home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:16:27 GentleBreeze Blogs U4GM - How to Maximize...
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 412 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  (NYHED!) Rosso's nye formation
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: (NYHED!) Rosso's nye formation  (Læst 45722 gange)
Xelli
Lilleputspiller
*

Sv: Rosso's nye formation
« Svar #120: 30 Nov 2007, 14:17 »

Virker super perfekt for mig som Brøndby IF...

de 10 kampe jeg har spillet siden jeg tog taktikken i brug har været sejre.. bla. 4-0 over fck på hjemmebane og 4-2 ude over Esbjerg.

Eneste indkøb jeg har lavet er Miguel Torren, Eduardo og Duadin. Hvor Duadin og Duncan skiftevis pumper kasser ind.

Alt i alt en super taktik  Thumbs Up

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #121: 30 Nov 2007, 15:18 »

Har fået den til at fungere med mit arsenal hold. vandt dog ikke noget i første sæson. Havde problemer med at få holdet til at præstere på udebane og mindre hold, men efter jeg brugte den fra januar. vandt jeg stort set det hele og blev måndens manager med lutter sejre. Udover fik jeg de tætte kampe vippet til min fordel, som de havde svært ved inden.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

vondracek
Gæst

« Svar #122: 30 Nov 2007, 20:00 »

Er det mig eller er både HOME og AWAY denne samme taktik, med meget små justeringer?

Rossonero
Gæst

« Svar #123: 30 Nov 2007, 20:02 »

Er det mig eller er både HOME og AWAY denne samme taktik, med meget små justeringer?

Jep. Den er justeret en smule mere defensivt i udebanen.
Synes det er vigtigt, at der ikke så mange store ændringer, da spillerne har svært ved at tilpasse sig.

vondracek
Gæst

« Svar #124: 30 Nov 2007, 20:05 »

Jep. Den er justeret en smule mere defensivt i udebanen.
Synes det er vigtigt, at der ikke så mange store ændringer, da spillerne har svært ved at tilpasse sig.

Men jeg mener også opstilling. Det er stadig med 1 defensiv, MR & ML, 2 Offensiv midt og 1 angriber. Har holdt en lille pause og mener da et den opstilling var til udebane, mens hjemmebanen var med 2 angriber og 2 fløje? Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #125: 30 Nov 2007, 20:14 »

Men jeg mener også opstilling. Det er stadig med 1 defensiv, MR & ML, 2 Offensiv midt og 1 angriber. Har holdt en lille pause og mener da et den opstilling var til udebane, mens hjemmebanen var med 2 angriber og 2 fløje? Smiley

Ja. Der gik også nogle overvejelser, hvor jeg fjernede pilene fra fløjene, men det fungerede ikke ligeså godt.

Har valgt kun at ændre i holdinstrukserne, hvilket efter min mening virker fortrinligt.

Rossonero
Gæst

« Svar #126: 30 Nov 2007, 20:22 »

Vil da lige tage mig tid til, at fremhæve mine resultater med Atlético. Året er 2009.

lauritse
Reserveholdsspiller

« Svar #127: 30 Nov 2007, 20:25 »

Vil da lige tage mig tid til, at fremhæve mine resultater med Atlético. Året er 2009.

WOW !  Thumbs Up

GF <3

vondracek
Gæst

« Svar #128: 30 Nov 2007, 20:26 »

Ja. Der gik også nogle overvejelser, hvor jeg fjernede pilene fra fløjene, men det fungerede ikke ligeså godt.

Har valgt kun at ændre i holdinstrukserne, hvilket efter min mening virker fortrinligt.

Hm okey, havde ellers rigtig stor succes med hjemmebane opstillingen med mit Barca hold, inden jeg holdte en pause. Har du stadig den gamle opstilling og instruktioner? Smiley

Og det ser sgu godt i med dit Atlético hold. Skam du ikke tabte til Barca <3  Wink

Ortelot
Reserveholdsspiller

« Svar #129: 01 Dec 2007, 21:41 »

PUHaAaAAaAaa (citat af Amdy Warzowskiy)  Ubeslutsom

Ved sgu ikke rigtig hvad jeg skal sige til den taktik...

Blev ansat i Palermo sidst i feb. 2011 og havde besluttet at den skulle prøves. Det har så givet disse resultater http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/dVM41311.png

Fansene var heller ikke tilfredse efter min første kamp!!! http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Hby41381.png

Nu spiller jeg lige denne sæson til ende (3 kampe) og så har jeg forhåbentlig Rullende Øjne nogen penge og hente forstærkninger for... Jeg tror det er materialet der ikke er til det. Og så tror jeg lige der skal rettes et par steder.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #130: 10 Dec 2007, 17:15 »

Nu har jeg spillet en hel sæson med taktikken og må sige den fungere perferkt.  Jeg har brugt taktikken med Arsenal i hele anden sæson. og det er blevet en pæn succes.
* Jeg har spillet 30 kampe uden nederlag, hvor jeg vandt 20 kampe i streg. Min topscorer blev martins med 44 mål.
* Vandt PL med 8 point ned til Man U og 14 til Chelsea.
* Vandt ligacuppen.
* Røg ud i semi finalen i FA på straffe til man city.
* Røg ud i CL 2-1 til chelsea.

Så samlet vil jeg sige den har bestået, og vil helst sikkert fortsætte med den i mit spil.

Green and Gold..

JimmyGP
Manager

« Svar #131: 10 Dec 2007, 17:36 »

Jeg har efterhånden spillet 2 ½ sæsoner med Atlético Madrid, hvor det er blevet til en sølvmedallje, bronzemedalje, UEFA-cup og en tabt CL-finale.. Thumbs Up

Jeg synes den fungerer fint selvom jeg var lidt skeptisk over at skulle spille med en angriber, men det giver til gengæld en masse mål til de 2 OMC'er.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #132: 10 Dec 2007, 17:40 »

Jeg har efterhånden spillet 2 ½ sæsoner med Atlético Madrid, hvor det er blevet til en sølvmedallje, bronzemedalje, UEFA-cup og en tabt CL-finale.. Thumbs Up

Jeg synes den fungerer fint selvom jeg var lidt skeptisk over at skulle spille med en angriber, men det giver til gengæld en masse mål til de 2 OMC'er.. Thumbs Up

Kan kun være enig med det skeptiske. men hjælper når man har agüero og fernandez bagved.  Thumbs Up

Green and Gold..

JimmyGP
Manager

« Svar #133: 10 Dec 2007, 17:51 »

Kan kun være enig med det skeptiske. men hjælper når man har agüero og fernandez bagved.  Thumbs Up
Jeg har så Agüero, Baptista & Garcia til at kæmpe om pladserne bagved, så det kører bare.. Wink

- Veni, vidi, vici -

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #134: 10 Dec 2007, 19:07 »

Jeg har så Agüero, Baptista & Garcia til at kæmpe om pladserne bagved, så det kører bare.. Wink

Det må man sige. jeg har desuden også higuain der ligger og kæmper med også Opstemt

Green and Gold..

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010