home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  2 Brugere, 479 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  UPDATE
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: UPDATE  (Læst 3487 gange)
Gosser
Manager

Sv: UPDATE
« Svar #15: 03 Feb 2006, 17:55 »

DL = DownLoade

..og mig der altid får at vide jeg er så kreativ! Den du lavede der var flottere end det jeg skrev, må jeg indrømme Wink Cool

Prøver igen:

DL = DownLoade

Bademesteren
Manager

« Svar #16: 03 Feb 2006, 20:21 »

CM Revolution lover højt og helligt, at deres velkendte CM Revolution Update er på gaden lørdag - altså imorgen.

Det har tidligere været en klasse update og jeg forventer at denne bliver en af scenens absolut bedste  updates!

Bademesteren
Manager

« Svar #17: 04 Feb 2006, 23:49 »

CM Revolution lover højt og helligt, at deres velkendte CM Revolution Update er på gaden lørdag - altså imorgen.

Det har tidligere været en klasse update og jeg forventer at denne bliver en af scenens absolut bedste  updates!

Ganske som lovet kan CM Revolution Update hentes fra idag.

Du finder den her.

Zizou™
Gæst

« Svar #18: 05 Feb 2006, 02:16 »

JEg har lavet min egen.

Med de nye FIFPro awards. Jeg har tilføjet World's Best Goalkeeper of the Year, den pris Schmeichel vandt i 92 og 93. Jeg har også tilføjet Tuttosport Golden Boy prisen som Rooney vandt sidste år og Messi vandt i år

Jeg har taget European Keeper, Def, Mid, Striker, og tilføjet dem til Champions League da det er i den turnering de udnævnes fra.

Og har tilføjet mere eller mindre alle klubrekorder til Premier League, Serie A, og til nogle enkelte Primera Division klubber (Barcelona, Real Madrid, Atletico MAdrid, Valencia)

Alle engelske klubber hedder nu F.C. eller A.F.C som IRL (Arsenal F.C., Liverpool F.C., Manchester United F.C.)
Serie A klubber har nu rigtige navne (S.S. Lazio, F.C. Internazionale Milano, U.C. Sampdoria, Udinese Calcio)
Spanske klubber har fået lange navne (Fútbol Club Barcelona, Real Madrid Club de Fútbol)

Jeg har desuden tilføjet en hel del Favoured Personel til nogle klubber, så fx Real Madrid har 40 favorit folk, lige fra Santiago Bernabeu, Ferenc Puskas, Alfredo Di Stefano til Robinho.. Barcelona har 39 fra Joan Gamper til Leo Messi.. Inter har fået nogen fra gammel tid, lige så har Man Utd, Liverpool, Arsenal, Tottenham, Chelsea, Valencia, Brøndby.. FCK har også fået et par stykker Wink og ikke mindst Rangers.

rammy
Ynglingespiller

« Svar #19: 05 Feb 2006, 11:30 »

Koffer´s Update:

læs mere her:

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=970.0

Bademesteren
Manager

« Svar #20: 05 Feb 2006, 11:59 »

Koffer´s Update:

læs mere her:

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=970.0

Hej Rammy,

Har du selv været med til at lave den update?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 05 Feb 2006, 12:04 »

Hej Rammy,

Har du selv været med til at lave den update?

Ja det skal man da næsten tro som han reklamerer for den... Nu er det stadig Betaen af Koffer's update der er på gaden, samt at den er lavet af en 14 årig (no offence), og der bliver udgivet en ny beta tit. Jeg vil langt hellere anbefale CMRevolutions update som kan findes her

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Metsu1
Manager

« Svar #22: 05 Feb 2006, 12:23 »

Vent på FM sorted Update, den plejer at blive smidt på www.thedugout.net.

Uden at kritisere nogle af dem, der arbejder hårdt på at lave disse updates, så er dette uden tvivl den bedste

Bademesteren
Manager

« Svar #23: 05 Feb 2006, 12:27 »

Uden at kritisere nogle af dem, der arbejder hårdt på at lave disse updates, så er dette uden tvivl den bedste

De har ofte lavet én af de bedste updates.

Problemet med updates er jo bare, at man kun har de tidligere versioner, at forholde sig til og derfor ikke kender kvaliteten af den kommende version.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #24: 05 Feb 2006, 12:29 »

De har faktisk deres egen side på fmsorted.net men altså det er snart længe siden de har leveret markedets bedste update..

Metsu1
Manager

« Svar #25: 05 Feb 2006, 14:49 »

Det er vel svært at sige, hvilken update der er markedets bedste, folk har jo nogle forskellige ting, de gerne vil have i en sådan update.

Jeg synes bare altid, det har været den bedste for mit vedkommende i hvert fald.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010