home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 461 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Trådløst internet problem
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Trådløst internet problem  (Læst 2032 gange)
chelidze90
Gæst
 
Trådløst internet problem
« : 03 Feb 2006, 15:13 »

Hej...

Lige efter at jeg installerede Service Pack 2 til Windows har jeg har problemer med mit trådløse internet. Jeg forsøger, at trykke på den knap der hedder "Reparer" men det går i stå når den kommer til" Fornyelse af Ip". På mine forældres computer er der ingen ting i vej (Routeren er tilkoblet deres).

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at løse dette problem?
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Trådløst internet problem
« Svar #1: 03 Feb 2006, 15:24 »

Hej...

Lige efter at jeg installerede Service Pack 2 til Windows har jeg har problemer med mit trådløse internet. Jeg forsøger, at trykke på den knap der hedder "Reparer" men det går i stå når den kommer til" Fornyelse af Ip". På mine forældres computer er der ingen ting i vej (Routeren er tilkoblet deres).

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at løse dette problem?

Prøv at geninstallere dit trådløse netværkskort.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

chelidze90
Gæst
 
Sv: Trådløst internet problem
« Svar #2: 03 Feb 2006, 15:42 »

Prøv at geninstallere dit trådløse netværkskort.

Det er nu et USB stick, men har også prøvet at afinstalere og instalere der igen  Ubeslutsom
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Trådløst internet problem
« Svar #3: 03 Feb 2006, 16:34 »

Det er nu et USB stick, men har også prøvet at afinstalere og instalere der igen  Ubeslutsom

Og den kan godt finde det? Så tyder det jo på at der er noget i vejen med din trådløse router Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

chelidze90
Gæst
 
Sv: Trådløst internet problem
« Svar #4: 03 Feb 2006, 16:44 »

Og den kan godt finde det? Så tyder det jo på at der er noget i vejen med din trådløse router Wink

Tja, det må det jo næsten være. Selvom den siger signalstyrken er meget god  Ubeslutsom
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Trådløst internet problem
« Svar #5: 03 Feb 2006, 16:49 »

Tja, det må det jo næsten være. Selvom den siger signalstyrken er meget god  Ubeslutsom

Måske har i kun 2 eksterne ip'er i jeres forbindelse, og jeres stationære og/eller en bærbar er i forvejen på?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

chelidze90
Gæst
 
Sv: Trådløst internet problem
« Svar #6: 03 Feb 2006, 16:51 »

Måske har i kun 2 eksterne ip'er i jeres forbindelse, og jeres stationære og/eller en bærbar er i forvejen på?

Tja, det kunne jo så godt være. Dog fik jeg det til at du Onsdag aften, men så igår, da jeg var væk i et stykke tid, gik computeren i standby og så duede skidtet ikke længere Ubeslutsom
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Trådløst internet problem
« Svar #7: 03 Feb 2006, 16:53 »

Tja, det kunne jo så godt være. Dog fik jeg det til at du Onsdag aften, men så igår, da jeg var væk i et stykke tid, gik computeren i standby og så duede skidtet ikke længere Ubeslutsom

Tag USB stikket ud, genstart din computer, og sæt så stikket ind igen når Windows er startet op.. Giv det ½-1 minut så virker det Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

chelidze90
Gæst
 
Sv: Trådløst internet problem
« Svar #8: 03 Feb 2006, 16:54 »

Tag USB stikket ud, genstart din computer, og sæt så stikket ind igen når Windows er startet op.. Giv det ½-1 minut så virker det Wink

Det vil jeg så prøve  Smiley
Logged

chelidze90
Gæst
 
Sv: Trådløst internet problem
« Svar #9: 03 Feb 2006, 17:09 »

Det virker ikke. Lige når man trykker sig ind på nettet popper "Siden kan ikke vises" op med det samme  Ubeslutsom Tror den er gal inde ved Stofanet, for det har den været får
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Trådløst internet problem
« Svar #10: 03 Feb 2006, 17:52 »

Det virker ikke. Lige når man trykker sig ind på nettet popper "Siden kan ikke vises" op med det samme  Ubeslutsom Tror den er gal inde ved Stofanet, for det har den været får

Så ring til dem Wink
Logged


chelidze90
Gæst
 
Sv: Trådløst internet problem
« Svar #11: 03 Feb 2006, 17:54 »

Så ring til dem Wink

Jo det har jeg skam også overvejet. Helt dum er jeg jo ikke Gosser Wink
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Trådløst internet problem
« Svar #12: 03 Feb 2006, 18:09 »

Jo det har jeg skam også overvejet. Helt dum er jeg jo ikke Gosser Wink

Aaaaarh, det kan nu diskuteres gevaldigt Grin Hævet Øjenbryn
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010