home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 556 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (???) The Rovers skal tilbage på toppen!
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Layoutet til min HSV/Ajax blog, skal det være ligesom med Rovers??  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 10:48)
Ja
- 19 (76%)
Nej
- 6 (24%)
Antal Stemmer: 25

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (???) The Rovers skal tilbage på toppen!  (Læst 50400 gange)
AmagerFF
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: (Aug. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #165: 14 Nov 2007, 14:46 »

Hvordan ligger du billeder ind?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Aug. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #166: 15 Nov 2007, 15:00 »

Hvordan ligger du billeder ind?

Det gør jeg ved hjælp af denne guide  Thumbs Up

Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: (Aug. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #167: 15 Nov 2007, 15:10 »

Nej, det er vel ok, men det er irriterende, når et hold som Chelsea vinder det hele fra starten Skuffet

Opstillingen er lige her:


Tak for det Wink

Og ja kan godt følge dig... Men uden at det skal misforståes, så er Chelsea jo et tophold mens du nu skal bevise at du også er det, en god sæson gør ikke automatisk Rovers til et tophold, du sætter dumme point til i starten af sæsonen men Chelsea jo nok har det lille ekstra gear som de også har irl...
Desuden har du skulle starte med 3 nye i forsvaret, det gør man ikke bare lige uden at der sker en fejl eller to...

Men det ligner et stærkt hold du har fået banket sammen, så er målet for den kommende sæson??
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Aug. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #168: 15 Nov 2007, 19:30 »

Tak for det Wink

Og ja kan godt følge dig... Men uden at det skal misforståes, så er Chelsea jo et tophold mens du nu skal bevise at du også er det, en god sæson gør ikke automatisk Rovers til et tophold, du sætter dumme point til i starten af sæsonen men Chelsea jo nok har det lille ekstra gear som de også har irl...
Desuden har du skulle starte med 3 nye i forsvaret, det gør man ikke bare lige uden at der sker en fejl eller to...

Men det ligner et stærkt hold du har fået banket sammen, så er målet for den kommende sæson??

Jeg kan godt se, hvad du mener og helt ærligt, så er Chelsea også på papiret et bedre hold end os. Samtidig skal der, som du også nævner, spilles 3 nye forsvarsspillere ind, hvilket jo heller ikke bare lige er noget man gør  Wink

Målet i den kommende sæson er, at vi holder os i top 4 så vi forhåbentlig igen kan komme med i Champions League.

Jeg håber på, at have en update klar om lodtrækningen til Champions League gruppespillet om en halv times tid.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Aug. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #169: 15 Nov 2007, 20:35 »


Lodtrækning til gruppespillet


Jeg sidder klar med assistenttræner Mark Bowen og bestyrelsesformand John Williams ved lodtrækningen til Champions League gruppespillet.
Vi er blevet placeret i seedningslag 3, da vi jo ikke har de bedste resultater i europæiske fodbold i de senere år. Det bedste resultat er den kvartfinaleplads i UEFA Cuppen, vi opnåede i sidste sæson.
Idet vi er placeret i seedningslag 3, må vi forvente, at vi kommer i en pulje med nogle svære modstandere. Til trods for vores placering i seedningslag 3, så håber jeg naturligvis, at vi kan gå videre fra det indledende gruppespil og kvalificere os til knockoutfasen.

Seedningslag 1:
AC Milan, Barcelona, FC Bayern, Real Madrid, Arsenal, Chelsea, Inter, Valencia

Seedningslag 2:
CSKA Moskva, Juventus, Espanyol, Marseille, Man Utd, Porto, Stuttgart, Roma

Seedningslag 3:
Blackburn, Bordeaux, Celtic, Monaco, Fenerbahce, Olympiakos, Rangers, Steaua

Seedningslag 4:
Braga, Feyenoord, Hannover, Galatasary, Dynamo Kiev, Poli 1921, Sparta Prag, Sparta Moskva

Kigger vi lidt nærmere på de forskellige seedningslag, så er det svært at pege på en decideret ønskemodstander, når man ser på de meget stærke hold, der er placeret i Lag 1. Hvis jeg skal pege på et enkelt eller to mandskaber, så vil jeg mene, at det spanske storhold Real Madrid er det bedste hold for os eller måske italienske AC Milan.
I Lag 2 vil en ønskemodstander nok være enten Espanyol, Stuttgart eller Marseille, mens Juventus uden tvivl vil være en af de værste modstandere for os, sammen med deres italienske rivaler fra hovedstaden AS Roma.
I Lag 4 vil jeg meget gerne i gruppe med enten Braga eller Poli 1921, som må betegnes som de svageste hold i dette års Champions League. Der er to hold, jeg helst vil undgå i Lag 4 og det er de hollandske mestre fra Feyenoord og det tyrkiske storhold fra Galatasaray.




Grupperne


Gruppe A
Real Madrid
Roma
Monaco
Sparta Moskva

Gruppe B
Valencia
Stuttgart
Rangers
Poli 1921

Gruppe C
AC Milan
Marseille
Blackburn
Galatasaray

Gruppe D
Chelsea
Porto
Olympiakos
Feyenoord
Gruppe E
Barcelona
CSKA Moskva
Celtic
Sparta Prag

Gruppe F
Bayern
Juventus
Fenerbahce
Braga

Gruppe G
Arsenal
Espanyol
Bordeaux
Hannover

Gruppe H
Inter
Man Utd
Steaua
Dynamo Kiev








Vi ender i Gruppe C sammen med AC Milan, Marseille og Galatasaray.
Selvom det er 3 rigtig gode hold, er jeg godt tilfreds med lodtrækningen, da det kun er AC Milan, der har skræmmende styrke. De andre to hold kan vi sagtens spille lige op med, hvilket betyder at vi har en god mulighed for, at kvalificere os til knockout fasen.

Her er en lille gennemgang af vores 3 modstandere, hvor jeg kigger lidt på styrker og svagheder på de respektive mandskaber.


AC Milan

Den helt store favorit i gruppen og alt andet end videre avancement vil naturligvis være en fiasko for det italienske storhold.

Kigger man lidt på truppen og taktikken, så har de en rigtig god trup, hvor den helt store stjerne er brasilianske Kaka. De har hentet en del spillere i løbet af sommerpausen, hvor det mest prominente navn uden tvivl er den tjekkiske playmaker Tomas Rosicky, der er kommet til fra Arsenal. De har også forstærket forsvaret med Cristian Zaccardo og den unge brasilianske centerforsvarer David Luiz, der er hentet Benfica.

Den foretrukne taktik er en 4-3-2-1 opstilling, hvor der er meget fokus på at holde bolden i egne rækker. Det er som sagt et skræmmende mandskab, men jeg tror og håber på, at vi på hjemmebane kan skabe et godt resultat mod italienerne.


Olympique Marseille

Traditionsklubben Olympique Marseille kvalificerede sig til gruppespillet ved at slog det polske mandskab Wisla Krakow.
Marseille bejler ligesom os til andenpladsen i gruppen og de har da også en meget spændende trup med flere rigtig gode spillere.

Især den defensive del af banen med spillere som Faty, Zubar, Taiwo og Lorik Cana er skræmmende. På den offensive side har de et farligt fransk trekløver Samir Nasri, Jimmy Briand og Djibril Cisse, som var deres topscorer i sidste sæson.

De spiller en ret kompakt 4-1-3-2 opstilling, hvor de ikke spiller med nogen deciderede kantspillere og det er nok der, vi skal prøve at slog dem. Vi skal brede spillet ud og forsøge at åbne deres tætte midtbane, hvilket bliver Gamsten og Bentley’s opgave til den tid.



Galatasaray

De sidste hold i vores gruppe er heller ikke et hvilket som helst et af slagsen. Galatasaray kom ind i gruppespillet ved at blive 2’er i den hjemlige liga og ved først at besejre Malmø FF i 2. kvalifikationsrunde og derefter vinde over ukrainske Shakhtar Donetsk efter to helt tætte opgør.

Det tyrkiske mandskab har flere spændende spillere, som vi skal holde øje med. Der er den svenske midtbanedynamo, Tobias Linderoth som er bindeleddet på holdet, mens offensive spillere som Hasan Sas, Lincoln og den tidligere Blackburn spiller Hakan Sükür er holdets farligste spillere.

Den største svaghed på det tyrkiske hold er uden tvivl defensiven, så mangler en enkelt eller to klassespillere.
Det er et hårdt arbejdende mandskab og selvom defensiven ikke er for god, så skal de bestemt ikke undervurderes. Deres foretrukne formation er en ganske almindelig 4-4-2 formation.





Vinderodds

Inter: 9,00
AC Milan: 10,00
FC Barcelona: 11,00
Real Madrid: 12,00
Man U: 12,00
Valencia: 13,00

Blackburn: 26,00



Det italienske mesterhold og forsvarende mester Inter, er helt naturligt blevet placeret øverst på listen, når det kommer til bookmakernes favorit til at vinde titlen. Vores modstandere fra AC Milan er placeret som nummer to på listen.
Vi giver odds 26,00 igen, hvis vi skulle gå hen at vinde pokalen med de store ører. Det ville selvfølgelig være en kæmpe sensation og ser man på beskrivelsen fra bookmakerne på de forskellige hold, så levner de os da heller ikke ret mange chancer i turneringen.
Jeg vil dog mene, at vi har en realistisk chance for at nå til den første knockout runde, derfor er målet da også, at vi skal være med i bowlen, når der trækkes lod til slutspillet i 2009.
Logged

AmagerFF
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: (CL-grupperne) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #170: 15 Nov 2007, 21:04 »

Uha - svær gruppe... Hvordan er POLI kommet i chl?
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-grupperne) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #171: 15 Nov 2007, 21:06 »

Som AmagerFF siger, en rigtig dræber gruppe! Men tror på at du går videre.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

JKJ
Gæst
 
Sv: (CL-grupperne) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #172: 15 Nov 2007, 21:15 »

Umiddelbart vil jeg mene at du bare ikke skal blive sidst, du er trods alt debutant i CL og til at starte med må det vel bare dreje sig om af få nogle point skrabet sammen plus få noget rutine i CL...
Jeg tipper dig til en 3. plads i gruppen  Peace
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-grupperne) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #173: 15 Nov 2007, 22:15 »

Uha - svær gruppe... Hvordan er POLI kommet i chl?
Som AmagerFF siger, en rigtig dræber gruppe! Men tror på at du går videre.
Ja, gruppen kunne have været nemmere, men jeg er trods alt optimistisk  Peace

Mht. Poli ser det ud som om, de er gået videre til gruppespillet uden kvalifikation. Jeg ved ikke lige hvordan det hænger sammen  Huh

Umiddelbart vil jeg mene at du bare ikke skal blive sidst, du er trods alt debutant i CL og til at starte med må det vel bare dreje sig om af få nogle point skrabet sammen plus få noget rutine i CL...
Jeg tipper dig til en 3. plads i gruppen Peace

Vi er uden tvivl med for at få rutine og vi skal som minimum have dn 3. plads, så vi kan spille videre i UEFA Cuppen.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-grupperne) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #174: 15 Nov 2007, 22:23 »

Uha - svær gruppe... Hvordan er POLI kommet i chl?

Som man kan se ud fra de europæiske koefficienter, så har Rumænien plads til 3 hold i Champions League  Shockeret

Det må betyde, at mesterholdet er automatisk videre i gruppespillet, hvilket i dette tilfæde er Poli 1231.
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (CL-grupperne) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #175: 16 Nov 2007, 08:34 »

Rigtig cool blog Metsu1. Du har virkelig taget den gamle ånd med fra den anden og ind i denne her. Det er fedt. Forsæt sådan. Grin
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-grupperne) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #176: 16 Nov 2007, 08:46 »

Super blog - Glæder mig til at se Rovers banke de andre i CHL  Wink
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (CL-grupperne) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #177: 16 Nov 2007, 13:38 »

Endnu engang super update Wink

Jeg tror også på du kan komme videre, ihvertfald til Uefa Cuppen Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (CL-grupperne) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #178: 19 Nov 2007, 19:57 »

fortsat en god blog, og igen må jeg se dig passere mig i den europæiske elite, jeg tabte min tredje kval runde, men kom dog i UEFA gruppespillet, så lidt europa er der da endnu til mig Opstemt
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-grupperne) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #179: 19 Nov 2007, 20:08 »

Rigtig cool blog Metsu1. Du har virkelig taget den gamle ånd med fra den anden og ind i denne her. Det er fedt. Forsæt sådan. Grin

Mange tak, Dannimh. Jeg håber, det bliver en blog på samme niveau som bloggen om "Den Gamle Dame"  Opstemt

også mange tak til jer andre for de fine kommentarer.  Thumbs Up

Jeg håber på en update i løbet af et par dage.
« Seneste Redigering: 19 Nov 2007, 20:13 af Metsu1 » Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010