home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1063 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 48 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 449007 gange)
Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #645: 15 Jan 2008, 22:04 »

Helt klart Espanyol !
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #646: 15 Jan 2008, 22:06 »

Hvor kommer det fra? Smiley

Le = grine
vante = vante

Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #647: 15 Jan 2008, 22:32 »

Tak for svar.. Jeg kiggede samtlige hold igennem.. Jeg har valgt R.C. Recreativo de Huelva S.A.D. Thumbs Up

Zaragoza & Espanyol: hmm.. lidt for store begge.. Wink

Bilbao: Kan sgu ikke nøjes med Baskiske spillere..

Betis: Ikke det samme uden Joaquín Sánchez Rodríguez

De grinende vanter: Vanterne er sgu for gamle.. Wink

Logged

- Veni, vidi, vici -

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #648: 15 Jan 2008, 22:48 »

Er der nogle der har spillet med Napoli? Og hvis der er, er det så godt?
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #649: 16 Jan 2008, 16:32 »

Kan nogen anbefale en klub i en dårlig engelsk række ? Skal helst have en god økonomi og medieprognosen skal ligge mellem 3 og 7 Smiley
Logged


Rossonero
Gæst
 
Juventus, Milan eller Inter?
« Svar #650: 16 Jan 2008, 17:14 »

Jeg står overfor et svært valg, som jeg gerne vil have en smule hjælp til. Jeg har i sinde at være den nye Capello, hvorfor jeg skal starte i én af Italiens største klubber, hvilket må siges at være Juventus, Milan og Inter.

+ Inter
+ Juventus
+ Milan

Lige nu hælder jeg mest til Milan, hvor jeg vil forsøge at skabe et ungt og dynamisk hold i form af unge talenter fra det sydamerikanske – ellers vil førsteholdshandler være indenfor Europa, størstedelen fra Italien.

Trods for jeg er Milan fan, og jeg afskyr Inter, er det heldigvis noget jeg kan se bort fra i spillet. Så tal frit fra leveren! Uddyb venligst dine henvisninger, da dette vil gøre det lettere at vælge, hvis der ligger nogle gode grund bag.

Valget er svært, og håber på uddybende hjælp fra jeres side af!
« Seneste Redigering: 16 Jan 2008, 17:26 af Rossonero » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #651: 16 Jan 2008, 17:18 »

Jeg synes du skal tage Juventus, der allerede er igang med en foryngelseskur. De har stadig Del Piero og Nedved, som om et år eller to skal skiftes ud. Derfor skal der findes nye talenter til at tage over for dem.

Jeg håber du tager Juve Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

United master
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #652: 16 Jan 2008, 17:19 »

Milan: Som du skriver Lav alderdomshjemmet om til et yngre hjem.. Og så vil jeg også gerne se om du kan vinde CL og om du kan fører dem til at vinde Serie A mod konkurenter som Inter Juventus , palermo osv.. Det er min begrundelse håber den er fin Smiley
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #653: 16 Jan 2008, 17:26 »

Tak for jeres bud. Flere der vil give deres mening til kende, og give mig det sidste skub?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #654: 16 Jan 2008, 22:08 »

Tak for svar.. Jeg kiggede samtlige hold igennem.. Jeg har valgt R.C. Recreativo de Huelva S.A.D. Thumbs Up
 
De grinende vanter: Vanterne er sgu for gamle.. Wink

Spænende valg.. Nogen man kommer til at høre om? Smiley

Skift dem ud Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


razzer51
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #655: 16 Jan 2008, 22:19 »

hvordan vælger jeg et hold
Logged

nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #656: 16 Jan 2008, 23:23 »

Efter 2½ år hos Reading og jeg fik mine stjerner Skrtel og Uche skadet. Skrtel ude i 6-14 måneder og Uche 5-6, er jeg kørt tør i mit Reading spil. Formåede ellers at vinde UEFA cuppen andet år, over Barcalona og vinde Super-Cuppen over Real Madrid. Fik hentet folk som Babel, Sahin, Barnes, Ederson, Defour, Florent Sinama-Pongolle, Kaboul og mange andre stjerner til den lille klub. Så derfor søger jeg et hold som jeg nu skal starte forfra med..

- Det skal være fra Spanien/England - Det må ikke være de HELT store hold, dvs Barca, Madrid, United, Chelsea osv.
- Jeg har tænkt på hold som, Betis, Deportivo, Murcia, Recreativo, Villareal, Levante, Valladolid, Bolton, Derby, Fulham, Birmingham, Villa, Westham.
- Det må selvfølgelig også gerne være et andet hold, jeg er åben for alt. Kom med nogle begrundelser.

Kom gerne med en begrundelse hvad for et hold jeg skal vælge Wink
« Seneste Redigering: 16 Jan 2008, 23:26 af nzio » Logged

ChelseaJesper
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #657: 17 Jan 2008, 14:47 »

Hvis du godt kan lide og vinde og få ros fra pressen, så anbefaler jeg Chelsea. Det er dejligt nemt Peace
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #658: 17 Jan 2008, 14:50 »

Efter 2½ år hos Reading og jeg fik mine stjerner Skrtel og Uche skadet. Skrtel ude i 6-14 måneder og Uche 5-6, er jeg kørt tør i mit Reading spil. Formåede ellers at vinde UEFA cuppen andet år, over Barcalona og vinde Super-Cuppen over Real Madrid. Fik hentet folk som Babel, Sahin, Barnes, Ederson, Defour, Florent Sinama-Pongolle, Kaboul og mange andre stjerner til den lille klub. Så derfor søger jeg et hold som jeg nu skal starte forfra med..

- Det skal være fra Spanien/England - Det må ikke være de HELT store hold, dvs Barca, Madrid, United, Chelsea osv.
- Jeg har tænkt på hold som, Betis, Deportivo, Murcia, Recreativo, Villareal, Levante, Valladolid, Bolton, Derby, Fulham, Birmingham, Villa, Westham.
- Det må selvfølgelig også gerne være et andet hold, jeg er åben for alt. Kom med nogle begrundelser.

Kom gerne med en begrundelse hvad for et hold jeg skal vælge Wink

6-14 mdr?? noget af en underlig skade vil jeg påstå Wink

Betis eller Deportiva vil jeg umiddelbart sætte mit kryds ved, begge hold har været med helt fremme men er kun middelmådige hold idag så hvorfor ikke prøve og få dem helt med i toppen igen??
Logged

nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #659: 17 Jan 2008, 15:37 »

6-14 mdr?? noget af en underlig skade vil jeg påstå Wink

Betis eller Deportiva vil jeg umiddelbart sætte mit kryds ved, begge hold har været med helt fremme men er kun middelmådige hold idag så hvorfor ikke prøve og få dem helt med i toppen igen??

Skrtl ude 6-14 måneder på grund af korsbånd-skade. Uche har brækket benet og er ude mellem 5-6 måneder. Så mistede jeg sku lidt lysten..
Logged

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010