home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Mega uderskud
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mega uderskud  (Læst 1305 gange)
Altid FCK
Manager

Mega uderskud
« : 27 Okt 2007, 17:15 »

Som overskriften fortæller har jeg kæmpe underskud med fck. Jeg forstår det ikke da jeg stadig har 400.000 tilbage i mit lønbuget og 25 mil i mit transfer budget. Nogen der ved hvorfor det er sådan eller give mig et råd til at komme op på overskud igen. Udover at sælge spillere. Mit underskud er på 80 mil

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Guldbrand
Gæst

Sv: Mega uderskud
« Svar #1: 27 Okt 2007, 17:29 »

Ved ikke hvorfor du har så stort et underskud, men prøv at gå ind under "økonomi" og se hvor det er dine udgifter er..

Selv er jeg igang med Nordsjælland, og her har jeg et lille underskud hvis man ser bort fra inkøb og salg.  Jeg er nået til den 4 november og mine udgifter er på 17,41 mio kr. Mens mine indtægter er på 17.33 mio kr.  Tager man indkøbene med, så har jeg et underskud på 32,6 mio. kr, og da jeg endnu betaler af på nogle af mine spillere, så kan jeg forvente et endnu større underskud..

Altid FCK
Manager

« Svar #2: 27 Okt 2007, 17:32 »

Okay jeg prøver. Men i referatet af bestyrelsen har jeg grøn og der står at de er glade for hvordan jeg styrer økonomien.
Jeg tror ikke fm er klar til ironi

Guldbrand
Gæst

« Svar #3: 27 Okt 2007, 17:37 »

Okay jeg prøver. Men i referatet af bestyrelsen har jeg grøn og der står at de er glade for hvordan jeg styrer økonomien.
Jeg tror ikke fm er klar til ironi

Kan jo også godt være at du styre økonomien flot selvom du har underskud..  Har du muligvis invisteret i nye træningsfaciliteter eller har du købt mange nye spillere ?

Altid FCK
Manager

« Svar #4: 27 Okt 2007, 17:40 »

Jeg har købt utrolig mange spillere. Hvis jeg lige har gennemført en sæson og har 10 mil tilbage i transferbudget bliver de så lagt oveni næste års sæson budget?

Guldbrand
Gæst

« Svar #5: 27 Okt 2007, 17:45 »

Jeg har købt utrolig mange spillere. Hvis jeg lige har gennemført en sæson og har 10 mil tilbage i transferbudget bliver de så lagt oveni næste års sæson budget?

Så er det nok fordi du har købt så mange spillere at du har så stort en underskud... Prøv at gå ind under transfers og se hvor meget du har købt ind for...

Nej tror ikke de bliver lagt oveni..  Tror at bestyrelsen kigger på hvor mange penge du har på bundlinien, og ud fra da vurder hvor mange penge du skal have til transfers

Stodder B
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 27 Okt 2007, 18:49 »

Hvis du har installeret beta patchen 8.0.1, er det nok her problemet findes. En fejl gør at de fleste storklubber ikke har særligt mange penge at gøre godt med. FCK starter med 30-40 mill dkr. uanset hvilket beløb du sætter i editoren. Så bruger du de 65 mill som FCK kan købe spillere for, ender du jo med noget af et underskud. Det gør det meget svært at være storklub, da bestyrelsen går ind og blander sig meget, (alt for billige spillersalg) og lønbuggetet gør det umuligt at hente nye spillere med bare et hint af samme kvalitet.

Læse mere på...
http://community.sigames.com/eve/forums?a=tpc&s=21019056&f=9482076743&m=4612058453&r=8372088453

Det er rettet når den officielle patch udkommer (1-2 uger)

Hvis ikke du har installeret beta patch 8.0.1 er du nok bare for shoppe glad Wink

Altid FCK
Manager

« Svar #7: 27 Okt 2007, 19:29 »

Har desværre installeret beta patchen men kan man afinstallere den og jeg er jo ikke startet forfra så virker den stadig?

Altid FCK
Manager

« Svar #8: 27 Okt 2007, 19:42 »

Sker det for alle der har installeret beta patchen og hvis jeg så installerer den nye patch retter den så det?
Også selvom jeg spiller videre på en karriere og kan man ikke afinstallerer beta patchen?
Er den væk hvis jeg afinstallerer hele spillet?

Altid FCK
Manager

« Svar #9: 27 Okt 2007, 19:52 »

Hvis jeg nu sletter beta patchen er det så rettet igen?

Altid FCK
Manager

« Svar #10: 27 Okt 2007, 20:35 »

Hvad sker der hvis jeg sletter beta patchen?
Hjælper det eller hjælper det ikke på det der problem?

Stodder B
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 27 Okt 2007, 21:24 »

Sikke mange måder at stille det samme spørgsmål på ^_^

Du skal afinstallere hele FM2008 og geninstallere det for at slippe af med beta patchen. Problemet er jo så, at du får store fejl med i spillet så som closing down manglen (forsvaret ikke takler). I din Football Manager 2008 mappe ligger der en fil ved navn "changelist" hvor i alle rettelser står, og det er rigtig mange.

Så uanset hvad du vælger, vil der være fejl i spillet. Personligt venter jeg til den endelige patch kommer om en uge eller to (den indeholder sikkert også data opdateringer). Til den tid er der helt sikkert også mange flere lækre logo, kit og facepacks klar som gør spillet meget sjovere.

Har spillet manager siden CM3, og den officielle udgivelses dato i min verden er altid en månede efter den officiele. Man går glip af for meget og der er alt for mange fejl at slås med hvis man starter inden...

Altid FCK
Manager

« Svar #12: 27 Okt 2007, 22:10 »

Ok men er du sikker på man ikke bare kan slette beta patchen?

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010