Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 16:31:04
morfar
Football M...
fm25
I dag
kl. 09:41:44
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23502
1 Bruger, 1102 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
*** Lukket ***- Størst i Norden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
10
Forfatter
Emne: *** Lukket ***- Størst i Norden (Læst 28466 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller
Sv: (Januar 08.) - Størst i Norden
«
Svar #30:
05 Nov 2007, 01:26 »
Citat af: philipo 04 Nov 2007, 23:41
Lækker blog og spil
Har selv et FCK spil i gang. Og har også købt Kevin Larsen. Spændende - spændende
Held og lykke
1000 tak og i lige måde da
De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!
TBM_DK
Førsteholdsspiller
Sv: (Januar 08.) - Størst i Norden
«
Svar #31:
05 Nov 2007, 10:31 »
Så er det endelig tid til lidt rigtig bold igen, så her kommer Februar måned…
1. Februar 2008
Kampprogram for Februar
09/02-08. AIK ude (Royal League)
14/02-08. Steaua ude (UEFA-Cup)
21/02-08. Steaua hjemme (UEFA-Cup)
24/02-08. Brann hjemme (Royal League)
Efter det flotte angrebsspil på træningsopholdet i Frankrig, var jeg ganske overbevist om, at vi nok skulle slå AIK, da jeg følte, at vi havde fået styr over forsvaret i den sidste kamp.
Royal League
Truppen v. AIK
MM: J. Christiansen
FH: S. Larsson
FV: K. Larsen
FC: M. Gravgaard
FC: B. Hangeland
MH: L. Sionko
MV: J. Grønkjær
MC: W. Kvist (ud 28.min)
MC: M. Silberbauer (ud 69.min)
AC: M. Allbäck
AC: Aílton (ud 48.min)
Bænken
RES: F. Vang Larsen
RES: M. Antonsson
RES: P. Wernbloom
RES: D. Gosling (ind 28.min)
RES: L. Qvist (ind 48.min)
RES: H. Nørregaard (ind 69.min)
RES: N. Hansen
Det blev en kamp, hvor vi havde rigtigt godt styr over vores forsvarsspil og igennem hele kampen tillod vi kun AIK én chance, som ikke ramte målet. Vores store overtag førte desværre ikke til nogle scoringer, så vi måtte gå slukøret fra banen med 0-0
Royal League i tal:
AIK - FCK 0-0
Advarsler: 7. M. Gravgaard, L. Sionko, J. Grønkjær, W. Kvist, Aílton, D. Gosling
, M. I. Obolo
Røde kort: 0.
Kampens spiller: Jimmy Tamandi (8)
Tilskuere:
10317
Truppen v. Steaua
MV: J. Grønkjær
MC: H. Nørregaard (ud 45.min)
MC: W. Kvist
AC: M. Allbäck (ud 59.min)
AC: Aílton (ud 77.min)
Bænken
RES: F. Vang Larsen
RES: P. Wernbloom (ind 59.min)
RES: D. Gosling
RES: L. Qvist (ind 77.min)
RES: M. Silberbauer (ind 45.min)
Jeg havde valgt den defensive taktik fra kampen mod Sevilla i Spanien, men efter bare seks minutter, sendte Gabriel Torje bolden i mål, på et dejligt frispark. Vi skulle helst frem og lave et mål, så jeg skiftede til vores normale 4-4-2 igen. Spillet bølgede frem og tilbage resten af den meget lige kamp, hvor vi havde bolden mest, men Seaua havde de fleste chancer. Efter 70 minutter udlignede Silberbauer, men det var kun en stakket frist før Nicolae Lupu igen kunne bringe rumænerne i front. Der skulle dog ikke gå længe før, den debuterende
Pontus Wernbloom
kviterede med et debutmål til kampens resultat 2-2.
UEFA-Cup i tal:
Steaua - FCK 2-2
06. Min 1 - 0 Gabriel Torje
70. Min 1 - 1 Michael Silberbauer
78. Min 2 - 1 Nicolae Lupu
81. Min 2 - 2 Pontus Wernbloom
Advarsler: 2. J. Grønkjær
, E. Bicfalvi
Kampens spiller: Nicolae Lupu (8)
Tilskuere:
16889
Eftert resultatet i Rumænien var jeg ganske godt tilfreds, da vi havde et godt udgangspunkt nu, hvor vi skulle spille retur kamp i Parken. Jeg havde dog ingen illusioner om, at det ville være nok med 2-2, da jeg stadig mente, at kampen var 50-50. Så følgende spillere, havde et arbejde, de skulle forsøge at gøre færdigt.
UEFA-Cuppen
Truppen v. Steaua
FV: N. Jensen
MV: K. Larsen
MC: R. Würtz (ud 69.min)
MC: M. Silberbauer (ud 76.min)
AC: M. Allbäck
AC: L. Qvist (ud 58.min)
Bænken
RES: N. Coe
RES: D. Gosling (ind 69.min)
RES: W. Kvist (ind 76.min)
RES: P. Wernbloom
RES: Aílton (ind 58.min)
Da Grønkjær sad udenfor med karantæne, flyttede jeg Kevin Larsen op på midten, som så gav mulighed for comeback til
Niclas Jensen
på venstre back. Vi plejede, at være det spilstyrende hold, men Steaua havde bolden væsentligt mere end os i denne kamp. Alligevel kunne Michael Silberbauer bringe os i front efter en halv times spil på et kanonhug fra distancen og kort før pausen øgede Marcus Allbäck til 2-0. Pausen blev brugt til, at holde gejsten oppe, så vi ikke lod Steaua komme tilbage i kampen. Det lykkedes os i anden halvleg, at få tilkæmpet os et straffespark, som Rasmus Würtz omsatte til en 3-0 føring. Nu skulle meget gå galt, hvis vi skulle ryge ud, men efter 85 minutter reducerede Lupu og så kom presset… men vi holdt stand og fik oven i købet bragt os på 4-1, da Kevin Larsen scorede sit første mål for os.
UEFA-Cup i tal:
FCK - Steaua 4-1
30. Min 1 - 0 Michael Silberbauer
42. Min 2 - 0 Marcus Allbäck
64. Min 3 - 0 Rasmus Würtz (str)
85. Min 3 - 1 Nicolae Lupu
90. Min 4 - 1 Kevin Larsen
Advarsler: 2. R. Würtz
, N. Lupu
Kampens spiller:
Marcus Allbäck (8)
Tilskuere:
24085
Royal League
Truppen v. Brann
MM: N. Coe
FC: M. Antonsson
MH: M. Silberbauer
MV: J. Grønkjær (ud 45.min)
MC: H. Nørregaard
MC: W. Kvist (ud 45.min)
AC: M. Allbäck (ud 57.min)
AC: P. Wernbloom
Bænken
RES: J. Christiansen
RES: B. Hangeland
RES: D. Gosling (ind 45.min)
RES: L. Sionko (ind 45.min)
RES: L. Qvist
RES: Aílton (ind 57.min)
Vi var allerede videre i turneringen og slappede lidt for meget af i starten af kampen, hvilket kostede et mål efter ca. en halvtimes spil, da
Thorstein Helstad
scorede. William Kvist fik dog udlignet før pausen. I anden halvleg bragte vi os i front på mål af Aílton, men bare seks minutter senere så Hjalte Nørregaard direkte rødt for en meget grov tackling. Selvom om Brann pressede på, holdt vi vores spinkle føring kampen ud.
Royal League i tal:
FCK - Brann 2-1
32. Min 0 - 1 Thorstein Helstad
41. Min 1 - 1 William Kvist
61. Min 2 - 1 Aílton
Advarsler: 3. J. Grønkjær, W. Kvist
, J. Jalland
Røde kort: 1. Hjalte Nørregaard (67.min)
Kampens spiller: Thorstein Helstad (8)
Tilskuere:
10075
Start - IFK Göteborg
FC København - Brann
FC Midtjylland - Viking
Pontus Wernbloom, er ude i omkring 3 uger til en måned med forstrukne ledbånd i anklen.
Rasmus Würtz, er ude i omkring 3 uger til en måned med en forvredet ankel.
Sebastian Larsson, er ude i omkring 4 dage til en ugen med en forstrækning i håndledet.
Transfer nyt:
Morten Bertolt er blevet sat til salg, da han har svært ved at spille sig på holdet.
Det var så Februar måned, med nogle dejlige resultater, som jeg håber at kunne følge op på i Marts, som bliver meget spændende…
«
Seneste Redigering: 05 Nov 2007, 10:37 af TBM_DK
»
TBM_DK
Førsteholdsspiller
Sv: (Februar 08.) - Størst i Norden
«
Svar #32:
06 Nov 2007, 00:16 »
Hvis starten på sæsonen var spændende, med kvalifikation til Champions League, så bliver Marts måned måske endnu mere spændende. UEFA- Cup kampe mod HSV, Pokalkvartfinale ude mod Brøndby og så går Royal League ind i sin sidste fase…
06/03-08. HSV hjemme (UEFA Cup)
09/03-08. Brøndby ude (Landspokal ¼ -finale)
13/03-08. HSV ude (UEFA Cup)
16/03-08. Brøndby ude (SAS-Liga)
19/03-08. Brann hjemme (Royal League ¼-finale)
22/03-08. Mulig Semifinale (Royal League)
30/03-08. Mulig Finale (Royal League)
Hvem husker ikke kampen mod HSV i Parken for et par år siden, der gjaldt kvalifikationen til Champions League, men en sjov fætter af en dommer ødelagde alt for FCK i den kamp. Det var før min tid, men alligevel spøgte kampen lidt i kulisserne, kunne vi sikre os videre deltagelse på bekostning af nordtyskerne eller skulle de sende os ud igen. Det ville den næste uges tid give svar på.
Med et par spillere ude med skader, kunne jeg så småt mærke, at truppens bredde lige var smal nok, der var ikke meget at vælge imellem, men jeg fandt dog frem til de 18 mand.
UEFA-Cup i tal:
FCK - HSV 1-1
57. Min 1 - 0 Dan Gosling
75. Min 1 - 1 Vincent Kompany
Advarsler: 3. Aílton
, D. Jarolim, I. Olic
Røde kort: 1. Michael Silberbauer (35.min)
Kampens spiller: Vincent Kompany (8)
Tilskuere:
27184
Vi startede kampen noget nervøst, men det samme gjorde HSV, så i den første halve time, skete der ikke meget, men efter 35 minutter fik Michael Silberbauer et meget dumt rødt kort, for en svinestreg midt på banen og HSV overtog fra det tidspunkt styringen af kampen. Vi klarede os da til pausen og ændrede en smule på taktikken, men beholdte to mand i front. Det var et godt valg for efter knap et kvarters spil i anden halvleg, var Dan Gosling gået med frem og på en fin aflevering af Allbäck, knaldede han bolden i kassen fra kanten af feltet. Vi kunne desværre ikke holde HSV fra chancer, selvom vi lavede en defensiv udskiftning, for Vincent Kompany udlignede med et kvarter tilbage.
Tre dage senere stod den på kvartfinale i Landspokalen mod Brøndby på deres stadion. Brøndby havde indtil videre haft en miserabel sæson og lå på en tiende plads i SAS-Ligaen. Det var en kamp, hvor vi var store favoritter trods udebane, men det var ikke en kamp jeg tog let på, da man aldrig ved med pokal fodbold.
Pokalkamp i tal:
Brøndby - FCK 2-4
38. Min 1 - 0 Samuel Holmén
55. Min 1 - 1 Aílton
59. Min 2 - 1 Martin Spelmann
67. Min 2 - 2 Jesper Grønkjær
82. Min 2 - 3 Michael Silberbauer
86. Min 2 - 4 Jesper Grønkjær
Advarsler: 4. M. Gravgaard, M. Silberbauer, H. Nørregaard
, M. Spelmann
Kampens spiller:
Jesper Grønkjær (9)
Tilskuere:
17423
Det blev en kamp, hvor vi havde svært ved at komme i gang, men da vi gjorde, satte vi også tingene på plads. I semifinalen trak vi AaB, der havde sendt FC Midtjylland ud med 2-0.
Så var tiden inde til returopgøret mod HSV. Ikke nok med, at vi havde tre mand ude med skader, deriblandt Würtz og Nordstrand, så havde Michael Silberbauer karantæne efter sit røde kort og Nathan Coe var hjemme i Australien for at spille landskamp. Jeg gav os selv omkring 25% chance for at gå videre. Kampen blev en rodet affære, hvor kun Michael Gravgaard kunne være sin indsats bekendt og tyskerne hev derfor en sejr i land på 2-0 og vi var ude af dette års UEFA-Cup.
UEFA-Cup i tal:
HSV - FCK 2-0
23. Min 1 - 0 José Paolo Guerrero
75. Min 2 - 0 Bastian Reinhardt
Advarsler: 2. H. Nørregaard
, M. Zidan
Kampens spiller: Bastian Reichardt (8)
Tilskuere:
53485
Vi kunne ikke være tilfreds med spillet i denne kamp, men overordnet set kunne vi være vældigt tilfredse med vores indsats i Europa i år.
Vi havde et meget tæt program her i Marts, med kun tre til fire dage imellem kampene, så mine spillere var trætte og der blev trukket godt på både de unge og de rutinerede kræfter i truppen. Alle de spillere, der var til rådighed fik spilletid i denne meget kompakte periode.
Bare tre dage efter exiten fra UEFA-Cuppen, skulle vi endnu engang til Brøndby for at spille. Denne gang var det SAS-Ligaen det gjaldt. Brøndby er jo ikke et hold man regner med at slå, men grundet deres meget ringe sæson og deres placering i bunden, så skulle denne kamp bare vindes. Vi havde da også stor tro på os selv, da vi syv dage tidligere havde smækket dem med 4-2 på deres bane, i Landspokalen.
SAS-Liga i tal:
Brøndby - FCK 2-4
45. Min 0 - 1 Aílton
57. Min 0 - 2 Aílton
61. Min 1 - 2 Per Nielsen
78. Min 2 - 2 Martin Ericsson
82. Min 2 - 3 Anders Randrup (Selvmål)
84. Min 2 - 4 Lasse Qvist
Advarler: 2. J. Grønkjær
, J. Berthelsen
Kampens spiller:
Aílton (9)
Tilskuere:
21209
Det var en kamp, hvor vi pressede Brøndby i bund fra starten af, men skulle helt hen til sidste minut af første halvleg,før vi fik bolden over stregen. I anden halvleg pressede vi igen og Aílton kunne velfortjent øge til 2-0. Vi satte tempoet lidt ned, men det kostede først en reducering efter hjørne og dernæst en udligning på flot opspil. Men, så satte vi tempoet helt op igen og lagde et kæmpe pres over hele banen og Lasse Qvist fik først presset Anders Randrup til selvmål og scorede dernæst selv. En flot og velfortjent sejr.
Tre dages pause før næste kamp, som var en knald eller fald kamp i Royal Leagues kvartfinale mod Brann i Parken. Vi havde mødt Brann to gange tidligere i denne sæsons Royal Leage, hvor vi havdet vundet begge med 2-1. Vi var favoritter til at gå videre, men som sagt er pokalfodbold en underlig ting, hvor underdogs af og til slår favoritterne.
Royal League i tal:
FCK - Brann 2-0
21. Min 1 - 0 Michael Silberbauer
52. Min 2 - 0 Michael Silberbauer
Advarsler: 6. M. Silberbauer
, P. V. Moen (2), J. Jalland, T. Turunen, A. Karadas
Røde kort: 1. Petter Vaagan Moen(87.min)
Kampens spiller:
Michael Silberbauer (9)
Tilskuere
10065
En let sejr, hvor vi styrede begivenhederne fra start til slut. Vi var videre til semifinalen, hvor de svenske mestre fra IFK Göteborg ventede på os i Sverige.
Igen var der kun tre dage til den næste kamp, og jeg var stadig plaget af et par skader, men Nathan Coe, var hjemme igen, så jeg havde en god gardering på keeperpladsen, hvis dette skulle blive nødvendigt.
Jeg forventede en meget lige kamp mod IFK og det blev det også… de første 11 minutter. Fra det tidspunkt, sad vi på alt endnu engang og kørte en meget sikker sejr hjem på 4-1
Royal League i tal:
IFK Göteborg - FCK 1-4
03. Min 0 - 1 Marcus Allbäck
11. Min 1 - 1 Rune Lange
23. Min 1 - 2 Marcus Allbäck
34. Min 1 - 3 Michael Gravgaard
37. Min 1 - 4 Gustav Svensson (Selvmål)
Advarsler: 2
. L. Chanko, J. Berg
Kampens spiller:
Marcus Allbäck (9)
Tilskuere:
7941
Jeg havde aldrig drømt om, at vi skulle sætte en kamp så hurtigt på plads mod de nykårede svenske mestre, som vi gjorde her. Men det gjorde vi og nu var vi i finalen for fjerde år i træk. Finalen skulle spilles hjemme i Parken mod norske Viking, der var sluttet toer i Norge.
En lille uge havde vi til at lade op i, men vi kunne ikke nå at få alle klar til kamp. Hvis finalen i det første års Royal League var sindssyg , med alle de straffespark, så ventede der publikum en ligeså sindssyg, intens og medrivende kamp her…
Jeg stopper updaten her, så i har noget at glæde jer til… i morgen…
«
Seneste Redigering: 06 Nov 2007, 00:28 af TBM_DK
»
TBM_DK
Førsteholdsspiller
Sv: (Marts 08.) - Størst i Norden
«
Svar #33:
06 Nov 2007, 11:28 »
Dette er kun en update med kampen om Royal League trofæet, der blev en sindsoprivende affære, med smukt spil, smukke mål og fantastiske præstationer… håber, at i nyder den.
En lille uges pause havde gjort godt, vi mødte ind klokken 10.00 til 1 ½ times taktikmøde og derefter en let frokost. Kampen skulle fløjtes i gang klokken 15.00 af den svenske dommer, Martin Ingvarsson. Til dagens finale, havde jeg valgt følgende 18 spillere, der skulle forsøge at sikre os trofæet for tredje gang.
Truppen
Mm: J. Christiansen
Fh: S. Larsson
Fv: K. Larsen
Fc: M. Gravgård (ud 50.min)
Fc: B. Hangeland
Mh: L. Sionko
Mv: J. Grønkjær
Mc: W. Kvist
Mc: M. Silberbauer (ud 50.min)
Ac: M. Allbäck (ud 72.min)
Ac: Aílton
Bænken
Res: N. Coe
Res: M. Antonsson (ind 50.min)
Res: D. Gosling
Res: N. Hansen
Res: N. Jensen
Res: R. Würtz (ind 50.min)
Res: L. Qvist (ind 72.min)
Noget af en overraskelse ventede
de 22 spillere, da de trådte ind på græsset i Parken… nemlig de 42180 tilskuere der var mødt op. Det var en fantastisk kulisse i det blæsende og stærkt regnende forårsvejr, i den danske national arena.
Kampen gik i gang
og efter tre minutter, forsøgte Silberbauer et skud, men Thomas Myrhe i Viking målet klarede flot. Det var starten på et sandt stormløb mod Viking målet, men Myhre, holdt Viking i kampen, med flere fantastiske redninger. Efter 32 minutter fik Viking, deres første chance, da den tidligere FCK spiller Peter Ijeh, tog chancen, men en pragtredning fra Jesper Christiansen forhindrede ham i at score. Vi pressede på igen, men Myhre stod simpelthen fantastisk her i første halvleg. Dommeren viste nu, at der var lagt et minut til her i første halvleg. Viking var på bolden og Wilton Figueiredo fandt Peter Ijeh, med en god aflevering, han snød Michael Gravgaard og sendte kuglen mod mål, med et fladt og hårdt spark… Jesper Christiansen var chanceløs 0-1 og dommeren fløjtede til pause.
En trist måde, at slutte halvlegen på, da vi havde siddet på alt spillet og skabt de fleste chancer. Spillerne fik at vide, at de bare skulle fortsætte presset, da det nok skulle give bonus på et tidspunkt.
Martin Ingvarsson
fløjtede anden halvleg i gang. Vi startede med bolden og gik til angreb fra start af, men Grønkjær måtte se sit skud blokeret af, Myhre. En lang bold frem til to-meter manden Ø. Hoås, der snittede bolden videre til Ijeh, som endnu engang gik forbi Gravgaard… 0-2 blev det, da han ganske koldt trak uden om Christiansen og scorede i et tomt mål efter bare 47 minutters spil.
Nu så det skidt ud på måltavlen og i forsvaret, hvor specielt Gravgaard, så ud til at være helt væk. Så ud med ham og ind med Antonsson. Vi fortsatte vores tunge pres og skabte mange chancer. Efter 68 minutter kom forløsningen da Brede Hangeland sendte bolden i nettet efter et hjørnespark. Nu var vi tilbage, Viking var rystet og det skulle udnyttes. Vi pressede og pressede, skød og headede men, Myhre redede, og redede. Der var nu fire minutter igen, Jesper Grønkjær sled sig fri på venstrekanten og sendte en god aflevering ind i fødderne på Aílton, der udlignede. Fantatisk kamp indtil videre… dommeren viste, at der var lagt tre minutter til. Sionko trak sig fri af sin markering og sendte bolden mod målet… men bolden havnede i sidenettet. Det var så slut på de 90 minutter og kampen gik i forlængelse.
Forlængelsen, startede Viking
, men vi fik hurtigt overtaget bolden og sat Myhre på flere prøver, først af Sionko, dernæst Grønkjær, så Aílton, men han tog det hele og sendte et hurtig udkast af sted… Stephenson til Ijeh, der tog et enkelt træk og bankede bolden op i krydset til 2-3 med 2 minutter igen af den første halvleg i forlængelsen.
Anden halvleg af forlængelsen, startede vi som de andre, med at presse Viking og vi fik tilstillet os fire kæmpe chancer men, Myhre ville bare ikke lade flere mål gå ind. Han blev simpelthen ved med at hive pragtredninger frem af handskerne. Med et minut igen, trak Sebastion Larsson forbi sin modstander, kom ind i feltet og forsøgte en flad aflevering til Aílton, som stod helt fri… Myhre fik fingerspidserne på og Viking sparkede bolden væk. Uret tikkede nu på de sidste sekunder, Sionko og Larsson spillede et - to og Sionko tog chancen fra 25 meter. Det knaldhårde skud havnede i krydset og vi havde fremtvunget straffesparkskonkur
rence.
Straffesparkskonkur
rence
Wilton Figueiredo - Scorede
Rasmus Würtz - Brændte (Myhre redder)
Peter Ijeh - Scorede
Libor Sionko - Scorede
Khari Stephensen - Brændte (Jesper C. redder)
Aílton - Brændte (Myhre redder)
Børre Steenslid - Brændte (Jesper C. redder)
Jesper Grønkjær - Brændte (Ramte stolpen)
Martin Klein - Scorede
Dermed havde Viking vundet dette års Royal League, et stort tillykke til dem. Vi havde al mulig grund til at være skuffet over vi ikke vandt, da vi havde produceret
39/20
chancer mod Vikings
8/5
. Vi sad på 58% af spillet, men to fantastiske præstationer af Ijeh og Myhre sikrede nordmændene sejren.
Royal League i tal:
FCK - Viking 3-3*
Viking vandt 1-3 på straffe
45. Min 0 - 1 Peter Ijeh
47. Min 0 - 2 Peter Ijeh
68. Min 1 - 2 Brede Hangeland
86. Min 2 - 2 Aílton
103. Min 2 - 3 Peter Ijeh
120. Min 3 - 3 Libor Sionko
Advarsler: 7. M. Gravgaard, L. Sionko
, M. Ross, D. Dervite, B. Steenslid, K. Stephenson, W. Figueiredo
Kampens spiller: Peter Ijeh (9)
Tilskuere:
42180
(Rekord)
Wonder Jones
Førsteholdsspiller
Sv: (Royal League Finale 08) - Størst i Norden
«
Svar #34:
06 Nov 2007, 21:34 »
Jeg må sige at jeg er imponeret over billedvalget, og opsætningsmåden
Brøndby fan til jeg dør!
Citat af: United-styrer 19 Apr 2008, 09:38
Haha! Det dér, det er nice
TBM_DK
Førsteholdsspiller
«
Svar #35:
06 Nov 2007, 22:53 »
Så er April måned klar, Som står i dansk fodbolds tegn, med SAS-Liga og semifinaler i Landspokalen…
02/04-08. AaB hjemme (SAS-Liga)
04/04-08. Horsens ude (SAS-Liga)
06/04-08. Viborg hjemme (SAS-Liga)
09/04-08. AaB ude (Landspokal)
13/04-08. Randers ude (SAS-Liga)
16/04-08. AaB Hjemme (Landspokal)
20/04-08. FC Nordsjælland hjemme (SAS- Liga)
23/04-08. Esbjerg ude (SAS-Liga)
27/04-08. OB hjemme (SAS-Liga)
FCK - AaB 0-1
33. Min 0 - 1 Rade Prica
Advarsler: 0
Røde kort: 0
Kampens spiller: Rade Prica (8)
Tilskuere:
25167
Efter det noget triste nederlag hjemme mod AaB, skulle vi rejse os mod Horsens på deres bane. Horsens lå langt nede i tabellen og kæmpede for at holde sig over stregen. Vi kom skidt i gang da lejesvenden Jean Philippe Peguero sendte Horsens i front efter otte minutter. Vi kom os dog hurtigt over målet og udlignede minuttet efter ved Lasse Qvist. Derpå gik det stærkt og efter knap en halv times spil førte vi med 4-1. Den stilling holdt til syv minutter før tid, hvor Aílton slog sejren fast.
SAS-liga i tal:
Horsens - FCK 1-5
08. Min 1 - 0 Jean Philippe Peguero
09. Min 1 - 1 Lasse Qvist
13. Min 1 - 2 Michael Silberbauer
26. Min 1 - 3 Brede Hangeland
28. Min 1 - 4 Lasse Qvist
83. Min 1 - 5 Aílton
Advarsler: 1. H. Nørregaard
Kampens spiller:
Lasse Qvist (9)
Tilskuere:
5882
En dejlig sejr over Horsens skulle helst følges op med en sejr på hjemmebane mod endnu et jysk hold, Viborg, der lå midt i rækken. Det blev en kamp, hvor vi kom foran på et tvivlsomt dømt straffespark og uden problemer kunne holde Viborg væk fra vores mål. Vi fik endog øget i sidste minut ved Aílton.
SAS-Liga i tal:
FCK - Viborg 2-0
15. Min 1 - 0 Rasmus Würtz (str)
90. Min 2 - 0 Aílton
Advarsler: 3. R. Würtz
, T. R. Haraldsen, J. Glerup
Kampens spiller:
Mikael Antonsson (8)
Tilskuere:
24183
en. Det viste sig at blive en meget lige kamp, dog med et lille overtag til os. Vi kom hurtigt foran ved Michael Silberbauer, men kunne desværre ikke holde Rade Prica fra at score med hovedet kort før tid. Men et udmærket udgangspunkt før returkampen i parken.
Pokalkamp i tal:
AaB - FCK 1-1
10. Min Michael Silberbauer
87. Min Rade Prica
Advarsler: 1
. R. Yttergård Jenssen
Kampens spiller:
Jesper Christiansen (8)
Tilskuere:
7953
Endnu en kamp mod et jysk hold, stod på programmet, da vi i dag skulle en tur til Randers. Det blev en trist affærre, hvor Randers havde gravet sig ned og overladt alt kreativt spil til os. Vi fik hurtigt hul på bylden, da Aílton bragte os i front efter et lille kvarter. Resten af kampen, var en rodet affære, hvor Randers straffede os på to kontraløb, så vi løb ind i et meget uventet nederlag.
SAS-Liga i tal:
Randers - FCK 2-1
14. Min 0 - 1 Aílton
49. Min 1 - 1 Søren Berg
68. Min 2 - 1 Søren Ulrik Vestergaard
Kampens spiller: Søren Berg (8)
Tilskuere:
9592
Returkampen i Landspokalens semifinale mod AaB, blev en god kamp fra vores side. Vi lagde defensivt ud og lod Aab komme frem, da det var dem der var presset til at score. Det gav bonus efter seks minutter, hvor vi havde fremtvunget et hjørnespark efter en kontra. På hjørnesparket pressede Gravgaard, Nomvethe til selvmål og vi var i front. Vi fortsatte stilen og Silberbauer øgede efter 17 minutter. AaB fik dog hurtigt reduceret ved Danny Califf. I anden halvleg satte Aílton trumf på med sit mål til 3-1 og så var den kamp lukket og vi var i finalen, hvor modstanderen blev Viborg, der havde sendt vejle ud.
Pokalkamp i tal:
FCK - AaB 3-1
06. Min 1 - 0 Siyabonga Nomvethe (Selvmål)
17. Min 2 - 0 Michael Silberbauer
24. Min 2 - 1 Danny Califf
57. Min 3 - 1 Aílton
Kampens spiller:
Michael Silberbauer (8)
Tilskuere:
20240
Folk var ved at være trætte af de mange spillede kampe og det hårde program vi havde haft her i foråret. Vi havde et par skader og nogle spillere, der var i fare for karantæner, hvis de fik flere gule kort, så der blev rykket lidt rundt på holdet til hjemmekampen mod FC Nordsjælland.
Silberbauer bragte os igen hurtigt i front. Vi styrede spillet og skabte mange chancer, men igen var vi ofre for boldens runde form og FC Nordsjælland kunne tage hjem med et point.
SAS-Liga i tal:
FCK - FCN 1-1
04. Min 1 - 0 Michael Silberbauer
51. Min 1 - 1 Edier Frejd
Kampens spiller:
Michael Silberbauer (8)
Tilskuere:
24283
Næste kamp stod på Blue Water Arena mod Esbjerg, der lå på en flot andenplads. Manager Troels Bech, udtalte før kampen, at hvis vi ikke vandt denne kamp, så ville vi få svært ved at vinde mesterskabet. Vi havde dog seks point ned til Esbjerg med en kamp mindre, så vi var nu rolige nok. Men jeg fortalte pressen, at hvis vi vandt over Esbjerg, så var titlen så godt som sikret.
Det blev en chancefattig kamp, med dårligt spil fra begge hold. Man kunne godt mærke, at meget stod på spil, men efter de 90 minutter kunne vi strække armene i vejret efter vores 1-0 sejr.
SAS-Liga i tal:
Esbjerg - FCK 0-1
14. Min Pontus Wernbloom
Advarsler: 4. B. Hangeland, L. Sionko
, P. Wernbloom, J. Jørgensen
Kampens spiller:
Michael Gravgård (8)
Tilskuere:
9790
Sidste kamp i April måned var hjemme mod OB, der lå og roede rundt midt i tabellen. Vi havde mødt OB fire gange tidligere i denne sæson, hvor vi havde været spilstyrende og trukket os sejrrige ud af alle opgør. Spillerne fik at vide, at jeg forventede endnu en sejr over OB. Kampen viste endnu engang, hvor godt styr vi havde over OB, da de kun havde to chancer hele kampen, der begge røg forbi mål. Vi kørte en sikker 2-0 sejr hjem og lå nu solidt i toppen af ligaen.
SAS-Liga i tal:
FCK - OB 2-0
30. Min 1 - 0 Aílton
71. Min 2 - 0 Aílton
Advarsler: 3. M. Antonsson
, J. Hellström, H.H. Andreasen
Kampens spiller:
Aílton (8)
Tilskuere:
24958
Transfernyt
FCK sætter
Niclas Jensen
på salgslisten. Den 33 år gamle back har svært ved at få spilletid.
FCK sætter
Martin Jakobsen
på salgslisten, da klubben har tre bedre målmænd
FCK jagter
Kasper Schmeichel
siger rygterne, men om målmanden er interesseret i et skifte er tvivlsomt, selvom hans kontrakt med Man. City udløber til sommer.
Herenveen, jagter
Rasmus Würtz
, men er FCK klar til at sælge ?
* Se Skandinaviske transfers på screenshot
Europæisk kamp nyt
Årets Champions League finale står mellem
FC Barcelona og Inter
Skandinavisk nyt
Allsvenskan er i gang igen.
Tippeligaen er i gang igen.
* Stillingerne i de tre ligaer.
GudenEricsson
Gæst
Sv: (April - 08) - Størst i Norden
«
Svar #36:
06 Nov 2007, 22:59 »
god update
Ærgeligt du ikk vandt RL, men den er vel heller ikke så vigtig
TBM_DK
Førsteholdsspiller
«
Svar #37:
06 Nov 2007, 23:02 »
Citat af: GudenEricsson 06 Nov 2007, 22:59
god update
Ærgeligt du ikk vandt RL, men den er vel heller ikke så vigtig
Tak skal du have
Næææ ikke så vigtig for mig, men bestyrelsen forventede, at vi vandt den, så de var skuffede
TBM_DK
Førsteholdsspiller
«
Svar #38:
07 Nov 2007, 08:47 »
Citat af: Wonder Jones 06 Nov 2007, 21:34
Jeg må sige at jeg er imponeret over billedvalget, og opsætningsmåden
Mange tak
jarlen
Juniorspiller
«
Svar #39:
07 Nov 2007, 10:27 »
Virkelig flot blog, og utrolig godt opsat og skrevet. Glæder mig til mere!
TBM_DK
Førsteholdsspiller
«
Svar #40:
07 Nov 2007, 18:44 »
Citat af: jarlen 07 Nov 2007, 10:27
Virkelig flot blog, og utrolig godt opsat og skrevet. Glæder mig til mere!
1000 tak
Der er update på vej, med pokalfinale og SAS-liga sæsonafslutning... er færdig engang her i aften
Webber-XX
Reserveholdsspiller
«
Svar #41:
07 Nov 2007, 19:39 »
Rigtig Go Update ...
Elsker a læse med - er selv FCK, går dog lidt anderledes end dit spil ..
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
TBM_DK
Førsteholdsspiller
Sv: (Maj 08) - Størst i Norden
«
Svar #42:
07 Nov 2007, 20:54 »
Så er det tid til Maj måned, hvor vi skal finde ud af, hvem der tager sig af de forskellige pokaler, både i Danmark og i Europa. Håber, at i nyder denne update.
01/05-08. Viborg neutral (Landspokal finale)
04/05-08. FC Midtjylland ude (SAS-Liga)
07/05-08. AGF ude (SAS-Liga)
10/05-08. Lyngby hjemme (SAS-Liga)
12/05-08. Brøndby hjemme (SAS-Liga)
15/05-08. AaB ude (SAS-Liga)
18/05-08. Horsens hjemme (SAS-Liga)
24/05-08. Lyngby ude (SAS-Liga)
Den 1. Maj, arbejdernes kampdag og også dagen, hvor vi skulle spille Landspokalfinale mod Viborg på neutral bane i Parken. Vi var store favoritter i dette opgør, som vi satsede alt på at vinde. De 42134 tilskuere blev vidne til en smuk finale, hvor vi bestemte tempoet kampen igennem og ganske fortjent tog pokalen med hjem i skabet, med en 2-0 sejr.
Pokalfinale i tal:
Viborg - FCK 0-2
43. Min 0 - 1 Michael Gravgaard
66. Min 0 - 2 Libor Sionko
Kampens spiller:
Libor Sionko (8)
Tilskuere:
42134
Det blev en meget lige kamp spilmæssigt, chancemæssigt, men ikke hvis man kigger på målene. Vores angribere var i hopla og Martin Raska, havde måske en lidt skidt dag i målet. Kampen endten med en fire måls sejr til os, hvilket nok var lidt i overkanten - uafgjort havde nok været rimeligt.
SAS-Liga i tal:
FCM - FCK 2-6
13. Min 0 - 1 Marcus Allbäck
29. Min 1 - 1 Miran Burgic
31. Min 1 - 2 Aílton
32. Min 1 - 3 Aílton
62. Min 1 - 4 Hjalte Nørregaard
66. Min 1 - 5 Aílton
73. Min 2 - 5 Veigar Páll Gunnarson
87. Min 2 - 6 Marcus Allbäck
. V. Gunnarson
Kampens spiller:
Aílton (9)
Tilskuere:
7258
En dejlig sejr og et stort skridt på vejen til mesterskabet, men AaB lå lige i hælene på os, så selvom vi havde et lille forspring, så kunne vi stadig nå at snuble. Så vi skulle koncentrere os om at vinde de sidste kampe, også mod bundholdet AGF med ligatopscorer Dioh Williams, der tog imod på NRGI Park.
SAS-Liga i tal:
AGF - FCK 1-1
24. Min 1 - 0 Peter Graulund
51. Min 1 - 1 Aílton
. Dioh Williams
Kampens spiller: Peter Graulund (8)
Tilskuere:
14265
Ikke et godt resultat, da AaB kom tættere på og presset blev en anelse større, men vi havde stadig lidt af giv af, men det skulle absolut ikke være mod Lyngby, som vi skulle møde hjemme i Parken. Lyngby, der kæmpede for at undgå nedrykning, gav os kamp til stregen og mere end vi kunne ønske os. Det hele endte med, at vi tabte et stort skridt i kampen om mesterskabet, da Lyngby slog os på vores bane med 3-1. AaB, var nu meget tæt på, men vi kunne stadig selv afgøre det hele.
SAS-Liga i tal:
FCK - Lyngby 1-3
06. Min 0 - 1 Jesper Håkansson
72. Min 0 - 2 Kim Aabech
81. Min 1 - 2 Morten Nordstrand
90. Min 1 - 3 Christian Holst
Advarsler: 0.
Kampens spiller: Kim Aabech (8)
Tilskuere:
24343
To meget dårlige resultater i træk mod svagere modstandere, der kæmpede om at undgå nedrykning. Det var jeg absolut ikke tilfreds med og fortalte holdet inden kampen mod Brøndby, der også kæmpede i bravt i bunden, at den kamp skulle bare vindes, hvis de havde lyst til at kunne kalde sig Danmarksmestre endnu et år. Spillerne, både vores og Brøndby’s gav tilskuerne en meget underholdende kamp i parken, hvor Michael Silberbauer satte målfesten i gang efter 10 minutter. Efter de 90 minutter kunne vi gå fra banen med hænderne over hovedet, da vi havde vundet kampen.
SAS-Liga i tal:
FCK - Brøndby 6-3
10. Min 1 - 0 Michael Silberbauer
11. Min 1 - 1 Martin Ericsson
18. Min 2 - 1 Michael Gravgaard
23. Min 3 - 1 Morten Nordstrand
27. Min 3 - 2 Tobias Mikkelsen
45. Min 3 - 3 Morten “Duncan” Rasmussen
52. Min 4 - 3 Aílton
73. Min 5 - 3 Aílton
90. Min 6 - 3 Michael Gravgaard
Advarsler: 0.
Kampens spiller:
Michael Gravgaard (9)
Tilskuere:
33671
Vi fik igen lidt pusterum med sejren over Brøndby, der stadig kunne risikere, at ryge ned alt afhængigt af de sidste tre kampes resultater. Vi kunne sikre os mesterskabet i den næste kamp, hvis vi slog AaB i Aalborg. Vi vidste det ville blive en svær kamp, men vi troede på os selv men, AaB troede også på dem selv. De var åbenbart stærkere i troen end mine spillere, for de vandt kampen ganske let med 2-0.
SAS-Liga i tal:
AaB - FCK 2-0
31. Min 1 - 0 Mota
47. Min 2 - 0 Rade Prica
. A. Johansson
Kampens spiller: Mota (8)
Tilskuere:
10808
Med to kampe igen og fem point ned til AaB på andenpladsen, så ville uafgjort mod Horsens formegentligt være nok, da vi havde en bedre målscore end AaB. Vi måtte ikke tabe denne kamp, da sidste runde bød på udekamp mod Lyngby, der lige havde slået os 3-1. Horsens, der lå og kæmpede om at blive oppe, skulle også helst bruge point i dag, så de gravede sig ned. Det blev en meget svær kamp for os men 20 minutter før tid kom forløsningen, da indstiftede Lasse Qvist scorede til 1-0 i vores 2-0 sejr. Vi havde nu genvundet Danmarksmesterskabe
t!
SAS-Liga i tal:
FCK - Horsens 2-0
71. Min 1 - 0 Lasse Qvist
81. Min 2 - 0 Michael Silberbauer
Kampens spiller: Søren Jochumsen (8)
Tilskuere:
15878
Mesterskabet blev fejret med et par kolde øl efter kampen og en god middag, men vi havde lige et sidste opgør mod Lyngby, der ventede. En kamp, hvor jeg ville have revanche til trods for, at jeg valgte at stille med nogle af backup spillerne. Dette blev nok sæsonens mest underholdende kamp, da begge hold kunne spille frit, så publikum fik et brag uden lige at se.
SAS-Liga i tal:
Lyngby - FCK 3-5
22. Min 1 - 0 Christian Holst
30. Min 1 - 1 Aílton
33. Min 1 - 2 Michael Silberbauer
60. Min 1 - 3 Marcus Allbäck
64. Min 2 - 3 Christian Holst
68. Min 2 - 4 Aílton
72. Min 3 - 4 Christian Holst
78. Min 3 - 5 Michael Gravgaard
Advarsler: 1. R. Würtz
Kampens spiller: Christian Holst (9)
Tilskuere:
8968
En kamp, hvor spillet var helt ligeligt fordelt med 50/50 og chancerne næsten også. Lyngby 30/16 og vi havde 26/15, vores angribere var bare en anelse skarbere end Lyngbys. Men alt i alt en fed kamp at slutte sæsonen af med.
Lazio - Liverpool 2-0
25. Min 1 - 0 Goran Pandev
39. Min 2 - 0 Tommaso Rocchi
Advarsler: 2. V. Behrami, S. Gerrard
Kampens spiller: Fernando Muslera (9)
Tilkuere: 60431, Emirates Stadium, London
Champions League finalen i tal:
Barcelona - Inter 1-2
06. Min 0 - 1 David Suazo
17. Min 0 - 2 Adriano
45. Min 1 - 2 Samuel Eto’o
Advarsler: 1. P. Vieira
Kampens spiller: Victor Valdés (8)
Tilskuere: 84744, Luzhniki, Moskva
Transfernyt
Herenveen har forhørt sig omkring
Rasmus Würtz
Jesper Grønkjær
rygtes væk fra FCK
FCK i forhandlinger med
Kasper Schmeichel
?
FCK, sat i forbindelse med
Mikael Dahlberg
TBM_DK
Førsteholdsspiller
«
Svar #43:
07 Nov 2007, 21:02 »
Citat af: Carsten87 07 Nov 2007, 19:39
Rigtig Go Update ...
Elsker a læse med - er selv FCK, går dog lidt anderledes end dit spil ..
Takker og bukker
Hvordan går det i dit ?
Webber-XX
Reserveholdsspiller
«
Svar #44:
07 Nov 2007, 21:32 »
Citat af: TBM_DK 07 Nov 2007, 21:02
Takker og bukker
Hvordan går det i dit ?
Har lige i dag startet en Ny sæson op, og er kun i august måned i det nye spil ..
Har i det nye spil købt:
Kevin Larsen fra Lyn Oslo for 2,75 mill
Tarik Elyounoussi fra Fredrikstad for 21 mill ..
Ligger i forhandlinger med Esbjerg om Niki Simling for en værdi af 17 Mill + IFK's Pontus Wernbloom for 11 mill.
I Mit gamle spil er jeg i 2011/2012 ..
Der er det gået rigtig godt ..
Har vundet UEFA Cuppen & blevet nr 2, SAS-Liga vinder 4 gange, Dansk Pokal 2 gange, Royal 3 gange, CL Gruppespillet 3 gange hvoraf 2 gange gået videre ..
Har købt en del spillere, men lever i spillet udelukkende af salg af unge talenter og har en gennemsnitsalder i truppen på 18 år ...
Håber jeg får samme succe som i det forrige spil ..
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
10
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »