|
Yoggidk
Gæst
|
|
Coca cola..
okay, men vil du ikk skrive hvem du købte i starten og sådan noget? lyder spændende med den klub, hvor mange penge har de i starten og hvad valgte du til tidligere erfaringer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BL83
|
|
Havde bare sat den auto i erfaring. Indkøb 1. sæson: Martin Albrechtsen Mika Aarialto Eguren Breno Zarate fik ham for 33 mill Solgt 1.sæson Beattie Seck A. Quinn Rub hulse Li tie Stead Webber
|
|
|
|
|
|
True Blue since 1995! Brøndby siden 1989
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Du spillede ikk med 8.0.1 eller hvad, det spiller jeg jo med :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BL83
|
|
Jo det mener jeg at jeg gør kan ikke huske det sry. Tænker du på Mika Aarialto ??
Han kan stadigvæk godt begå sig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Jo det mener jeg at jeg gør kan ikke huske det sry. Tænker du på Mika Aarialto ??
Han kan stadigvæk godt begå sig
Nå okay. Hvor mange penge starter de med?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BL83
|
|
Kan jeg ærlig talt ikke huske trods alt et par dage siden jeg startede 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Kan jeg ærlig talt ikke huske trods alt et par dage siden jeg startede  sådan ca.?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BL83
|
|
Måske omkring 100 men du må ikke hænge mig op på det .. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Måske omkring 100 men du må ikke hænge mig op på det ..  Hvor meget får man for beattie i starten?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Sheffield starter med 2.500.000£
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 08 Jan 2008, 21:22 af vondracek »
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Sheffield starter med 1.500.000£ som er 16.125.000Dkr  okay takker, har du et forslag til hvilken klub jeg kan være i et nyt spil, gerne noget udfordring.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BL83
|
|
Sheffield starter med 2.500.000£
Hehe så tog jeg ikke så lidt fejl Er vist ved at blive gammel JEg fik knap 80 mio for ham,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Hehe så tog jeg ikke så lidt fejl Er vist ved at blive gammel JEg fik knap 80 mio for ham, hvem købte?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
okay takker, har du et forslag til hvilken klub jeg kan være i et nyt spil, gerne noget udfordring.
Har selv tænkt på at starte et spil med Dinamo Zagreb og prøve at få international succes med dem (dog først efter mit dejlige Chelsea spil). Ellers prøv at få styr på Getafe eller Bolton (dårlig økonomisk situation - få den op at køre).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Har selv tænkt på at starte et spil med Dinamo Zagreb og prøve at få international succes med dem (dog først efter mit dejlige Chelsea spil). Ellers prøv at få styr på Getafe eller Bolton (dårlig økonomisk situation - få den op at køre).
ja, det kunne man fx.. Mindre klubber gerne.-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|