home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 916 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 449649 gange)
Guldbrand
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1470: 13 Mar 2008, 20:08 »

FC Nordsjælland..  de har vist nok 16 mio. at købe ind for, og har et meget fornuftigt spillermateriale..  Et hold der inden for ganske få sæsoner godt kan spille med om mesterskabet   Thumbs Up
Logged

naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1471: 13 Mar 2008, 20:09 »

I England kan du være Q.P.R.
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1472: 13 Mar 2008, 20:14 »

Tak Begge, men overvejede også et hold som Esbjerg Peace

Men Q.P.R, har de mange penge ?
Logged

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1473: 13 Mar 2008, 20:54 »

Tak Begge, men overvejede også et hold som Esbjerg Peace

Men Q.P.R, har de mange penge ?

Ja, de har RIGTIG mange penge, da de er blevet købt af en rigmand..
Logged


Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1474: 14 Mar 2008, 07:00 »

Hej Peace

jeg søger et hold der har lidt penge, gerne et dansk hold, da man jo kender spillerne derfra, men ellers et engelsk. . .
Det skal ikk være et Top hold,
I England gerne et hold i 1. - 2. division. med et ordentlig spillermatriale, så der er chance for succes Wink
I Danmark, gerne et midterhold i den bedste danske række eller et hold som ik' er favoritter, men kandidater til at rykke op fra 1. division.

Håber i forstod det Peace

På Forhånd: Tak!

Vejle?
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1475: 14 Mar 2008, 15:41 »

Hvem skal jeg være? Jeg er gået lidt død i FM efterhånden, og jeg savner en klub jeg vil bruge mange sæsoner på og som jeg kan føre op til storhed. Det skal helst være en klub i en lavere liga, men som har gode spillere og masser af penge at lege med. Gerne i Italien eller Spanien. Forslag?
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1476: 14 Mar 2008, 15:43 »

Hvem skal jeg være? Jeg er gået lidt død i FM efterhånden, og jeg savner en klub jeg vil bruge mange sæsoner på og som jeg kan føre op til storhed. Det skal helst være en klub i en lavere liga, men som har gode spillere og masser af penge at lege med. Gerne i Italien eller Spanien. Forslag?

Real Sociedad?
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1477: 14 Mar 2008, 15:45 »

Palermo ? Fiorentina ?
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1478: 14 Mar 2008, 15:47 »

Hvem skal jeg være? Jeg er gået lidt død i FM efterhånden, og jeg savner en klub jeg vil bruge mange sæsoner på og som jeg kan føre op til storhed. Det skal helst være en klub i en lavere liga, men som har gode spillere og masser af penge at lege med. Gerne i Italien eller Spanien. Forslag?
Prøv og hold en pause fra FM, det gør jeg nogle gange. Så når der er gået en uge eller to har jeg lyst til det igen.
Men ellers som Hatt siger , Palermo eller Fiorentina ellers kan du vælge Atletico Madrid Thumbs Up
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1479: 14 Mar 2008, 15:49 »

Prøv og hold en pause fra FM, det gør jeg nogle gange. Så når der er gået en uge eller to har jeg lyst til det igen.
Men ellers som Hatt siger , Palermo eller Fiorentina ellers kan du vælge Atletico Madrid Thumbs Up

Tjah tak for forslaget.. tror jeg forsøger mig med Milan. Ved godt det ikke er en lille klub, men der skal sgu ske ting og sager med truppen, og Rosso's blog har inspireret mig lidt.
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1480: 14 Mar 2008, 15:56 »

Fiorentina er blandt de bedste hold, saa ikke lige det hold man skal ha' lange spil med.

Jeg ligger jo selv paa sofaen og har gjordt det siden i mandags, saa jeg er helt liderlig efter FM. Kom til skade og faa lysten til at vinde pokaler med Getafe!
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1481: 14 Mar 2008, 15:58 »

Fiorentina er blandt de bedste hold, saa ikke lige det hold man skal ha' lange spil med.

Jeg ligger jo selv paa sofaen og har gjordt det siden i mandags, saa jeg er helt liderlig efter FM. Kom til skade og faa lysten til at vinde pokaler med Getafe!

Stakkels Cesc...
Logged


philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1482: 14 Mar 2008, 16:12 »

Fiorentina er blandt de bedste hold, saa ikke lige det hold man skal ha' lange spil med.

Jeg ligger jo selv paa sofaen og har gjordt det siden i mandags, saa jeg er helt liderlig efter FM. Kom til skade og faa lysten til at vinde pokaler med Getafe!

Synd du ikke har det til din PSP? Opstemt
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Niko
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1483: 14 Mar 2008, 16:27 »

Synd du ikke har det til din PSP? Opstemt

Har taenkt paa at kobe det, men har aldrig fundet det.. Kober det dog med det samme, naar jeg finder det. Wink
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1484: 14 Mar 2008, 16:45 »

Ved ikke hvem jeg vil være.

krav det skal være en klub i den engelske, spanske, italienske og det må ikke være en topklub.
Logged

Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010