ChelseaJesper
|
|
Tak. Jeg tror der var mindst 10-20 hold der ville have ham men kunne ikke trække den længere  HeHE 
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
HeHE  HAHA 
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
Nemeth
|
|
Købte Marvin Angulo til Brøndby for 500 k, han blev supportenes yngling og kom på årets sas-liga hold, Og så bød Udinese ham for 50 mio! Det geniale ved det var så at jeg efterfølgende fik Herrera for kun 1 mio . . Fuld god erstatning, sys jeg selv 
|
|
|
|
|
|
|
|
AndreasBilberg
Gæst
|
|
Evt. Rafael Van der Vaart i 2. sæson pga af uenigheder i HSV:P
|
|
|
|
|
|
|
|
tecnique
|
|
Købte Marvin Angulo til Notts County i starten af 2 sæson for 3 mil over 24 måneder og et år efter har jeg solgt ham til Middlesboruogh til en værdi af over 250 mil. 160 i hånden og 50 % i videre salg. Nok mit bedste køb i FM08.
Marvin Angulo er et rigtig røverkøb.. til hvilken som helst klub! Jeg har både haft købt ham til chelsea, Milan og nu her i mit nye spil med FCK har jeg også købt ham.. MEGET billigt endda. Og han har allerede etableret sig som fast mand..
|
|
|
|
|
|
|
|
tecnique
|
|
Virkelig kanon!! Sikke nogle spillere at få på fri
KOM NU BRØNDBY-VI SKAL TILBAGE TIL STORHEDEN- POKALMESTRE 2008 LIVERPOOL FC- Ufortjent vi ikke kom i CL finalen Liverpool var da ikk i nærheden af at nå finalen.. nu må du da stoppe..!! Dem der synes det er da helt ude i skoven.. Chelsea gjorde hva der var nødvendigt.. Blev snydt for flere kendelser.. blandt andet 1-2 straffespark.. Men alligevel viste de klassen i returkampen og OVERSPILLEDE Liverpool.. for sindssygt..!!
|
|
|
|
|
|
|
|
baddi
Lilleputspiller
|
|
narzarith på fri transfer. Efter et par sæsoner er han min topscorer med 30 mål i 25 kampe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakob..
|
|
Fik en byttehandel igennem med Eboue for Anderson i fjerde sæson..
|
|
|
|
|
|
|
|
Lohse
|
|
Harry Kewell til Newcastle for 4 mio pund.. 
|
|
|
|
Newcastle United Supporter 4Ever 
|
|
|
|
Xavi_Hernandez
|
|
KOM NU BRØNDBY-VI SKAL TILBAGE TIL STORHEDEN- POKALMESTRE 2008
LIVERPOOL FC- Ufortjent vi ikke kom i CL finalen
Liverpool var da ikk i nærheden af at nå finalen.. nu må du da stoppe..!! Dem der synes det er da helt ude i skoven.. Chelsea gjorde hva der var nødvendigt.. Blev snydt for flere kendelser.. blandt andet 1-2 straffespark.. Men alligevel viste de klassen i returkampen og OVERSPILLEDE Liverpool.. for sindssygt..!!
What? 
|
|
|
|
Barcá - Més que un club
Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez
AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang
Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
KOM NU BRØNDBY-VI SKAL TILBAGE TIL STORHEDEN- POKALMESTRE 2008
LIVERPOOL FC- Ufortjent vi ikke kom i CL finalen
Liverpool var da ikk i nærheden af at nå finalen.. nu må du da stoppe..!! Dem der synes det er da helt ude i skoven.. Chelsea gjorde hva der var nødvendigt.. Blev snydt for flere kendelser.. blandt andet 1-2 straffespark.. Men alligevel viste de klassen i returkampen og OVERSPILLEDE Liverpool.. for sindssygt..!!
Wow! Blev du tabt som lille? Eller er du bare fuld?
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
Rooland
|
|
Christopher Samba 25 mio til West Ham  Han er virkelig et fremragende køb  22 kampe 18 mål i ligaen med vondracek's hjørnesparks taktik og desuden er han en fremragende forsvars spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
gonzo
|
|
Daniel Alves for 177 mill. Bliv ved med at byde mellem 2 og 300 millioner i et par måneder og så hold øje med hvornår han bliver sat på transfer efter ejet ønske.
|
|
|
|
When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.
|
|
|
|
Nemeth
|
|
Jesus Navas til Real Madrid for 95 mio 
|
|
|
|