home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 889 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Brøndby - sidste chance for succes [#25: En blogskrivers farvel]
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby - sidste chance for succes [#25: En blogskrivers farvel]  (Læst 38737 gange)
Dusty78DK
Manager

Brøndby - sidste chance for succes [#25: En blogskrivers farvel]
« : 24 Okt 2007, 11:45 »

Brøndby IF – sidste chance for succes

Brøndby Idrætsforening. Engang en hæderkronet dansk klub, som plejede at batle med om medaljer og hæder til dansk fodbold. Men et eller andet sted gik det galt. Efter Laudrups exit som træner gik det alvorligt ned af bakke. Den netop overståede 2006/2007 sæson vil gå over i historien som den absolut svageste i klubbens historie. Stort set alle stjerner er forsvundet, der er uro i staben og det er stort set kun ynglingespillere, som skal løfte den tunge arv.

Brøndby har ramt bunden. Dette er år nul. Redningsplanerne i sidste sæson viste sig at være overvurderet. Sidste stød i en uendelig negativ spiral kom da Tom Khølert i juni 2007 meddelte at han ikke havde lyst til at tage fat på den nye sæson. Ingen nye spillere eller kendte danske trænere vil røre klubben med en ildtang sådan, som den så ud midt i juni. Derfor har de i stedet for ansat en ny, ukendt træner – Martin Hansen – der kommer til klubben som et ubeskrevet blad, en positiv indstilling, og ønsket om at gøre Brøndby til en storklub. Ikke nu, men over tid.

År nul – klubben med de stolte traditioner og et sæsonkort til toppen af dansk fodbold siden midten af 1980’erne må samle stumperne, starte forfra og håbe at den sidste chance kan redde dem.

Er det for sent?

Dette bliver 2. forsøg. Jeg var så utilfreds med at blive fyret at jeg har besluttet mig for at give den en skalle med Brøndby endnu engang. Denne gang bliver det anderledes, så du kan godt glæde dig.

« Seneste Redigering: 22 Feb 2008, 13:39 af Dusty78DK » Logged

Rossonero
Gæst

Sv: Brøndby - sidste chance for succes (2. VERSION!)
« Svar #1: 24 Okt 2007, 11:47 »

Held og lykke Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #2: 24 Okt 2007, 11:49 »

24. juni 2007
Ny træner til Brøndby

Efter Tom Køhlerts overraskende farvel til sin yndlingsklub, så situationen meget sort ud omkring Brøndby. Ifølge kilder har flere trænere været spurgt, blandt andet Troels Bech, men alle har sagt nej. Uroen i ledelsen, de skuffede fans og en mildest talt tynd trup har ikke gjort vestegnens stolthed til et favoritjob for nogen som helst træner. Rygtet vil vide at flere spillere også har været lunken overfor muligheden for at komme til den kriseramte klub. Kilder i supportgrupperne udtaler at de frygter en nedrykning i den kommende sæson. Men i dagens pressemeddelelse lød den nye cheftræner Martin Hansen særdeles positiv:

”Brøndby har potentiale. Min førsteprioritet er at bygge holdet op igen. Skader har plaget holdet hele sidste sæson, og derudover mener jeg at truppen er for tynd og gennemsnitsalderen er for lav på flere pladser. Holdet skal forstærkes markant, særligt i forsvaret og midtbanen. Derudover vil en ekstra angriber kunne bidrage til øget konkurrence på holdet. Nogle spillere skal også ud.

Mit mål for klubben er at holdet i denne første sæson skal slutte omkring midten af ligaen. Jeg forventer det kommer til at tage max 2 sæsoner inden vi er helt fremme og spille med om mesterskabet – hvis mine planer bliver ført ud i livet. På længere sigt, dvs. over de næste fem sæsoner og senere mener jeg at Brøndbys bedste mulighed for at vokse sig større og få succes i Europa, er at satse på talenter. Både egen avl og unge talentfulde spillere udefra. Jeg har talt med ledelsen i går og de bakker mig 100 % op i min plan. Ellers ville jeg ikke have sagt ja til jobbet.

Jeg håber at supporterne og alle omkring holdet er parate til at starte på en frisk. Jeg ønsker ikke at se tilbage på konflikter mellem amatørafdelingen og de professionelle kræfter i klubben. Jeg kommer udefra og tager ikke part i den slags spekulationer. Mit eneste fokus er succes. Det bliver en hård sæson for Brøndby, men jeg er overbevist om, at hvis alle giver en 100 % indsats, så vil Brøndby igen blive et tophold i dansk fodbold. Måske ikke i denne sæson, men i næste.”

Spørgsmålet herfra er om den nye træner kan leve op til denne svada. Der er i hvert fald ingen tvivl om, at der skal nye spillere til klubben, og nogen skal forlade den, hvis Brøndby skal opnå andet end endnu en kæmpe skuffelse i denne sæson.

Cencur
Manager

« Svar #3: 24 Okt 2007, 11:54 »

Herlig læsning, og en rigtig god start Smiley

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Guldbrand
Gæst

« Svar #4: 24 Okt 2007, 11:58 »

Bliver spændende at se hvordan du vil klare dig denne her gang  Wink   Held og lykke med det   Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #5: 24 Okt 2007, 12:55 »

Bliver spændende at se hvordan du vil klare dig denne her gang  Wink   Held og lykke med det   Thumbs Up

Tak, det bliver lidt anderledes denne gang. Jeg vil håndtere klubben anderledes end sidst og updates'ene vil også blive længere og mindre "medie" agtige  Smiley

Håber at folk vil følge med, selvom det er 2. forsøg  Skuffet

Brodtgaard
Manager

« Svar #6: 24 Okt 2007, 12:59 »

Det lyder godt med et forsøg mere Dusty - Jeg følger i hvert fald med Thumbs Up

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager

« Svar #7: 24 Okt 2007, 13:03 »

Jeg er selv lige startet med BIF'erne, jeg glæder mig til at følge dig  Thumbs Up

Jeg har gjort ligesom, da Laudrup startede i klubben. Jeg har smidt mange spillere ud og jeg tror faktisk, det virker... men du behøver nok ikke mine råd, du skal nok få styr på de blå-gule denne gang  Thumbs Up

Zinqo
Gæst

« Svar #8: 24 Okt 2007, 14:04 »

rigtig godt du vil prøve igen, er sikker på du nok så gøre det bedre end sidst, men lære af sine fejl Smiley held og lykke!!

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 24 Okt 2007, 16:10 »

Konge at du tør tage udfordringen op igen, fordi jeg føler med dig det er pisse svært man ! Thumbs Up

B.I.F for altid!!!!!

Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 24 Okt 2007, 16:14 »

Jeg vil også stadig følge med i dit forsøg på at få Brøndby tilbage til toppen af dansk fodbold.
Held og lykke Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

patrick J
Manager

« Svar #11: 24 Okt 2007, 21:47 »

Fedt at der er en som starter en blog med Brøndby glæder mig til at høre hvordan det går dig?

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Dusty78DK
Manager

« Svar #12: 24 Okt 2007, 22:03 »

Tak for alle de pæne tilbagemeldinger, men der kommer til at gå en dags tid eller to før jeg spiller FM igen. Har lige fået en super-dræber computer leveret til døren, og skal lige bruge et stykke tid på at konfigurere den og savle.

Bare for at prale:

Intel 4x2,67 MhZ processorer  Shockeret
4 GB Ram
500 GB harddisk
Geforce GTX 8800 - 768 MB grafik

« Seneste Redigering: 24 Okt 2007, 22:07 af Dusty78DK » Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 24 Okt 2007, 22:10 »

Citat
Bare for at prale:

Intel 4x2,67 MhZ processorer 
4 GB Ram
500 GB harddisk
Geforce GTX 8800 - 768 MB grafik

Ca ligesom min. Min er bare kun dual core, men der fulgte så et mediedrive med på 320 GB udover de 500 der sidder i maskinen
Glemte helt at sige tillykke med svinet Wink

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 24 Okt 2007, 22:37 »

Kanon god læsning... Smiley Glæder mig til at følge med i bloggen...

Sider: [1] 2 3 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010