kun i returkampen mod FC Barcelona, hvor Andrés Guardados individuelle kvaliteter var en mangelvare. Tre spillere skulle være på vej ind, mens en enkelt reservespiller skulle forlade klubben for fransk fodbold.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #41 - tidl. Brann, Reading
« Svar #230: 20 Dec 2007, 21:48 »

Super update.

btw det topbanner er rigtig flot Smiley
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SS Lazio #41 - tidl. Brann, Reading
« Svar #231: 20 Dec 2007, 23:08 »


Færdig i SS Lazio

Efter to gode sæsoner i Lazio, så har John Petersen og hans tropper fået en elendig start på 2013. Det har nu resulteret i en fyreseddel.

Lazio har dog takket John for det arbejde han har lavet i klubben, og ser frem til at finde en manager der kan fører klubben steppet højere. Klubben gjorde dog samtidig opmærksom på, at man ikke har kunnet acceptere de 7 spilledages karantæne, som John har haft i sin tid i klubben.

Men John er ikke den eneste der forlader klubben. Klubbens assitenttræner Alessandro Nesta, og træner Massimo Oddo, har forladt klubben pga. fyringen af John Petersen.

”Vi håber meget, at vi kan fortsætte samarbejdet med John et andet sted, hvis han vælger at få sig et nyt job.”



Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: (Hva nu?)SS Lazio #42 - tidl. Brann, Reading
« Svar #232: 20 Dec 2007, 23:13 »

Frækt Opstemt haha nice alligevel at de stopper pga. dig.
Håber det fortsætter JS Smiley
Virkelig nice blog..
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Hva nu?)SS Lazio #42 - tidl. Brann, Reading
« Svar #233: 20 Dec 2007, 23:14 »

Op på hesten igen John og find dig en ny klub, så bloggen kan fortsætte
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hva nu?)SS Lazio #42 - tidl. Brann, Reading
« Svar #234: 21 Dec 2007, 00:49 »

Vil gerne fortsætte bloggen, men det eneste sted jeg har fået job indtil videre er Brøndby, og gider ikke spille med Brøndby. Desværre. Har sagt ja, men den er nu på ferie indtil jeg får et bedre tilbud. Gider virkelig ikke spille i DK, og får ikke tilbudt noget andet for tiden!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hva nu?)SS Lazio #42 - tidl. Brann, Reading
« Svar #235: 21 Dec 2007, 02:08 »


Tilbage i England

To korte ansættelser i henholdsvis FC København og Brøndby IF var ikke noget for John Petersen, og derfor er han nu igen vendt tilbage til England.

Det er Birmingham FC der har ansat den danske træner, og målet er klart. Holdet skal tilbage i Premier League, hvor alle mener de hører til. Blues har dog ikke fået en god start på den nye sæson, og derfor forventes der ikke for meget i denne sæson, men næste skulle gerne give Coca-Cola Championship trofæet, og dermed oprykning til Premier League.

Den nye træner glæder sig. "Selvfølgelig glæder jeg mig meget. Det er en ny udfordring for mig, og en udfordring som jeg har løst før. Eller i hvert fald næsten, da jeg var ansat hos The Royals."

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio
« Svar #236: 21 Dec 2007, 11:31 »

Spændende klub du er kommet til Smiley Glæder mig til at læse om dine fremskridt Peace
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio
« Svar #237: 21 Dec 2007, 15:05 »

Denne blog går lige i dvale, da jeg har bestemt mig for at TOTTENHAM HOTSPUR skal have en chance nu hvor jeg kender spillet lidt bedre Opstemt

Målet er over 1000 kampe i spidsen for Spurs! .. Det juleferie nu, så håber det kan lykkes. Skal der være en blog om det Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PAUSE)The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio
« Svar #238: 21 Dec 2007, 15:08 »

WUHU! Ærgeligt for denne blog, men så kommer der endelig en blog om gudeholdet, THE TEAM, SPURS <3 !!!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (PAUSE)The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio
« Svar #239: 21 Dec 2007, 15:08 »

Du flyver da rundt i klubber, nu må vi se om du kan føre Birmingham fremad
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010