Gosser
|
|
Hvilken update vil I downloade når denne udkommer? 
|
|
|
|
|
|
|
|
mini90
|
|
Hosted Files Free Public Servers! så står der en masse man kan downloade. er det lige meget hva for en man dowloader?
|
|
|
|
|
|
|
|
MuNkEhOlM
|
|
hmmm skod... morten rasmussen er ikke i brøndby i den update der er her på siden :S
|
|
|
|
Tegn på jeg spiller for meget FM ... "trykker KONSTANT på space for at komme videre i browseren ..." 
|
|
|
|
|
mini90
|
|
Nogle der har downloadet den?
er Ericsson i Brøndby ?
|
|
|
|
|
|
|
|
MuNkEhOlM
|
|
Nogle der har downloadet den?
er Ericsson i Brøndby ?
ja ihvertfald på den de har her på siden 
|
|
|
|
Tegn på jeg spiller for meget FM ... "trykker KONSTANT på space for at komme videre i browseren ..." 
|
|
|
|
mini90
|
|
Nice.. Fandeme et godt køb de har lavet der mannR 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mini90
|
|
når den der boks hvor man kan se hvor lang tid der er tilbage er gået ned sker der ikke mere på min pc..
Er den opdateret eller er der noget galt?
|
|
|
|
|
|
|
|
MuNkEhOlM
|
|
har os valgt at hente den istedet  så nu skal der games 
|
|
|
|
|
|
|
|
MuNkEhOlM
|
|
må desværre sende en kedelig nyhed til alle os brøndby-fans ^^ ingen morten rasmussen i nogle af updates... 
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
må desværre sende en kedelig nyhed til alle os brøndby-fans ^^ ingen morten rasmussen i nogle af updates...  Så er det bare ind i editoren og få ham "solgt" 
|
|
|
|
|
|
|
|
mini90
|
|
Han er med. I mit er han bare på anden holdet
|
|
|
|
|
|
|
|
mini90
|
|
Når overførselses boksen er gået ned sker der ikke mere på min pc.
Er den så opdateret eller skulle der komme noget mere end det?
|
|
|
|
|
|
|
|
MuNkEhOlM
|
|
hmmm ved ikke om dem på fmfreaks er galde for det... men ellers sry så... der er en "dansk" update på fmdanmark og jeg må sige... BRAVO! 
|
|
|
|
|
|
|
|