home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 981 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Brøndby - sidste chance for succes [#25: En blogskrivers farvel]
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby - sidste chance for succes [#25: En blogskrivers farvel]  (Læst 38881 gange)
Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby - sidste chance for succes [#5 - Udfordrende August]
« Svar #60: 06 Nov 2007, 17:03 »

det går da rigtigt godt........... Prøv at se OB de har ikke vundet 1 kamp endnu

Dusty78DK
Manager

« Svar #61: 06 Nov 2007, 18:16 »

Wuhuu - Brøndby i top! Hold nu fast Peace

Uh, ja, jeg gør alt hvad jeg kan. Er ikke helt sikker på om jeg tør tro på noget stort i denne sæson, men det kunne være rigtig fedt hvis BIF fik succes allerede i min første sæson.

det går da rigtigt godt........... Prøv at se OB de har ikke vundet 1 kamp endnu

Det er rigtigt - vildt at Esbjerg også ligger under stregen. Til gengæld er der kun et hold, der ikke har tabt endnu  Hævet Øjenbryn

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #62: 06 Nov 2007, 18:21 »

Hvornår kommer den næste opdate?  Rullende Øjne

Dusty78DK
Manager

« Svar #63: 06 Nov 2007, 18:22 »

Hvornår kommer den næste opdate?  Rullende Øjne

Ikke i dag. Så meget kan jeg godt love  Wink

Brodtgaard
Manager

« Svar #64: 06 Nov 2007, 18:30 »

Fremragende blog og resultater Thumbs Up

Dejligt med en sejr i Parken Smiley

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Guldbrand
Gæst

« Svar #65: 06 Nov 2007, 18:44 »

Skræmmende realistisk spillet er.. Bare se OB, 7 kampe, og de har spillet 5 af dem uafgjort og kun scoret 4 mål.. 

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #66: 06 Nov 2007, 19:26 »

Hejsa Dusty!

Kanon blog du har gang i, og en super start du har fået. Må sige jeg er noget overrasket at se Brøndby ligge i top efter 7 spillerunder, men det burde det egetlig ikke med en super manager med dig i managersædet i klubben.

Brøndby bliver helt sikkert dansk mester med dig i spidsen...

Dusty78DK
Manager

« Svar #67: 06 Nov 2007, 19:54 »

Hejsa Dusty!

Kanon blog du har gang i, og en super start du har fået. Må sige jeg er noget overrasket at se Brøndby ligge i top efter 7 spillerunder, men det burde det egetlig ikke med en super manager med dig i managersædet i klubben.

Brøndby bliver helt sikkert dansk mester med dig i spidsen...

Får helt røde kinder ... super er jeg ikke ... lidt, måske, men jeg har sikkert også været heldig. Derudover har jeg købt et halvt hold ind, og hvis du spørger mig, så er det præcist det Brøndby mangler: Et nyt halvt hold af andre end små drenge, der ikke har skæg.  Opstemt

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #68: 06 Nov 2007, 19:55 »

Får helt røde kinder ... super er jeg ikke ... lidt, måske, men jeg har sikkert også været heldig. Derudover har jeg købt et halvt hold ind, og hvis du spørger mig, så er det præcist det Brøndby mangler: Et nyt halvt hold af andre end små drenge, der ikke har skæg.  Opstemt
Du mener vel, ikke kan få skæg Wink

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Dusty78DK
Manager

« Svar #69: 06 Nov 2007, 19:57 »

Du mener vel, ikke kan få skæg Wink

Øh, ja.  crazy

Dusty78DK
Manager

« Svar #70: 07 Nov 2007, 20:49 »

AT ROTERE ELLER IKKE ROTERE …
September 2007

Rotationssystemet. Nogle træner har bygget hele deres fodboldfilosofi på det. Andre siger det er begyndelsen på enden for ”rigtig” fodbold. Personlig kan jeg ikke helt finde ud af hvad jeg mener om rotationssystemet – ud over at ”rotationsspiller” nok er den mest bruge trupstatus for alle mine nyindkøb – men i FM er der ingen tvivl om hvordan jeg arbejder: If it isn’t broken, don’t fix it. I de første 7 kampe har jeg kun skiftet ud når skader har tvunget mig til det, hvilket vil sige meget få gange. Holdet har jo kørt fint, så ingen grund til at prøve nye ansigter. Kontinuitet er nødvendigt for at spille holdet sammen. Men i septembers første match rejser Brøndby så langt ud på landet de overhovedet kan komme, nemlig til Thisted for at spille mod det lokale 2. divisionshold i pokalturneringen. Det giver os chancen for at ”rotere”. Nogle af spillerne på bænken får chancen. Det drejer sig om Elkhattibi, Chipperfield, Retov, Katongo Kraouche og Tchato, der starter inde for første gang i sæsonen. Selv om jeg har stor tiltro til Katongo og Kraouche, er det kun Retov, der gør en god figur, da han spiller solidt og scorer det ene af vores to mål i kampen.

Septembers ligakampe bærer præg af at modstanderne går uimponeret til opgaven med at spille overfor SAS-ligaens tophold og at vores taktiske overlegenhed begynder at smuldre. Mod Nordsjælland er vi foran med to kasser og totalt dominerende i spillet, lige indtil Wieghorsts drenge hanker op i sig selv, scorer to mål og efter kampen må vi være meget glade for den smalle 3-2 sejr.

Det samme er tilfældet i kampen mod AGF på Brøndby Stadion, hvor vi er top favoritter, men hvor alt ender i kaos. Først bliver Per Nielsen smidt ud efter to gule kort, så ryger Graulund og Arnason ud samtidig i en kamp med unaturligt mange kort. Oven i det må vi kæmpe os frem fra 0-1 til 2-1, og ligesom i kampen mod FCN er det unge Kasper Lorentzen, der scorer det tredje og vigtige mål. Den blågule defensiv virker hullet som en si, og spillerne står ofte og holder på bolden for længe så modstanderen kan få fat i den. Ikke godt nok!

Helt katastrofalt bliver det den kommende weekend i hjemmekampen mod ulvene fra FCM. Vores formation kikser fuldstændig i en match, der domineres af jyderne fra start til slut. De sortblusede spiller os ud af banen, slår nogle gode kontraer, og med tre kasser indenfor det sidste kvarter, må vi desværre gå fra banen med et 1-5 nederlag. Jeg skælder voldsomt ud efter kampen og vælger at tage konsekvensen af de mange problemer med at få spillet til at hænge sammen: Den gamle 4-3-1-2 taktik er ude, det er på tide at ”rotere” – ikke kun spillere, men taktik.

I næste kamp, som er en pokalmatch mod Næsby, vælger jeg at genindføre en almindelig 4-4-2 med flad midtbane. Mads Jørgensen og Thomas Rasmussen bliver hentet op fra 2. holdet og placeret på fløjene. Nu skal jeg profitere af de mange hovedstødsstærke folk jeg har inde i boksen. Det gør jeg også. Holdet vader i chancer, men alligevel vinder jeg kun 2-0. Ikke imponerende, men en acceptabel start på 4-4-2

Månedens sidste kamp er mod Viborg på udebane. Elias og Djemba-Djemba får den centrale midtbane i en kamp, hvor vi dominerer, men stadig har problemer med at få succes offensivt. Viborg har en velfungerende off-side fælde og en stærk keeper. Heldigvis kan Bischoff heade bolden i kassen til slutresultatet 1-0. Vi har ikke så mange chancer foran mål med 4-4-2 formationen, men den gode nyhed er at vi heller ikke giver så mange væk. Men jeg er ikke tilfreds og overvejer om jeg skal rotere taktikken igen eller prøve andre spillere.

Efter en måned med rotationer i spillertruppen og taktikken må jeg gøre boet op: Stadig nr. 1, men udelukkende fordi FCK smed nogle dumme point væk. Det pinlige hjemmebanenederlag til FCM er for mig et tegn på at en gylden periode snart er slut. 1-0 på udebane over svagpisserne fra Viborg (sorry, VFF fans) er ikke imponerende. Brøndby har stadig en masse arbejde foran sig. Spørgsmålet er hvordan Børndbys spil skal udvikles resten af efteråret.

« Seneste Redigering: 08 Nov 2007, 13:09 af Dusty78DK » Logged

Zone 43
Manager

Sv: Brøndby - sidste chance for succes [#6 - At rotere eller ikke rotere ...]
« Svar #71: 07 Nov 2007, 20:54 »

Boreset fra katasroften mod FC Muh (Wink), så ser det fint ud..

Ærgeligt, du ikke kommer til at lave en 'Arsenal' i denne sæson Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #72: 07 Nov 2007, 21:00 »

Et lille scoop til transfer, ved ikke om du har opdaget det i spillet, men Patrick Mtiliga render rundt på fri transfer nede i NAC Breda. Ved ikke om du har opdaget ham. men et lille hint Wink

I mit aab spil har han lavet 22 oplæg i 29 kampe.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Dusty78DK
Manager

« Svar #73: 07 Nov 2007, 21:20 »

Et lille scoop til transfer, ved ikke om du har opdaget det i spillet, men Patrick Mtiliga render rundt på fri transfer nede i NAC Breda. Ved ikke om du har opdaget ham. men et lille hint Wink

I mit aab spil har han lavet 22 oplæg i 29 kampe.

Tak for tippet, meeeeeeen han har for længst fået en ny kontrakt.

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #74: 07 Nov 2007, 21:21 »

God update Dusty  Thumbs Up

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010