home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 971 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Brøndby - sidste chance for succes [#25: En blogskrivers farvel]
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby - sidste chance for succes [#25: En blogskrivers farvel]  (Læst 38824 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby - sidste chance for succes [#14: Kun ét hold i DK]
« Svar #180: 17 Jan 2008, 14:47 »

Rigtig flot resultat Peace Hvis det er et pejlemærk for den kommende sæson, så er du vist en sikker etter Grin

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Dusty78DK
Manager

Sv: Brøndby - sidste chance for succes [#14: Kun ét hold i DK]
« Svar #181: 18 Jan 2008, 13:59 »

Nye tider

Der er ingen tvivl om at der hersker nye tider på Vestegnen. I forbindelse med kvalifikationen til Champions League skal 25 spillere udtages som den europæiske trup. Jeg står lidt i et dilemma, dvs. hvor hurtigt generationsskiftet skal køres frem, men jeg vælger at tage det drastiske skridt at udelukke både Per Nielsen og Martin Ericsson, som jeg går med alvorlige tanker om at sælge pga. hans kontraktudløb til sommer.

Til sidst beslutter jeg mig for at fortsætte den konsekvente linje. Jeg udsender et tilbud på Martin Ericsson på tre gange hans værdi, og adskillige klubber bider på – bl.a. FCK!
I sidste ende bliver det dog Parma, der ender med at løbe med den svenske midtbanetroldmand for en pris på 33 millioner kroner. Købet luner i klubkassen, men det spillemæssige tab er enormt. Katongo har samme holdning, han går i pressen og brokker sig over salget af årets spiller i sidste sæson. Jeg er enig med Katongo i at det er ærgerligt, men det var nødvendigt for ikke at miste ham på fri transfer efter en sæson med en mellemfornøjet spiller. Derfor beder jeg Katongo om at koncentrere sig om sæsonstart, og uroen i truppen synes at være afværget … indtil videre i hvert fald. 

Der er også brug for koncentration. Ligesom sidste sæson starter vestegnens bedste hold med usikkert spil og svigtende resultater: 1-1 mod Nordsjælland på hjemmebane i første runde er bare ikke godt nok. 1-1 ude mod OB er sådan set ok, hvis ikke det var fordi spillet ikke flyder og vi er presset i bund det meste af kampen. Jeg bider negle inden det vigtige opgør mod oprykkerne fra AB i 3. spillerunde, men heldigvis beslutter Morten ”Duncan” sig for at gå forrest. Han scorer ægte hattrick i 3-1 sejren og puster dermed liv i de forsvarende mestres selvtillid inden den vigtige Champions League kvalifikationskamp mod Ekranas.

Selvtillid kan ikke gøre det alene. I starten af august henter jeg den offensive midtbanemand Dusan Djuric i Halmstad for 16 millioner kroner sådan så jeg har en ung spiller til afløsning for Kraouche. Desuden er forsvaret rimeligt ungt og har vist usikkerhedstegn i de første par kampe. Derfor henter jeg også den tjekkiske landsholdsspiller Petr Lukas i Teplice for den nette sum af 5 millioner.

Zone 43
Manager

Sv: Brøndby - sidste chance for succes [#15: Nye tider]
« Svar #182: 18 Jan 2008, 14:05 »

Geniale signs, og fint start.. Det lover godt Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #183: 19 Jan 2008, 14:19 »

gode indkøb Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #184: 19 Jan 2008, 15:08 »

Billig sejr
30. juli 2008

Champions League Kvalifikation, 2. runde, 1. kamp
FK Eraknas Panevezis – Brøndby IF

Dagens kamp var absolut ikke en skøn oplevelse. Hjemmeholdet startede overraskende stærkt og havde flere store chancer. Indenfor de første tyve minutter måtte Brøndby takke Cappone i målet for ikke at være bagud med en eller to kasser. Med fysisk styrke og rappe kontrastød, gav de litauiske mestre Brøndby massive problemer. Selv om jeg forsøgte at finjustere taktikken i pausen og skifte lidt ud, hjalp det ikke. Først da hjemmeholdets fysik går ned i løbet af 2. halvleg, får vi overtaget og scorer tre mål i løbet af det sidste kvarter. Så der var ikke meget feststemning efter kampen. Jeg følte mig svineheldig over overhovedet at have vundet kampen. Min drøm er at få Brøndby med i Champions Leagues gruppespil, men det vil kræve et helt andet gear.

Zone 43
Manager

Sv: Brøndby - sidste chance for succes [#16: Billig sejr]
« Svar #185: 19 Jan 2008, 15:18 »

Dejligt med en storsejr, selvom det var en billig en, som du skriver. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

Sv: Brøndby - sidste chance for succes [#16: Billig sejr]
« Svar #186: 19 Jan 2008, 16:23 »

Mesterligt makværk!
6. august 2008

Champions League Kvalifikation, 2. runde, 2. kamp
Brøndby IFFK Eraknas Panevezis

Der er langt fra litauisk til dansk fodbold. Ifølge UEFA’s rangering indenfor klubfodbold er der helt præcist 12 pladser – Danmark er nr. 18, Litauen nr. 30. Den forskel kunne bare ikke ses i dagens kamp, hvor Brøndbyspillerne med rette kunne gå med røde ører fra banen. De blå/gule vidste godt at de østeuropæiske spillere var gode til hurtig kontrabold, men heller ikke på Brøndby stadion var spillerne i stand til at forhindre dette. Hele første halvleg er holdet bagefter gæsterne. Kombinationsspillet fungerer slet ikke, bolden smides for let væk. Som kontrast er litauerne gode til at holde på bolden og få den hurtigt fremad, og modsat første kamp er de også farlige foran mål. Resultatet bliver at vi er bagud hele kampen, og absolut ingen grund har til at juble, da dommeren fløjter af – på trods af at vi nu kun er to kampe fra Champions League gruppespillet. Spillet på banen var simpelthen pinligt og jeg gider drengene en ordentlig omgang udskæld bagefter.

Men der er slet ikke tid til at spekulere over det dårlige resultat. Lodtrækningen til 3. og sidste kvalifikationsrunde har givet os det skotske storhold Glasgow Rangers som modstander. Der er tale om et hold med stolte europæiske traditioner og gode spillere, så vi kan godt få svært ved at slå dem over to kampe. Hvis jeg skal bedømme på den præstation jeg så mod de litauiske mestre ser det umuligt ud for os at komme videre.

« Seneste Redigering: 19 Jan 2008, 16:25 af Dusty78DK » Logged

Cencur
Manager

Sv: Brøndby - sidste chance for succes [#17: Mesterligt Makværk]
« Svar #187: 19 Jan 2008, 16:26 »

Skidt kamp, men mon drengene ikke rejser sig og slår Rangers over to kampe? Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager

« Svar #188: 19 Jan 2008, 16:28 »

Skidt kamp, men mon drengene ikke rejser sig og slår Rangers over to kampe? Opstemt

Det SKAL de og det GØR de Djævel

- Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #189: 19 Jan 2008, 16:37 »

Hæ, ja, nu må vi se. Skal til at forberede kampene, så regner med der kommer update om det i morgen  Rullende Øjne

Dusty78DK
Manager

« Svar #190: 20 Jan 2008, 22:01 »

Rangers får en lærestreg
13. august 2008

Champions League, 3. kvalifikationsrunde, 1. kamp
Brøndby IF – Glasgow Rangers

Jeg tror de fans, der så aftenens kamp havde svært ved at se det var det samme Brøndbyhold, der i sidste europæiske match tabte en særdeles ringe spillet kamp til Eraknas. Der kom helt andre boller på suppen denne aften. Særligt i første halvleg, hvor mine to fløje, Mikkelsen og Lorentzen stort set gjorde som de ville og skabte den ene store målchance efter den anden. Derfor er det også fortjen vi kommer tidligt foran, og i de 45 minutter skaber vi chancer til utallige mål – to eller tre burde vi have scoret. Men som ofte set i europæisk sammenhæng, kikser det med kynismen for det danske hold. Rangers udligner på stort set deres første chance lige inden pausen og så må jeg tage mig til hovedet. For ikke at tabe mine spillere på gulvet, taler jeg optimistisk om det gode spil de har vist, og det giver pote. Katongo giver os føringen kort efter halvlegens start, og slår kort efter sejren fast. Resten af kampen er en stillingskrig på midtbanen, og Rangers får desværre overtaget mod slutningen. Den italienske veteran Pistone redder et hovedstød på stregen og sikrer os dermed en meget vigtig tomålssejr, der kan vise sig at være afgørende i bestræbelserne på at nå gruppespillet.

Jeg ved ikke rigtigt om jeg tør tro på det endnu, men det ser lidt ud som om Brøndby er kommet meget tæt på at spille med i gruppespillet i verdens bedste klubturnering. Hvad mener du? 

Zone 43
Manager

« Svar #191: 20 Jan 2008, 22:03 »

Sådan! CL here we come Thumbs Up

- Daniel Agger.

Brodtgaard
Manager

Sv: Brøndby - sidste chance for succes [#18: Rangers får en lærestreg]
« Svar #192: 21 Jan 2008, 09:16 »

Gode updates Dusty - Nu går BIF videre Thumbs Up    Men er dog lidt bekymret over det udemål, som Rangers fik...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Dusty78DK
Manager

« Svar #193: 21 Jan 2008, 10:24 »

Gode updates Dusty - Nu går BIF videre Thumbs Up    Men er dog lidt bekymret over det udemål, som Rangers fik...

Jeg er også super irriteret over det udebanemål. Jeg ville ønske at de enten ikke havde scoret, eller at vi havde udnyttet alle de store chancer vi havde i første halvleg. Resultatet burde have været 5-1 eller noget i den stil.  Shockeret

JimmyGP
Manager

« Svar #194: 21 Jan 2008, 11:01 »

Kunne man få et SS af skudstatistikken?? Dejlig blog du har gang i.. KIU!!

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010