home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1306 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Folketingsvalg
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vil du stemme på til et evt. valg?
A: Socialdemokratiet
- 37 (17,9%)
B: Det Radikale Venstre
- 9 (4,3%)
C: Det Konservative Folkeparti
- 30 (14,5%)
F: SF
- 32 (15,5%)
K: Kristensdemokratern e
- 2 (1%)
O: Dansk Folkeparti
- 21 (10,1%)
V: Venstre
- 37 (17,9%)
Y: Ny Alliance
- 17 (8,2%)
Ø: Enhedslisten
- 9 (4,3%)
Blankt
- 13 (6,3%)
Antal Stemmer: 207

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Folketingsvalg  (Læst 73824 gange)
Badefar
Manager

Sv: Folketingsvalg?
« Svar #30: 24 Okt 2007, 15:04 »

Hvorfor? Fordi 80% af DFs vælgere er pensionister Græder

90% af Enhedslistens vælgere er mellem 18 og 25 år.

Red love
Gæst

« Svar #31: 24 Okt 2007, 15:09 »

Det kan jeg godt svare på: De er en flok populister, der altid går efter de nemme meninger.
Må kandidere til til mest ubegavede udsagn jeg har hørt i længere tid...

Meget kan man sige om Dansk folkeparti, men NEMME meninger???

HÅRD udlændning politik hvor man åben kritiser mange ellers tabu agtige emner om muslimer, og invandrere gennerelt...

De vil støtte de nederste i samfundet, og holder sig 100 % fast i det,overfor en borgerlig regering.. sås bl.a. ved sidste skatteforhandling hvor konservativs forlsag om sænkelse af topskat blev underkendt...

De er hårdnakket modstander af EU...

Og kunne blive ved...

7kfum
Gæst

« Svar #32: 24 Okt 2007, 15:12 »

HÅRD udlændning politik hvor man åben kritiser mange ellers tabu agtige emner om muslimer, og invandrere gennerelt...

De vil støtte de nederste i samfundet, og holder sig 100 % fast i det,overfor en borgerlig regering.. sås bl.a. ved sidste skatteforhandling hvor konservativs forlsag om sænkelse af topskat blev underkendt...

Og kunne blive ved...

De nederste? Jeg vil da helt klart sige at de svagest stillede i samfundet, også er et begreb der dækker over indvandrer. En gruppe som DF helt klart er imod eksistensen (overdrevet) af. Jeg er fuldstændig enig i at de ældre og narkomanerne, de hjemløse og så videre skal have hjælp, og det respektere jeg DF for at mene.

Red love
Gæst

« Svar #33: 24 Okt 2007, 15:19 »

De nederste? Jeg vil da helt klart sige at de svagest stillede i samfundet, også er et begreb der dækker over indvandrer. En gruppe som DF helt klart er imod eksistensen (overdrevet) af. Jeg er fuldstændig enig i at de ældre og narkomanerne, de hjemløse og så videre skal have hjælp, og det respektere jeg DF for at mene.
Med de nederste menes social og sundhedsassistenter, hjemmehjælper og i den dur...
At invandrerne tilhører den nederste samfundsklasse, er slet ikke givet, men er selvfølelig af gode grunde sandt i en del tilfælde...

DF går rigtig nok ind for en stram udlændninge politik, så invandringen bliver begrænset hvilket den også er blevet gennem de sidste 6 år...
 For at præcisere,er DF er ikke imod de invandrere der i landet , men imod indvandrere der ikke "tilpasser" sig.., Definationen af hvad tilpasse sig er, kan man så diskutere..

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 24 Okt 2007, 15:20 »

Sådan så det ud da jeg tog den test, og ja jeg har de seneste mange valg stemt konservativ men har overvejet DF til næste valg, altså dette

82%O - Dansk Folkeparti
77%C - Det Konservative Folkeparti
67%V - Venstre
65%A - Socialdemokraterne
53%K - Kristendemokraterne
48%B - Det Radikale Venstre
43%F - SF
33%Ø - Enhedslisten

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #35: 24 Okt 2007, 15:21 »

Og kunne blive ved...

Bliv endelig ved.

arsenalistic
Manager

« Svar #36: 24 Okt 2007, 15:23 »

Hvorfor??

Det er et frit land og vi må stemme som vi har lyst til...

Frit og dumt. Jeg smutter om 6-7 år til Andorra og lader DF fordærve landet med kaffe, kage, frikadeller og nationalistiske visioner.

Det der skræmmer mig mest, er så mange "unge" vælgere de er begyndt at trække til sig....

Go you Gunners!

Red love
Gæst

« Svar #37: 24 Okt 2007, 15:26 »

Bliv endelig ved.
morgensang, latin i folkeskolen..
             Folkeafstemning om tyrkiet skal have ret til at komme i EU...
             Undervisning i kristendom, fremfor religion, så muslimer ikke kan få lov til at blive undervist i koranen..

Så gider jeg ikke mere, men igen man kan sige meget nedværdigene om DF, men udsagnet om at deres meninger er "NEMME" er simpelthen for tåbeligt...

Rossonero
Gæst

« Svar #38: 24 Okt 2007, 15:28 »

Helt bestemt Socialdemokratiet.
Synes de har de bedste 'regler, og er meget fastlagte omkring deres planer og visioner.
Jeg vil ikke sidde og dømme andre partier, men min stemme vil uden tvivl gå til Socialdemokratiet.

arsenalistic
Manager

« Svar #39: 24 Okt 2007, 15:28 »

Undervisning i kristendom, fremfor religion, så muslimer ikke kan få lov til at blive undervist i koranen..

Så gider jeg ikke mere, men igen man kan sige meget nedværdigene om DF, men udsagnet om at deres meninger er "NEMME" er simpelthen for tåbeligt...

Deres meninger er nemt tilgængelige ikke desto mindre. De giver jo bare folk, hvad folk vil have. Deraf kan vi konkludere, at DF bare er smarte og opportunistiske, men at kritikken skal falde på den danske befolkning.

Go you Gunners!

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #40: 24 Okt 2007, 15:29 »

Med de nederste menes social og sundhedsassistenter, hjemmehjælper og i den dur...
At invandrerne tilhører den nederste samfundsklasse, er slet ikke givet, men er selvfølelig af gode grunde sandt i en del tilfælde...

DF går rigtig nok ind for en stram udlændninge politik, så invandringen bliver begrænset hvilket den også er blevet gennem de sidste 6 år...
 For at præcisere,er DF er ikke imod de invandrere der i landet , men imod indvandrere der ikke "tilpasser" sig.., Definationen af hvad tilpasse sig er, kan man så diskutere..

Siden hvornår er social- og sundhedshjælpere og social og sundhedsassistenter ne blevet en del af af "de nederste"? Og hvorfor stemmer disse så ikke på DF? DF er et fremmedfjendsk pensionistparti, og det er sikkert derfor, de er så forhippet på at give social- og sundhedshjælpere og social og sundhedsassistenter ne en lav socialstatus.

Dit udsagn beviser jo blot, at DF`r griber de nemme meninger og slynger noget ud uden at det har hold i virkeligheden.

JKJ
Gæst

« Svar #41: 24 Okt 2007, 15:30 »

Frit og dumt. Jeg smutter om 6-7 år til Andorra og lader DF fordærve landet med kaffe, kage, frikadeller og nationalistiske visioner.

Det der skræmmer mig mest, er så mange "unge" vælgere de er begyndt at trække til sig....

Jamen god tur Wink

Men hvorfor er det så forkert at have en anden mening end lige at stemme på venstrefløjen... denne debat er her jo hver gang der er valg af en eller anden art, og nogle gør sig herrer over hvilket parti det er bedst man stemmer på og hvilket man ikke skal stemme å...

Respekter dog at vi ikke alle er ens og vi har forskellige meninger om hvem vi gerne vil have i regeringen, det gælder båede parti og personer...

Jeg har da respekt for dem der stemmer anderledes end mig, jeg forstår dem måske ikke altid, men de har nu engang en anden opfattelse end mig og det respektere jeg...

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #42: 24 Okt 2007, 15:31 »

Du har ret. Man kan sige meget nedværdigende om DF. Og det er alt sammen sandt!

arsenalistic
Manager

« Svar #43: 24 Okt 2007, 15:33 »

Jamen god tur Wink

Men hvorfor er det så forkert at have en anden mening end lige at stemme på venstrefløjen... denne debat er her jo hver gang der er valg af en eller anden art, og nogle gør sig herrer over hvilket parti det er bedst man stemmer på og hvilket man ikke skal stemme å...

Respekter dog at vi ikke alle er ens og vi har forskellige meninger om hvem vi gerne vil have i regeringen, det gælder båede parti og personer...

Jeg har da respekt for dem der stemmer anderledes end mig, jeg forstår dem måske ikke altid, men de har nu engang en anden opfattelse end mig og det respektere jeg...

Jov jov, men jeg gider bare ikke at betale for pensionist-gildet og arbejde dobbelt pga. manglende arbejdskraft ifbm. lukkede grænser. Derfor skal jeg ikke gøre mig klog på andet end mine egne motiver, når det kommer til, hvad et godt samfund består af.

Men læg mærke til, hvordan partiet fungerer rent praktisk, og fortæl mig så, om du synes det er 10-4.

Go you Gunners!

Red love
Gæst

« Svar #44: 24 Okt 2007, 15:34 »

Siden hvornår er social- og sundhedshjælpere og social og sundhedsassistenter ne blevet en del af af "de nederste"? Og hvorfor stemmer disse så ikke på DF? DF er et fremmedfjendsk pensionistparti, og det er sikkert derfor, de er så forhippet på at give social- og sundhedshjælpere og social og sundhedsassistenter ne en lav socialstatus.

Dit udsagn beviser jo blot, at DF`r griber de nemme meninger og slynger noget ud uden at det har hold i virkeligheden.
Øhh siden altid, social og sunheds medhjælpere er nogle af de job der både prestige mæssigt og lønmæssigt hører til i bunden, sådan set bare et faktum i den rigtige virkelighed... og du kan tro de STEMMER på DF, hvorfor tror du ellers de er de tredje største parti i DK...

At de er et fremmedfjendsk pensionist parti, tjaa.. Det er ikke særligt højt niveau du ligger på, ved at slynge det ud, synes du...?

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010