home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 384 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Åkeby fyret
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Åkeby fyret  (Læst 6447 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Åkeby fyret
« : 05 Okt 2005, 14:59 »

Så skete det uundgåelige: Søren Åkeby blev afskediget i det jyske galehus AGF. Jeg synes at det virker latterligt at fyre ham nu, og når man ikke engang har en træner klar til at overtage gerningen. Al respekt for den midlertidige træner Brian Steen Nielsen, så tror jeg ikke at han kan løfte AGF til det bedre.
Men nu får vi at se. :-)
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Åkeby fyret
« Svar #1: 05 Okt 2005, 15:00 »

Tvivler også lidt på at Brian Steen kan gøre nogen forskel lige p.t... Kræver nok en med noget mere erfaring på dette punkt
Logged

R O T R

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Åkeby fyret
« Svar #2: 05 Okt 2005, 15:07 »

Tror heller ikke Brian Steen kan gøre så meget, men nu har jeg heller aldrig tænkt positivt om ham...

Hvem bliver så den nye træner? Poul Hansen? Troels Bech? eller måske Ove Pedersen? tror ikke på nogen af dem, måske gode gamle Sepp som også har været nævnt.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

United-styrer
Gæst
 
Sv: Åkeby fyret
« Svar #3: 05 Okt 2005, 16:35 »

Så skete det uundgåelige: Søren Åkeby blev afskediget i det jyske galehus AGF. Jeg synes at det virker latterligt at fyre ham nu, og når man ikke engang har en træner klar til at overtage gerningen. Al respekt for den midlertidige træner Brian Steen Nielsen, så tror jeg ikke at han kan løfte AGF til det bedre.
Men nu får vi at se. :-)

Ja man må sige at det virker lidt mystiskt... De er jo trods alt heller ikke startet så skidt...
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Åkeby fyret
« Svar #4: 05 Okt 2005, 16:38 »

Det er simpelthen latterligt Smiley. Hvis de skulle have fyret ham, burde de vente til jul eller have gjort det i sommers, så man i det mindste slap for at gå i panik op til en kamp, hvis i forstår Wink.

Men det er den rigtige beslutning tror jeg efter at han har underpræsteret meget.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Åkeby fyret
« Svar #5: 05 Okt 2005, 17:13 »

Manden skulle ud! Det var et idiotisk tidspunkt, men bedre sent end aldrig. Smiley
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Åkeby fyret
« Svar #6: 05 Okt 2005, 22:42 »

Forstår heller ikke deres fyring af ham.

Men siden de udtaler, at den kommende træner kun bliver i klubben indtil sommer, må de allerede have en aftale på plads med en person...

...Eller er det bare mig, der er forkert på den her?  Huh
Logged

Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Åkeby fyret
« Svar #7: 05 Okt 2005, 22:46 »

Jeg tror de har tænkt:
"Nu er der landskampspause, så det vil være et godt tidspunkt... UD!!!"

Så hiver de nok Troels Bech eller en 1. divisionstræner ind... Fx Fremad Amagers træner, som i år har gjort det godt, med et mindre godt mandskab...
Logged

Kovacs
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Åkeby fyret
« Svar #8: 05 Okt 2005, 22:51 »

Forstår heller ikke deres fyring af ham.

Men siden de udtaler, at den kommende træner kun bliver i klubben indtil sommer, må de allerede have en aftale på plads med en person...

...Eller er det bare mig, der er forkert på den her?  Huh

De laver den samme som vi lavede i Aalborg -> Hiver Søren Kusk ind i nogle kampe, og bliver tophold på ingen tid.
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Åkeby fyret
« Svar #9: 05 Okt 2005, 23:16 »

De laver den samme som vi lavede i Aalborg -> Hiver Søren Kusk ind i nogle kampe, og bliver tophold på ingen tid.

Ja, han gjorde det jo fremragende, så vidt jeg husker!

..Måske du får ret  Thumbs Up
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Åkeby fyret
« Svar #10: 05 Okt 2005, 23:49 »

Jeg tror ikke man skal undervurdere hændelsen med åkeby fyringen og den midlertidige overtagelse af opgave til Brian Steen Nielsen. Jeg tror det som truppen i AGF har brug for er nye metoder, nye input og lidt mere vilje.

Søren Åkeby virker som en stille og rolig træner der ikke hidser sig meget op (selvom han sikkert gør det i omklædningsrummet engang imellem) og spillerne har nok mistet lidt respekt for ham med alle rygterne om klubskifte. Desuden er AGF jo en klub hvor der altid er uro på de indre linier og jeg tror ikke det er det idelle miljø for en træner som Åkeby.

Derfor tror jeg måske at AGF kan redde sig et ekstra år i superligaen med træner"fyringen" og lade Brian Steen kører efteråret færdig og så lade en ny mand overtage til vinter.

Lad os se hvad der sker for det har ihvertfald ikke gjort spændingen i bunden mindre  Peace
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Åkeby fyret
« Svar #11: 06 Okt 2005, 08:26 »

Jeg tror ikke man skal undervurdere hændelsen med åkeby fyringen og den midlertidige overtagelse af opgave til Brian Steen Nielsen. Jeg tror det som truppen i AGF har brug for er nye metoder, nye input og lidt mere vilje.

Søren Åkeby virker som en stille og rolig træner der ikke hidser sig meget op (selvom han sikkert gør det i omklædningsrummet engang imellem) og spillerne har nok mistet lidt respekt for ham med alle rygterne om klubskifte. Desuden er AGF jo en klub hvor der altid er uro på de indre linier og jeg tror ikke det er det idelle miljø for en træner som Åkeby.

Derfor tror jeg måske at AGF kan redde sig et ekstra år i superligaen med træner"fyringen" og lade Brian Steen kører efteråret færdig og så lade en ny mand overtage til vinter.

Lad os se hvad der sker for det har ihvertfald ikke gjort spændingen i bunden mindre  Peace

Hvis spillerne har mistet lidt respekt, fordi de tror han skal væk, vil de så have respekt for en mand, som de ved skal væk?
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Åkeby fyret
« Svar #12: 06 Okt 2005, 11:23 »

Åkeby spiller r**kedeligt fodbold, og man kan da kun glæde sig over denne fyring.

Og kan vi så få en dansker ind i stedet, så jeg kan fatte hvad træneren siger, så ville det være godt.

Samtidig synes ejg at spillere som Tobias Grahn ødelægger det for AGF. Han er en glimrende spiller på højt niveau, men knægten har endnu ikke lært at slippe bolden.

Men hvis han snart lærer det, og Danillo Arrieta, kommer videre, samtidig med at Dayyani fortsætter sin udvikling, ser fremtiden måske lys ud for AGF..

Bare de finder en ordentligt træner, i stedet for en nødløsning!

Set fra mine SønderjyskE briller (som i øvrigt er smukke) kan jeg kun glæde mig over krise i århus.
Dog håber jeg ikke de rykker ned, da AGF har spillet i Superligaen lige så længe som jeg kan huske!

Det ser ikke godt ud i galehuset!!!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010