home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 956 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Brøndby - sidste chance for succes [#25: En blogskrivers farvel]
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby - sidste chance for succes [#25: En blogskrivers farvel]  (Læst 38905 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Brøndby - sidste chance for succes [#7 - 4-4-2 diamond rulez!]
« Svar #90: 12 Nov 2007, 19:57 »

Flot skrevet Opstemt Men træls at Katongo udlignede for dig mod AaB Peace Ej, godt at se du har fået styr på holdet og cruiser mod mesterskabet Smiley

Det lugter unægteligt lidt af guld, meeeeeen jeg tør sgu' ikke helt tro på det. Jeg mener, jeg synes jeg stadig eksperimenterer. Min taktik er ikke en super-vinder-altid taktik, den er bygget op omkring enkle principper. Derudover eksperiemterer jeg stadig med hvem der skal starte inde - specielt på den centrale midtbane, hvor jeg har 2 pladser og 3-4 gode spillere. Så meget er stadig på test-stadiet og kan gå helt galt. Måske er det mine mange små test, der forvirrer modstanderen  Opstemt

Mit mål inden sæsonen startede var at få en midterplacering. Lige nu er min ambition at få medaljer  Wink

Hvad det ellers kan blive til må vi se.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #91: 12 Nov 2007, 19:58 »

Det lugter unægteligt lidt af guld, meeeeeen jeg tør sgu' ikke helt tro på det. Jeg mener, jeg synes jeg stadig eksperimenterer. Min taktik er ikke en super-vinder-altid taktik, den er bygget op omkring enkle principper. Derudover eksperiemterer jeg stadig med hvem der skal starte inde - specielt på den centrale midtbane, hvor jeg har 2 pladser og 3-4 gode spillere. Så meget er stadig på test-stadiet og kan gå helt galt. Måske er det mine mange små test, der forvirrer modstanderen  Opstemt

Mit mål inden sæsonen startede var at få en midterplacering. Lige nu er min ambition at få medaljer  Wink

Hvad det ellers kan blive til må vi se.

Hah Smiley Hvilke spillere kæmper pt. og de to pladser på midtbanen?

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Dusty78DK
Manager

« Svar #92: 12 Nov 2007, 20:07 »

Hah Smiley Hvilke spillere kæmper pt. og de to pladser på midtbanen?

På den defensive midtbane er kampen hårdest. Ze Elias og Djemba-Djemba er begge af klubledelsen blevet udpeget som stjerner på holdet. Jeg tror desværre det kan ende med at jeg blive tvunget til at sælge én af dem.  Skuffet

På den offensive centrale midtbane batler Ericsson og Kraouche. Svenskeren har den fordel at han stort set ikke har været skadet endnu og har haft en masse mål + assists. Kraouche har været skadet, men gjorde det godt specielt i oktober. En Farlig joker på denne plads er Kasper Lorentzen, der har vist meget lovende takter, når jeg har testet ham i pokalen.

Gislason, Retov og Holmén er stort set reduceret til reserver. Jeg vil tro at mindst én af dem snart bliver solgt.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #93: 12 Nov 2007, 20:12 »

På den defensive midtbane er kampen hårdest. Ze Elias og Djemba-Djemba er begge af klubledelsen blevet udpeget som stjerner på holdet. Jeg tror desværre det kan ende med at jeg blive tvunget til at sælge én af dem.  Skuffet

På den offensive centrale midtbane batler Ericsson og Kraouche. Svenskeren har den fordel at han stort set ikke har været skadet endnu og har haft en masse mål + assists. Kraouche har været skadet, men gjorde det godt specielt i oktober. En Farlig joker på denne plads er Kasper Lorentzen, der har vist meget lovende takter, når jeg har testet ham i pokalen.

Gislason, Retov og Holmén er stort set reduceret til reserver. Jeg vil tro at mindst én af dem snart bliver solgt.

Stærkt! En ide der har funget godt for mig når jeg har haft det problem, har jeg ombygget Rosso's taktik så den har to defensive midtbanespillere, to på fløjene og en enkelt offensiv, har haft stor succes med den i Suppen, skaber massere af chancer, har nemlig sat den ene af de denfensive til at løbe op på den centrale mens den anden defensive løber ind centralt på den defensive Smiley Du kunne jo prøve de når du kommer til sommerpausen og så teste den i venskabskampe vis den har vækket interesse Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Dusty78DK
Manager

« Svar #94: 12 Nov 2007, 20:15 »

Stærkt! En ide der har funget godt for mig når jeg har haft det problem, har jeg ombygget Rosso's taktik så den har to defensive midtbanespillere, to på fløjene og en enkelt offensiv, har haft stor succes med den i Suppen, skaber massere af chancer, har nemlig sat den ene af de denfensive til at løbe op på den centrale mens den anden defensive løber ind centralt på den defensive Smiley Du kunne jo prøve de når du kommer til sommerpausen og så teste den i venskabskampe vis den har vækket interesse Smiley

Lyder interessant. Det vil jeg tage med i overvejelserne. Jeg vil helst spille med fløje, meeeeen det kommer meget an på hvilke spillere jeg kan få på bosman. Thomas Rasmussen har indtil nu klaret sig godt, men Mads Jørgensen er en nar, der ikke værdsætter chancen. Han gider sgu' ikke engang skrive under på en ny kontrakt, selv om han starter inde  ticked off

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #95: 12 Nov 2007, 20:19 »

Lyder interessant. Det vil jeg tage med i overvejelserne. Jeg vil helst spille med fløje, meeeeen det kommer meget an på hvilke spillere jeg kan få på bosman. Thomas Rasmussen har indtil nu klaret sig godt, men Mads Jørgensen er en nar, der ikke værdsætter chancen. Han gider sgu' ikke engang skrive under på en ny kontrakt, selv om han starter inde  ticked off

Også her, men det funger fint ved bare at lade dem løbe op på kanterne på den offensive midtbane, mine 'fløje' har tilsammen lavet 18 assist.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Dusty78DK
Manager

« Svar #96: 13 Nov 2007, 19:23 »

Hovedrengøring
Januar 2008

Salg i januar:
Jean-Phillippe Peguero til Tampere for 1,2 mill. kr.
Scott Chipperfield til FC Utrecht for 600.000 kr.
Ali Elkhattabi til Zwolle for 850.000 kr.
Martin Retov til NK Dinamo for 2,5 millioner kr.
John Aloisi til Pisa for 400.000 kr.
Trond Andersen til Rosenborg for 140.000 kr.

Samlet indtægt: 5,69 millioner kroner

Som nævnt i sidste update er der nogle af de nye spillere, som overhovedet ikke har leveret varen. Derfor betyder åbningen af transfervinduet 1/1 2008 at nogle spillere bliver sendt ud i den store verden med et prisskilt om halsen. Til at starte med sætter jeg ikke pris på spillerne, og det er en god idé. De bud jeg får fra omverden er langt højere end de priser jeg havde regnet med at sætte på dem. Jeg ville egentlig gerne have indkøbt en ny central forsvarsspiller og angriber, men da Brøndby er godt kørende lige nu, så vælger jeg at vente med at bruge en masse penge til sommerpausen, hvor mine præstationer forhåbentlig vil overbevise klubben om at give mig en masse penge. Nye spillere er en god ting, som vi suppershoppere altid siger, men der er ingen grund til at gøre de andre spillere jaloux.

Jeg har selvfølgelig været ude og kigge på bosman-spillere. Hele 11 har jeg skrevet under med i januar, og der er muligvis andre på vej! Hvem de heldige er, som skal trække i den gule Brøndbytrøje, vil jeg holde som en hemmelighed indtil videre.

En af de mere irriterende transfernyheder i Januar, er at Mads Jørgensen vælger at forlade Brøndby. Han kontrakt udløber til sommer, og selv om han kom op på førsteholdet i september, har han ikke ønsket at forlænge med klubben. I stedet vælger han at skrive kontrakt med Norrköping, en svensk klub fra de lavere luftlag. Jeg vil måske hævde at det er en bug i spillet at Mads hellere vil spille på en svensk pløjemark end på et Brøndby stadion, der står i guldets tegn. Men måske tror han ikke på at klubben kan holde dampen oppe.

9. marts starter sæsonen op igen med en pokalkamp mod OB. Derefter må vi se om Brøndby kan fastholde de gode takter fra efteråret.

« Seneste Redigering: 13 Nov 2007, 19:53 af Dusty78DK » Logged

JimmyGP
Manager

Sv: Brøndby - sidste chance for succes [#8 - Hovedrengøring]
« Svar #97: 13 Nov 2007, 19:32 »

Hurtig hovedregning er ikke jeg er bedst til.. Men hvem mangler på listen? hvis man regner beløbene sammen giver det da kun omkring 5 minutter.. Go' update i øvrigt

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #98: 13 Nov 2007, 19:34 »

Flot statusupdate Opstemt Glæder mig til at høre nærmere og de spillere du henter på bosman Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Dusty78DK
Manager

« Svar #99: 13 Nov 2007, 19:54 »

Hurtig hovedregning er ikke jeg er bedst til.. Men hvem mangler på listen? hvis man regner beløbene sammen giver det da kun omkring 5 minutter.. Go' update i øvrigt

Ups, jeg glemte at fraregne de spillere jeg solgte i sommers.

My bad ...  Opstemt

Flot statusupdate Opstemt Glæder mig til at høre nærmere og de spillere du henter på bosman Smiley

Skal nok stille din nysgerrighed i den store forsæsonupdate. Men der går nik nogle dage inden jeg når så langt.  Wink

Fodboldfans kan glæde sig. Jeg regner med at spille Brøndby-gamet og se valg hele aften!!

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #100: 13 Nov 2007, 19:56 »

Ups, jeg glemte at fraregne de spillere jeg solgte i sommers.

My bad ...  Opstemt

Skal nok stille din nysgerrighed i den store forsæsonupdate. Men der går nik nogle dage inden jeg når så langt.  Wink

Fodboldfans kan glæde sig. Jeg regner med at spille Brøndby-gamet og se valg hele aften!!

Nogle dage  Shockeret Du er ond! Du ligger er duftspor ud men stopper det lige inden man skal spise den dejlige pizza  ticked off  Wink

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Dusty78DK
Manager

« Svar #101: 13 Nov 2007, 20:00 »

Nogle dage  Shockeret Du er ond! Du ligger er duftspor ud men stopper det lige inden man skal spise den dejlige pizza  ticked off  Wink

Skal flytte i overmorgen, og der går 5 dage i min nye lejlighed inden jeg får Internet, så det er ikke af lyst at jeg trækker tiden  Ubeslutsom

Zone 43
Manager

« Svar #102: 13 Nov 2007, 20:02 »

Skal flytte i overmorgen, og der går 5 dage i min nye lejlighed inden jeg får Internet, så det er ikke af lyst at jeg trækker tiden  Ubeslutsom

Far er ikke sur, far er skuffet!

5 minutter

Grin

Go' update, trods salg af JPP! Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #103: 13 Nov 2007, 20:03 »

Den begrundelse er accepteret Opstemt

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Dusty78DK
Manager

« Svar #104: 13 Nov 2007, 21:15 »

Den begrundelse er accepteret Opstemt

Jo, tak!  Opstemt

Kan folk klare en update mere her på valgaftenen??  Rullende Øjne

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010