home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1040 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 223 224 [225] 226 227 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 449075 gange)
Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3360: 07 Okt 2008, 18:47 »

Jeg mangler et hold!

Kravene jeg bare at det skal ligge i den bedste række, og med en rimelig økonomi
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3361: 07 Okt 2008, 18:58 »

Kan da klart anbefale Hoffenheim da de har en rigtig god økonomi og så er det et spændene hold Thumbs Up
Logged


Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3362: 07 Okt 2008, 18:59 »

Kan da klart anbefale Hoffenheim da de har en rigtig god økonomi og så er det et spændene hold Thumbs Up

Er desværre ikke lige så opsat på et tysk hold lige pt, men har du andre forslag? Smiley
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3363: 07 Okt 2008, 19:22 »

Jeg mangler et hold!

Kravene jeg bare at det skal ligge i den bedste række, og med en rimelig økonomi

Du kunne jo prøve et hold som Newcastle? Har aldrig selv spillet med dem, men så vidt jeg ved skulle dem (med Roolands update) have lige omkring 900 millioner at handle ind for, og der skal helt sikkert et par handler til for balnde sig i mesterskabskampen. Så måske også et hold med udfordring i.
Men som sagt så har jeg aldrig spillet med dem, så dette er kun baseret ud fra hvad jeg har set i mine spil, og hørt fra andre Smiley

eller du kunne jo prøve et hold som Manchester City. De har købt spændene ind, og har en helt formidabel økonomi. De er ekstremt god under holdning, og har selv fået mange timer til at gå med dem Smiley
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3364: 07 Okt 2008, 19:26 »

Du kunne jo prøve et hold som Newcastle? Har aldrig selv spillet med dem, men så vidt jeg ved skulle dem (med Roolands update) have lige omkring 900 millioner at handle ind for, og der skal helt sikkert et par handler til for balnde sig i mesterskabskampen. Så måske også et hold med udfordring i.
Men som sagt så har jeg aldrig spillet med dem, så dette er kun baseret ud fra hvad jeg har set i mine spil, og hørt fra andre Smiley

eller du kunne jo prøve et hold som Manchester City. De har købt spændene ind, og har en helt formidabel økonomi. De er ekstremt god under holdning, og har selv fået mange timer til at gå med dem Smiley

Jeg tror jeg vil prøve Newcastle Smiley
Tusind tak for hjælpen begge to
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3365: 07 Okt 2008, 19:34 »

Jeg tror jeg vil prøve Newcastle Smiley
Tusind tak for hjælpen begge to

Det var da så lidt Smiley held og lykke med dem
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3366: 07 Okt 2008, 20:07 »

Jeg ved ikke om mit næste spil skal være med Villarreal, Juventus, Tottenham eller West Ham ?Smiley Kunne man få noget hjælp til at vælge? Wink Det skal helst være begrundet Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3367: 07 Okt 2008, 20:44 »

Jeg ved ikke om mit næste spil skal være med Villarreal, Juventus, Tottenham eller West Ham ?Smiley Kunne man få noget hjælp til at vælge? Wink Det skal helst være begrundet Smiley
Af dém ville jeg prøve Villarreal. Et enormt spændende hold med en del spændende spillere. De endte på en flot 2. plads sidste sæson, så det ville sikkert være sjovt, at prøve og føre videre. Kom helt op i toppen og kæmp mod Barca og Real M. om mesterskabet. De har en hel masse spændende spillere, som Matias Fernandez, Jozy Altidore og Rossi. Samtidig har de også penge, og spiller med i Europa. Prøv, at få bygget en god økonomi op og bliv et tophold i Europa.

Men kommer jo an på hvad du selv mest har lyst til. Sådan holder et spil altid længst. ;-)
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3368: 07 Okt 2008, 20:59 »

Ville også sige Villareal. Som sagt endte de på en andenplads og er dermed i Champions League. Udover de førnævnte har de også en Senna, Carzorla og Gonzalo Rodriquez (stav). Hvis du kan komme langt i CL, kan du få penge til klubben, hvilket ville hjælpe dem meget, da det ikke er den rigeste klub i verden. Smiley
Logged


andersvilster
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3369: 07 Okt 2008, 21:14 »

Hej. Jeg ved desværre ikke hvem jeg skal være Forlegen Ubeslutsom

Jeg har lidt krav Peace.

Det er:

de skal min. have 125 mio i "Anslået værdi"
de skal min. ligge i SAS, Næstbedste engelske liga, Seria A, La Liga, Bwin liga (Portugal), og Ligue 1 orange, Bundesligaen, eller den bedste række i Tyrkiet.

Håber i kan hjælpe
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3370: 07 Okt 2008, 21:23 »

Lyon, Marseille, Atletico eller Villarreal Peace
Logged


andersvilster
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3371: 07 Okt 2008, 21:29 »

Lyon, Marseille, Atletico eller Villarreal Peace

ja tak Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3372: 07 Okt 2008, 21:31 »

Hej. Jeg ved desværre ikke hvem jeg skal være Forlegen Ubeslutsom

Jeg har lidt krav Peace.

Det er:

de skal min. have 125 mio i "Anslået værdi"
de skal min. ligge i SAS, Næstbedste engelske liga, Seria A, La Liga, Bwin liga (Portugal), og Ligue 1 orange, Bundesligaen, eller den bedste række i Tyrkiet.

Håber i kan hjælpe
Jeg er ikke helt sikker på det med værdien, men tror det Smiley
Queens Park Rangers fra Coca-Cola chapionsship, Sporting (Fra portugal), LOSC Lille (Frankrig).
Logged

EsbenPM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3373: 07 Okt 2008, 21:49 »

Hej. Jeg ved desværre ikke hvem jeg skal være Forlegen Ubeslutsom

Jeg har lidt krav Peace.

Det er:

de skal min. have 125 mio i "Anslået værdi"
de skal min. ligge i SAS, Næstbedste engelske liga, Seria A, La Liga, Bwin liga (Portugal), og Ligue 1 orange, Bundesligaen, eller den bedste række i Tyrkiet.

Håber i kan hjælpe

Prøv Crystal Palace. en virkelig sjov klub at spille med som jeg selv har et godt spil kørende med. Klubben kræver lidt forstærkning til den nuværende førsteholds trup, men potentialet er der til at rykke op i 1. sæson.

Udover dette er der mange talenter i klubben som: Ben Watson, Tom Soares, Sean Scannel (Wonderkid), Lee Hills, John Bostock og Victor Moses, som alle kan udvikle sig til virkelig gode spillere, og især Scannel bliver ond i angrebet.

Så alt i alt for du både en stor bunke unge gode spillere, og et hold du kan rykke op med i 1. sæson.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3374: 07 Okt 2008, 21:55 »

Ville også sige Villareal. Som sagt endte de på en andenplads og er dermed i Champions League. Udover de førnævnte har de også en Senna, Carzorla og Gonzalo Rodriquez (stav). Hvis du kan komme langt i CL, kan du få penge til klubben, hvilket ville hjælpe dem meget, da det ikke er den rigeste klub i verden. Smiley
Af dém ville jeg prøve Villarreal. Et enormt spændende hold med en del spændende spillere. De endte på en flot 2. plads sidste sæson, så det ville sikkert være sjovt, at prøve og føre videre. Kom helt op i toppen og kæmp mod Barca og Real M. om mesterskabet. De har en hel masse spændende spillere, som Matias Fernandez, Jozy Altidore og Rossi. Samtidig har de også penge, og spiller med i Europa. Prøv, at få bygget en god økonomi op og bliv et tophold i Europa.

Men kommer jo an på hvad du selv mest har lyst til. Sådan holder et spil altid længst. ;-)


Mange tak  Thumbs Up Jeg tager sgu Villarreal Smiley
Logged

Sider: 1 ... 223 224 [225] 226 227 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010