home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1015 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Folketingsvalg
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vil du stemme på til et evt. valg?
A: Socialdemokratiet
- 37 (17,9%)
B: Det Radikale Venstre
- 9 (4,3%)
C: Det Konservative Folkeparti
- 30 (14,5%)
F: SF
- 32 (15,5%)
K: Kristensdemokratern e
- 2 (1%)
O: Dansk Folkeparti
- 21 (10,1%)
V: Venstre
- 37 (17,9%)
Y: Ny Alliance
- 17 (8,2%)
Ø: Enhedslisten
- 9 (4,3%)
Blankt
- 13 (6,3%)
Antal Stemmer: 207

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Folketingsvalg  (Læst 74055 gange)
Red love
Gæst

Sv: Folketingsvalg
« Svar #405: 13 Nov 2007, 18:31 »

Uha.. Det ser godt nok ud til at blive en gyser. Håber godt nok, at den røde blok vinder.
ser ud til at blive meget spændene ja, håber personligt på blå. Og håber vko klarer den uden at skulle have khader med indover, da dette vil give et vildt ustabilt flertal...

Så er man borgerlig burde man hellere stemme konservativt, eller Venstre, istedet for NY Alliance..)

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #406: 13 Nov 2007, 18:32 »

Personligt så jeg helst magten hos Soc. demo, men har en fornemmelse af at Venstre vinder....

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #407: 13 Nov 2007, 18:43 »

ser ud til at blive meget spændene ja, håber personligt på blå. Og håber vko klarer den uden at skulle have khader med indover, da dette vil give et vildt ustabilt flertal...

Så er man borgerlig burde man hellere stemme konservativt, eller Venstre, istedet for NY Alliance..)

Enig, jeg håber bare de klare det uden at skulle have Pia ind over det! - nu bremser for den udlændinge politik som De konservative gerne vil have og f or mig er det et vigtigt punkt.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Red love
Gæst

« Svar #408: 13 Nov 2007, 18:46 »

Enig, jeg håber bare de klare det uden at skulle have Pia ind over det! - nu bremser for den udlændinge politik som De konservative gerne vil have og f or mig er det et vigtigt punkt.
ja ville også 100 gange hellere have haft flertal med Ny Alliance, og evt. Radikale, istedet for DF... Også fordi skattepolitikken ville ser meget mere spændene ud med sådan et flertal...

Men den mulighed har Khader selv ødelagt igennem valgkampen.. Nu kan han ende med helt at miste sin indflydelse...

Chris
Gæst

« Svar #409: 13 Nov 2007, 18:55 »

Det er mig fuldstændigt ubegribeligt hvordan man kan stemme til højre for midten. For det går jo skidegodt i Danmark?

Red love
Gæst

« Svar #410: 13 Nov 2007, 18:56 »

1 time til valget slutter, kan da godt opfodre til alle gør deres demokratiske pligt og går ned og stemmer.. Hvis ikke man er sat ind i det, kan man i det mindste stemme blankt..

Som sagt faktisk din pligt Smiley

Red love
Gæst

« Svar #411: 13 Nov 2007, 18:57 »

Det er mig fuldstændigt ubegribeligt hvordan man kan stemme til højre for midten. For det går jo skidegodt i Danmark?
ja det har du fuldstændig ret i. det går skidegodt i Danmark, og hvis V og K får lov at fortsætte, vil det komme til at blive endnu bedre..

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #412: 13 Nov 2007, 18:58 »

Ja, med den udtalelse må du sku da lige tage og forklare hvorfor du syntes det er ubegribeligt... Det andet kan man jo ikke bruge en skid til...

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

N17
Manager

« Svar #413: 13 Nov 2007, 19:00 »

Det går godt siger I, men hvorfor fanden bliver man så VED MED AT SKÆRE I BUDGETTERNE FOR BØRNE/UNGE OMRÅDET?

Undskyld Caps Lock, men fatter det virkelig ikke! Hvorfor skal børn og unge have dårligere muligheder i deres hverdag. Hvorfor skal vi pædagoger knokle os selv halvt ihjel fordi vi pludselig skal være færre og færre til det dobbelte antal børn. Hvorfor skal der ikke være mulighed for at lave aktiviteter med børnene, i stedet for der hele tiden skal vendes hver en krone?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

LosCules
Gæst

« Svar #414: 13 Nov 2007, 19:00 »

Det er der vel forskellige meninger om. Ja, det går godt i Danmark, men de seneste år er vores u-landsbistand sågar faldet, hvilket jo ikke er 100% optimalt. Derudover er der ikke kommet det helt nødvendige fokus på miljøet. Dog er man ved at komme i gang med det via. Connie Hedegaard, der har gjort et fantastisk arbejde. Men på den anden side er der jo også sket mange gode ting, der jo selvfølgelig ikke må forglemmes Wink

Og muligvis kunne SRF gøre det bedre. Det tror jeg på, hvorfor jeg har sat et rødt kryds Wink

Red love
Gæst

« Svar #415: 13 Nov 2007, 19:06 »

Det går godt siger I, men hvorfor fanden bliver man så VED MED AT SKÆRE I BUDGETTERNE FOR BØRNE/UNGE OMRÅDET?

Undskyld Caps Lock, men fatter det virkelig ikke! Hvorfor skal børn og unge have dårligere muligheder i deres hverdag. Hvorfor skal vi pædagoger knokle os selv halvt ihjel fordi vi pludselig skal være færre og færre til det dobbelte antal børn. Hvorfor skal der ikke være mulighed for at lave aktiviteter med børnene, i stedet for der hele tiden skal vendes hver en krone?
2 ting:  1: Den borgerlige regering har modsat den anden fløj ikke i sinde at bruge penge man ikke har. derfor har nedskæringer/ effektivisering været en nødvendighed, da vi jo også har en gæld bl.a. takket været Nyrup regeringen, som har skullet betales af.

2: Nu ved jeg ikke hvilket amt/ kommune du befinder dig i, men jo også borgmestrene der adminstrer hvad pengene skal gå til.. F.eks. Har Socialdemokrat Nicolai Wammen i Århus, prioteret en ny bustunnel, og det er klart så tager man jo penge fra f.eks. børnehaver...

Og i de seneste 6 år har vi virkelig gjort det godt og tjent penge, derfor kan der også være penge på vej til dig.

Men forudsætningen for det er jo at man først tjener pengene..

Ingen kunst at dele ud af dele ud af velfærd, kunsten er at skabe noget man kan dele ud af..

Chris
Gæst

« Svar #416: 13 Nov 2007, 19:09 »

Ja, med den udtalelse må du sku da lige tage og forklare hvorfor du syntes det er ubegribeligt... Det andet kan man jo ikke bruge en skid til...

Vi kunne tage fat i en lille ting som gymnasiereformen. Den irriterer os folk som går på gymnasiet dagligt. Men det ved jeg ikke om du kender noget til.

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #417: 13 Nov 2007, 19:10 »

Jeg så denne helsidesreklame for De Konservative i MetroXPress idag (jeg har cuttet lidt i den). Billedet af Henrik Sørensen fra Gladsaxekredsen har bekræftet mig i min mistanke om at Dracula rent faktisk er konservativ (klik for at forstørre):

You know what &#039;FEAR&#039; stands for? It stands for &#039;False Evidence Appearing Real.&#039; It&#039;s the darkroom where Satan develops his negatives.

N17
Manager

« Svar #418: 13 Nov 2007, 19:10 »

2 ting:  1: Den borgerlige regering har modsat den anden fløj ikke i sinde at bruge penge man ikke har. derfor har nedskæringer/ effektivisering været en nødvendighed, da vi jo også har en gæld bl.a. takket været Nyrup regeringen, som har skullet betales af.

2: Nu ved jeg ikke hvilket amt/ kommune du befinder dig i, men jo også borgmestrene der adminstrer hvad pengene skal gå til.. F.eks. Har Socialdemokrat Nicolai Wammen i Århus, prioteret en ny bustunnel, og det er klart så tager man jo penge fra f.eks. børnehaver...

Og i de seneste 6 år har vi virkelig gjort det godt og tjent penge, derfor kan der også være penge på vej til dig.

Men forudsætningen for det er jo at man først tjener pengene..

Ingen kunst at dele ud af dele ud af velfærd, kunsten er at skabe noget man kan dele ud af..

Man snakker i, og å, så meget om, at man har flere milliarder i statskassen, så må det være en mulighed at man den vej kan give lidt penge til børne/unge området. For der er INGEN tvivl om, at det virkelig trænger efterhånden. Vi har nu - hvor jeg er - inden for det sidste års tid haft 2 der er gået ned med stress pga. det øgede pres. For forventningerne er bestemt ikke dalet i takt med nedskæringerne. Nej man opjustere forventninger, og nedskære i budgetterne. Det hænger bare ikke sammen!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Bademesteren
Manager

« Svar #419: 13 Nov 2007, 19:11 »

Eller man kan vælge at bruge pengene anderledes.

Ligesom da Venstre kom til og lukkede alle udvalg/projekter ang. psykisk syge, misbrugere osv.

Man mente åbenbart at de penge havde det bedre, når borgerne kunne bruge dem på fladskærme osv.  

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010