home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 653 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 433669 gange)
AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3660: 14 Dec 2008, 17:03 »

Ja men vejlie har jeg prøvet før så det er Hull eller Silkeborg Grin
Kan du sige hvorfor jeg skal tag dem?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3661: 14 Dec 2008, 17:04 »

Ja men vejlie har jeg prøvet før så det er Hull eller Silkeborg Grin
Kan du sige hvorfor jeg skal tag dem?

Okay nej ikke lige sådan men jeg syntes de passer meget godt efter dine krav Opstemt Måske kunne Wigan også være mulighed?
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3662: 14 Dec 2008, 17:05 »

Tja så er Viborg måske en mulighed Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3663: 14 Dec 2008, 17:06 »

Ja måske
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3664: 14 Dec 2008, 17:08 »

Wigan er valgt:D
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3665: 14 Dec 2008, 17:09 »

Wigan er valgt:D

Okay et godt valg efter min mening Opstemt Held og lykke Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3666: 15 Dec 2008, 21:34 »

Wigan gik desværre kold så der er vel ikke andre muligheder? Grin

Søger et hold hvor der skal kæmpes lidt (behøves ikke være et dårligt hold, måske lidt ligesom At. Madrid eller Juventus eller noget)
Og de skal også ha en lille slat penge:D
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3667: 15 Dec 2008, 21:38 »

Wigan gik desværre kold så der er vel ikke andre muligheder? Grin

Søger et hold hvor der skal kæmpes lidt (behøves ikke være et dårligt hold, måske lidt ligesom At. Madrid eller Juventus eller noget)
Og de skal også ha en lille slat penge:D
Du kunne prøve med Napoli f.eks.  Smiley
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3668: 15 Dec 2008, 21:39 »

Du kunne prøve med Napoli f.eks.  Smiley
Nej tak dem har jeg prøvet før synes ikke de er sjove Tunge

Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3669: 16 Dec 2008, 22:10 »

Wigan gik desværre kold så der er vel ikke andre muligheder? Grin

Søger et hold hvor der skal kæmpes lidt (behøves ikke være et dårligt hold, måske lidt ligesom At. Madrid eller Juventus eller noget)
Og de skal også ha en lille slat penge:D (Omkring 100 mio)
Søger stadig kan ikke finde en klub
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

TottenhamHotspur
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3670: 16 Dec 2008, 22:47 »

Er det ligegyldigt hvilken liga det er? Fordi så kan jeg da anbefale klubber som Fiorentina, Real Betis eller evt Aston Villa. De ligger nok alle enten over eller under de 100 mio, især Villa, men det er alle spændende hold.

Jeg kan dog ikke se hvad du mener med "et hold hvor der skal kæmpes lidt," hvis du vil have en klub med så mange penge? Så er det vel bedre med et lavere rangerende hold. Her kan jeg fx anbefale Alaves fra den næstbedste spanske række, som er en god udfordring, men også ret overkommelig. Thumbs Up
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3671: 25 Dec 2008, 21:20 »

Det skal være et hold som ligger i toppen nationalt men lige under de store internationalt.

PS jeg spiller 08-udgaven
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3672: 25 Dec 2008, 21:48 »

Sulo:

Jeg ved ikke helt, om Lyon er klubben, du leder efter. Jeg synes ikke, de har fået deres endelige gennembrud i Europa, mens de i Le Championnat jo, som bekendt, er altdominerende, hvor de i de sidste mange sæsoner har vundet mesterskabet. De har et meget spændende hold med spillere som Karim Benzema, der bliver en verdensstjerne om et par sæsoner både IRL og i FM, Fabio Grosso, som efter min mening er en meget undervurderet spiller, den aldrende frisparksskytte, Juninho, og Kim Källström..

De har som sagt et fantastisk hold, men ligger lige under de helt store hold som Real Madrid, FC Barcelona, Manchester United osv. Prøv at se om du kan få dem op på niveau med de hold og samtidig forsvare mesterskaberne i Le Championnat. Men det kan være, de er for store internationalt, til at du vil vælge dem?

En anden mulighed kunne være Ajax Amsterdam? De er, efter min mening, et fantastisk hold i FM. De har utroligt gode muligheder for ats udvikle talenter, og dermed kan du på sigt få en rigtig god økonomi. De er blandt topholdene i Holland, men de er (endnu) ikke i toppen i Europa. Men med de talenter, de har, er mulighederne der helt klart. Hvis du er til lækker, teknisk præget fodbold, har de også spillerne til dét.

Werder Bremen: De er ikke dominerende i Bundesligaen, det er Bayern Müncen derimod. Men der er ingen tvivl om, at de er udfordrere til München. Få Bayern slået af pinden, og etabler dig i Europa. Tag det sidste skridt op ad stigen. Hvis du får skubbet Bayern ned bag dig, kan du med de penge, du får, tage det sidste skridt på i Europa og være blandt de store hold.







Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3673: 25 Dec 2008, 21:53 »

Sulo:

Jeg ved ikke helt, om Lyon er klubben, du leder efter. Jeg synes ikke, de har fået deres endelige gennembrud i Europa, mens de i Le Championnat jo, som bekendt, er altdominerende, hvor de i de sidste mange sæsoner har vundet mesterskabet. De har et meget spændende hold med spillere som Karim Benzema, der bliver en verdensstjerne om et par sæsoner både IRL og i FM, Fabio Grosso, som efter min mening er en meget undervurderet spiller, den aldrende frisparksskytte, Juninho, og Kim Källström..

De har som sagt et fantastisk hold, men ligger lige under de helt store hold som Real Madrid, FC Barcelona, Manchester United osv. Prøv at se om du kan få dem op på niveau med de hold og samtidig forsvare mesterskaberne i Le Championnat. Men det kan være, de er for store internationalt, til at du vil vælge dem?

En anden mulighed kunne være Ajax Amsterdam? De er, efter min mening, et fantastisk hold i FM. De har utroligt gode muligheder for ats udvikle talenter, og dermed kan du på sigt få en rigtig god økonomi. De er blandt topholdene i Holland, men de er (endnu) ikke i toppen i Europa. Men med de talenter, de har, er mulighederne der helt klart. Hvis du er til lækker, teknisk præget fodbold, har de også spillerne til dét.

Werder Bremen: De er ikke dominerende i Bundesligaen, det er Bayern Müncen derimod. Men der er ingen tvivl om, at de er udfordrere til München. Få Bayern slået af pinden, og etabler dig i Europa. Tag det sidste skridt op ad stigen. Hvis du får skubbet Bayern ned bag dig, kan du med de penge, du får, tage det sidste skridt på i Europa og være blandt de store hold.








Okay, tusind tak for hjælpen BenMusalho  Wink Thumbs Up
Logged

Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: Hm, hvem skal jeg være?
« Svar #3674: 04 Jan 2009, 19:38 »

Jeg synes du skal være Brøndby IF.

Brøndby i en kæmpe krise, vend skuden og få dem på rette køl igen. Smiley

Brøndby er da ikke i kæmpe krise og det er da langt tid siden... !   ticked off
Logged

Sider: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010