home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:41:17 ydersog Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  4 Brugere, 837 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Le Aquile. Ferie en måned
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Le Aquile. Ferie en måned  (Læst 12236 gange)
Guldbrand
Gæst

Sv: #1 Lazio - Le Aquile
« Svar #15: 30 Okt 2007, 15:55 »

Hvornår kan man forvente en ny update.. ?  Smiley

GudenEricsson
Gæst

Sv: #1 Lazio - Le Aquile
« Svar #16: 30 Okt 2007, 16:07 »

Hvornår kan man forvente en ny update.. ?  Smiley

om ca. en halv time

GudenEricsson
Gæst

#2 Lazio - Le Aquile
« Svar #17: 30 Okt 2007, 16:35 »

Hér får i så forventningerne og truppen. Næste gang får i opdateringerne af juli-august

Forventninger

bestyrelsens og fansenes:
De forventer at jeg kvalificerer mig til Europa denne sæson. Altså top 6. I Champions League som jeg er med i, forventer de at jeg som minimum kommer i gruppespillet. I Coppa Italia vil de gerne have at jeg kommer i semifinalen. Bestyrelsen har en 2 års plan, der betyder at vi skal blive titel udfordrere inden for to år

Mine egne:

Jeg vil meget gerne i Chl i næste sæson også, derfor er min målsætning top 4. Jeg har en god trup at arbejde med, de hold vi nok ikke kan komme på samme niveau på er: Milan, Inter og Juventus der stå stærkt i år. Så der er altså 4 hold der bejler til fjerdepladsen: Palermo, Sampdoria, Roma og os selv. Jeg tror godt vi kan vinde over de tre. Bestyrelsens plan vil jeg hellere kalde en 4 års plan, da det er mere realistisk.

hér er truppen:

1 Muslera – Målmand. Indtil jeg får købt en ny målmand, skal han stå på mål.
2 Stendardo – Central Forsvar. Regner med at skal starte inde.
3 Kolarov – venstre back. Stort talent. backup for Zauri.
4 Firmani – Central midtbane. Backupspiller.
5 Mutarelli – central midtbane. Starter inde.
6 Scaloni – højre back. Han skal være min faste back.
8 Zauri – venstre back – sikker på venstre back pladsen. Anfører.
10 Baronio – defensiv midtbane. Backup.
11 Mauri – fløj. Skal kæmpe mod Del Nero og Manfredini om venstre kanten
13 Siviglia – central forsvar. Backp spiller.
14 Berni – målmand. 2. valg, hvis jeg ikke henter en anden keeper.
15 Diakité – central forsvar. Backup. Skadet i mange måneder.
17 Tare – angriber. Skal kæmpe mod Makinwa om backup tjansen.
18 Rocchi – angriber. Stjernen på mit hold. Sikker i opstillingen.
19 Pandev – offensiv spiller. Min anden stjerne. Også sikker i opstillingen.
20 Makinwa – angriber. Skal kæmpe mod Tare om backup tjansen.
21 Vignaroli – angriber. Ret dårlig. På andetholdet.
22 Artipoli – højre/venstre Forsvar. Backup.
23 Meghni – fløj. Backup for reserverne.
24 Ledesma – Central midtbane. Sikkert valg.
25 Cribari – central forsvar. Starter inde.
26 Mudingayi – defensiv midtbane. Starter inde.
29 De Silvestri – højre back. Kæmpe talent. Reserve for Scaloni.
32 Ballotta – Målmand. 43 år færdig.
68 Manfredini – fløj. Skal kæmpe mod Del Nero og Mauri om venstre kanten
81 Del Nero – fløj/ofensiv midtbane. Skal kæmpe mod Mauri og Manfredini om venstre kanten
85 Behrami – højre back. kæmpe talent. Får kampe i ny og næ.

Opsummering:

Jeg har en stærk trup. Men, men, men Jeg SKAL have købt en målmand. Forsvaret kan også forstærkes. Ellers ser min offensiv farlig ud – det gør midtbanen også.

Taktik:

Har valgt at spille 4-3-3, fordi at jeg har en stærk midtbane, som virkelig kan dominere Serie A, hvis de får spillet op at køre. Det der kan være bagdelen ved denne opstilling er at, Pandev min nøglespiller kan blive låst, på højrekanten. Min fodbold filosofi er at jeg skal have stor fokus på mine fløje, de kan lave farlige indlæg. Mine to centrale midtbaner skal komme med frem. Den defensive skal ligge og rydde op foran forsvaret.

----------------------------Rocchi------------------
Nero/Manfredini/Mauri--------------------Pandev
------------24 Ledesma----- Mutarelli------------
-----------------26 Mudingayi---------------------
8 Zauri(c)--2 Stendardo26 Cribari--6 Scaloni
----------------------1 Muslera---------------------
« Seneste Redigering: 30 Okt 2007, 18:09 af GudenEricsson » Logged

GudenEricsson
Gæst

Sv: #2 Lazio - Le Aquile
« Svar #18: 30 Okt 2007, 16:37 »

Næste update i morgen Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #19: 30 Okt 2007, 16:41 »

Mener altså at Roma skal med i den gruppe der skal slås om mesterskabet sammen med Inter og Milan, Juventus har jeg ikke stor fidus til i 1. sæson, de er trods alt en oprykker...

Men spændene at se hvad du kan få ud af holdet...

GudenEricsson
Gæst

« Svar #20: 30 Okt 2007, 16:43 »

Juve har et sygt hold. Men ja det bliver spændende  Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #21: 30 Okt 2007, 16:49 »

Juve har et sygt hold. Men ja det bliver spændende  Opstemt

Måske har de en kanon start 11 men imo er truppen ikke helt bred nok til at gå igennem den 1. sæson som mesterskabs aspiranter...

Laziofan
Reserveholdsspiller

Sv: Lazio - Le Aquile
« Svar #22: 30 Okt 2007, 23:43 »

Hmmm du skrev du føst begyndte kl 14.00 og det er klokken da ikke helt endnu  crazy

Men det bliver spændene at følge den næststørste klub i Rom, tror faktisk jeg selv får lyst til at prøve Roma af når jeg engang får fri i aften...

Gider du forklarer hvorfor du objektivt set synes Roma er den STØRSTE klub i Rom?

Mener altså at Roma skal med i den gruppe der skal slås om mesterskabet sammen med Inter og Milan, Juventus har jeg ikke stor fidus til i 1. sæson, de er trods alt en oprykker...

Men spændene at se hvad du kan få ud af holdet...

I mine to Laziospil, har Juventus vundet i første sæson Smiley

Nå til bloggen:

Synes det er godt skrevet, men synes du mangler et par trofæer, nu hvor du er så grundig i den historiske gennemgang. En Coppa og en Coppa Delle Coppa mangler synes jeg. Du har heldigvis også undladt Super Cup og sådan noget for de er ikke mange potter pis værd  Thumbs Up

Synes forøvrigt det er en rigtig god start. Ret dog lige 1990 til 1900 ude i siden i 1. update, ellers ser det fornuftigt ud. Personligt forstår jeg dog heller ikke at du vælger at spille med Pandev i højre siden, når du har Behrami der er en fremragende wing. så ville jeg lade Scaloni og De Silvestri kæmpe op den på højre back, selvom De Silvestri klart er bedst i mine øjn. Det gør også ondt i mine øjn at se Ballotta er "færdig". Ved godt det ikke er din skyld, men Siga der i en sådan grad har undervuderet manden i spillet. Han er altså fast mand hos Lazio, og gør det fantastisk uge efter uge på trods af sin alder! Manden redder Lazio gang på gang, og er sikkerheden selv i målet med de sindsyge reflekser (se evt. goal ugens hold i Serie A).

Lazio endte dog heller ikke med at starte med -11 sidste sæson Smiley

Du har også stavet Cragnotti med G et sted, og har ikke stavet Alessandro rigtig. Simple små fejl, men hvis der er for mange af de små stavefejl bliver det hurtigt trættende at læse. Derfor: Læs dit indlæg igennem inden du poster, så er jeg hvertfald fast læser!
« Seneste Redigering: 31 Okt 2007, 00:16 af Laziofan » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #23: 31 Okt 2007, 00:11 »

Gider du forklarer hvorfor du objektivt set synes Roma er den STØRSTE klub i Rom?

Uden at være fan af nogen af de 2 hold (eller nogen italienske), men det er det vel fordi Roma har vundet en del flere trofæer end Lazio?

- Veni, vidi, vici -

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 31 Okt 2007, 00:22 »

Uden at være fan af nogen af de 2 hold (eller nogen italienske), men det er det vel fordi Roma har vundet en del flere trofæer end Lazio?

Var der ikke noget med at en af deres mesterskaber ikke var helt reelt? Kender helt ærligt ikke historien bag dette men mener at have læst det et sted, synes dog selv det er mærkeligt da Lazio burde blive forfordelt af Mussolini om nogen... og de har vundet 7 coppaer mener jeg. så så vanvittigt meget har de ikke vundet... Lazio er ældst og STØRST i mine øjn, men det er jo som man ser det.

I øvrigt er der Derby i dag, kæft hvor jeg glæder mig som et lille barn! 3 - 0 og 0 - 0 de sidste to gange, viser vel meget godt hvordan styrkeforholdet ligger lige pt. (bliver nødt til at skrive sådan noget nu for ved jeg får at hører for det her i aften hvor roma nok desværre vinder grundet Lazios elendige form og skader).

Rossonero
Gæst

« Svar #25: 31 Okt 2007, 00:32 »

Var der ikke noget med at en af deres mesterskaber ikke var helt reelt? Kender helt ærligt ikke historien bag dette men mener at have læst det et sted, synes dog selv det er mærkeligt da Lazio burde blive forfordelt af Mussolini om nogen... og de har vundet 7 coppaer mener jeg. så så vanvittigt meget har de ikke vundet... Lazio er ældst og STØRST i mine øjn, men det er jo som man ser det.

I øvrigt er der Derby i dag, kæft hvor jeg glæder mig som et lille barn! 3 - 0 og 0 - 0 de sidste to gange, viser vel meget godt hvordan styrkeforholdet ligger lige pt. (bliver nødt til at skrive sådan noget nu for ved jeg får at hører for det her i aften hvor roma nok desværre vinder grundet Lazios elendige form og skader).

Det er jo klart at du synes de er størst da du er Lazio fan. Men de fleste anonyme (som mig) ville klart sige at Roma er større end Lazio, og det er status. Rent historie mæssigt, samtidig spillemæssigt lige nu.

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #26: 31 Okt 2007, 00:38 »

Ja du er nemlig "Anonym" i og med du er Milan fan... Havde du været Inter fan havde det været noget andet.

Rent spillemæssigt lige nu: Ja det er flot set, men var Lazio så den største klub frem til år 2000 fordi de spillede bedst i 90'erne?

Rent historisk set er jeg uenig med dig, må jeg sige, da det lyder som om du kun regner mesterskaber... Smiley ellers vil jeg gerne hører en uddybning af dette.

og ja det er klart jeg vil sige det når jeg er Laziofan, må igen sige flot set Smiley Havde du måske regnet med noget andet? Men skriver det fordi jeg virkelig mener det!

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #27: 31 Okt 2007, 00:46 »

Jeg synes nu alt det her er off topic. jeg vil bare have en update Opstemt

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 31 Okt 2007, 00:49 »

Hehe du har helt ret, beklager Smiley Regner dog ikke med den kommer her inden for de næste par timer Opstemt

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #29: 31 Okt 2007, 01:09 »

Gør skam ikke noget. det er bare peditesser. neej tror jeg heller ikke.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010