home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 846 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spiller erfarings tråden.
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Spiller erfarings tråden.  (Læst 122301 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #945: 09 Okt 2008, 16:12 »

Ud af de nævnte har jeg kun erfaringer med Henri Lansbury fra mine Arsenal-spil - og han har aldrig formået at kunne tilspille sig en plads på holdet. Jeg vil sige at han ikke er god nok til et top 4-hold i PL, men jeg skal ikke udelukke at han kan udvikle sig til at kunne besidde en stamplads i Aston Villa. I mine spil ender han som regel med at blive fast inventar på midterhold i PL som Portsmouth o. lign.
Logged



KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #946: 09 Okt 2008, 16:13 »

Hejsa

Jeg har gang i et multiplayer spil med nogle venner. Jeg er Fiorentina, de andre er Milan, Juventus, Inter og Roma.
Vi har lige afsluttet første sæson og er nu i tranfervinduet. Jeg mangler en god offensiv (og defensiv) højre back/wingback og tænkte i den forbindelse på at købe Vanden Borre. Hvad er jeres erfaringer med ham? Jeg er lidt nervøs over hans lave koncentration, da jeg tror han vil lave mange svipsere i markingerne. Eventuelt andre forslag til højre backs, der kan fåes for max 100 mill kr, er meget velkomne.
Tag et kik på Chretien
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #947: 09 Okt 2008, 16:16 »

Jeg har gode erfaringer med Leighton Baines i Inter hvor han virkelig var en god spiller og han blev kåret til Årets Forsvarspiller i Verden en gang
Logged


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #948: 09 Okt 2008, 16:16 »

- Ben Forster
- Joleon Lescott
- Joe Mattock
- Leighton Baines
- Henri Lansbury
- Giles Barnes
- Stewart Downing
- Jermaine Jenas
- Darren Bent

Jeg har ikke haft erfaringer med dem alle der ,men bedømt udfra de saves jeg har spillet, så er det dem jeg lige har listet der er gode til Aston Villa. Mattock , Baines, Downing, Foster ( varierer fra spil til spil, da han er skadet ofte i nogle spil),  og Barnes er klasse spillere lidt ude i fremtiden Smiley

Og kan nogen sige hvem de foretrækker af Amelia og Agliardi?
Logged

19-18!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #949: 09 Okt 2008, 16:16 »

Ja, det er altid spændende med saves når man bare kan købe spillere fra bestemte lande. Nogle indkøb kunne jo være Jose Baxter, Joe Mattock, Anton Ferdiand, Dean Ashton osv, da jeg tror ikke du har mulighed for Gerrard, Lampard osv Wink

Senere i aften begynder jeg på et save med Milan, hvor jeg altså kun må køne italienere. Men hvem har i best erfaringer med af Amelia og Agliardi? Og hvem har i bedst efraringer med af Zambrotta og Oddo i en offensiv back rolle? Og kan Silvestri være offensiv back?
Klart Amelia! Og ja Silvestri kan sagtens være offensiv back. Zambrotta og Oddo er en svær duel. Zambrotta har skidte tekniske egenskaber både offensivt og defensivt, men har gode mentale og fysiske stats. Oddo har noget bedre tekniske stats, mens han er nogenlunde ligeså hurtig. Tilgengæld er han ikke så god mentalt. Du må selv vurdere deres styrkeforhold ud fra hvordan du har tænkt dig at lave taktikken. Peace
« Seneste Redigering: 09 Okt 2008, 16:20 af -LFC- » Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #950: 09 Okt 2008, 16:19 »

Jeg siger mange tak for Jeres svar! I må meget gerne skrive, hvis I har haft andre erfaringer med engelske talenter/spillere :-)
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #951: 09 Okt 2008, 16:20 »

Tak for svar LFC, og jeg har tænkt mig at bruge en taktik der fokuserer på offensive backer som helst skal have lidt af alting, så Zambo bliver det tror jeg at jeg vil bruge i de 2 første søsoner eller bare den første, og så kommer Silvestri ;-)

OT:Og check lige den sidste linje du skrev i dit indlæg. Zone kunne måske på en eller anden måde lægge det ind i det sagde hun igår tråden Rullende Øjne
Logged

19-18!

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #952: 09 Okt 2008, 16:20 »


Så vil jeg også lige spørge Jer om I har erfaringer med følgende engelske spillere:

- Ben Forster  - Tror ikke han kommer op blandt de 10-15 bedste keepere i spillet, men han er rimelig.
- Joe Mattock - Han svinger vist lidt i potentiale fra spil til spil, men har gode erfaringer med ham, se hvad dine scouts synes om ham.
- Joey Barton - Gjorde det skidegodt i mit Newcastle save, men kommer nok lidt til kort over for topholdenes midtbanespillere, dog bestemt god nok til Aston Villa
- Henri Lansbury - Tror vist ikke han kommer helt op at ringe
- Giles Barnes - Varierer vist også fra spil til spil, men kan blive rigtigt rigtigt god, har vist engang fået 400 mio for ham efter en sæson hvor han gjorde det skide godt.
- Darren Bent - Så vidt jeg husker har han ikke de vilde stats, men tror jeg har set ham som topscorer i PL en gang eller to, så lidt må han vel kunne.


Håber du kan bruge det til noget
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #953: 09 Okt 2008, 16:22 »

Tak for svar LFC, og jeg har tænkt mig at bruge en taktik der fokuserer på offensive backer som helst skal have lidt af alting, så Zambo bliver det tror jeg at jeg vil bruge i de 2 første søsoner eller bare den første, og så kommer Silvestri ;-)

OT:Og check lige den sidste linje du skrev i dit indlæg. Zone kunne måske på en eller anden måde lægge det ind i det sagde hun igår tråden Rullende Øjne
Kun brug ham første sæson ihvertfald! Peace Ellers prøv Diogo fra Zaragoza som jo rykkede ned. Han er rimeligt okay som reserve ihvertfald og da begge dine backs er til at smide ud efter 1-2 sæsoner, så få fat i ham og Silvestri.

OT: Ja tænkte godt over den. Alle sætninger med ordet spille bliver misbrugt. Rullende Øjne
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #954: 09 Okt 2008, 16:23 »

Er Diogo da italiener, som jeg jo bare vil købe, LFC? Peace
Logged

19-18!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #955: 09 Okt 2008, 16:25 »

Doh, nej det han er ikke, men han har da italiensk pas? Peace Men jeg tror det bliver svært at holde linjen 100%. Så må du også spytte nogle talenter ud af akademiet.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #956: 09 Okt 2008, 16:27 »

Haha, Vondra. Synes du skifter hold som vi andre skifter underbukser Opstemt

Så vil jeg også lige spørge Jer om I har erfaringer med følgende engelske spillere:
- Joleon Lescott
- Leighton Baines
- Scott Sinclair

Lescott og Baines kan du roligt hente, begge er superb på deres respektive positioner. Det var de ihf. i mit gamle Everton spil, specialt Lescott var i en klasse for sig. Sinclair har jeg kun oplevet bliver klasse efter et par år, jeg har ikke selv testet ham af - endnu. :-)

Ligeledes kan jeg smide en anbefaling på Leon Osman og Tim Cahill, som heller ikke er værst på de offensive positioner.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #957: 09 Okt 2008, 16:28 »

Jeg skal spytte så længe jeg kan, og det må sgu prøvest Opstemt Eller måske skulle jeg ændre det til italienskt talende eller italienskt pas? Bliver sikkert svært at få fat i hele det italienske landshold Opstemt
Logged

19-18!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #958: 09 Okt 2008, 16:31 »

Jeg siger mange tak for Jeres svar! I må meget gerne skrive, hvis I har haft andre erfaringer med engelske talenter/spillere :-)

Jeg kan varmt anbefale James Vaughan. Han er en af de sygeste bombere jeg nogensinde har haft i Arsenal. Jeg var så heldig at Everton rykkede ned i et af mine spil (dog desværre nogle år inde i spillet), og så fik jeg ham for £4M. Det et sandsynligvis et af mine bedste kup nogensinde.
Logged



vondracek
Gæst
 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #959: 09 Okt 2008, 16:37 »

Haha, Vondra. Synes du skifter hold som vi andre skifter underbukser Opstemt

Lescott og Baines kan du roligt hente, begge er superb på deres respektive positioner. Det var de ihf. i mit gamle Everton spil, specialt Lescott var i en klasse for sig. Sinclair har jeg kun oplevet bliver klasse efter et par år, jeg har ikke selv testet ham af - endnu. :-)

Ligeledes kan jeg smide en anbefaling på Leon Osman og Tim Cahill, som heller ikke er værst på de offensive positioner.

Haha ja jeg skal ikke være bleg for indrømme, at jeg her på det sidste har været lidt kræsen når det gælder valg af hold ;-)

Anyway, så siger jeg mange tak for dit svar. Helt klar nogle jeg vil overveje at få fat i.

Jeg kan varmt anbefale James Vaughan. Han er en af de sygeste bombere jeg nogensinde har haft i Arsenal. Jeg var så heldig at Everton rykkede ned i et af mine spil (dog desværre nogle år inde i spillet), og så fik jeg ham for £4M. Det et sandsynligvis et af mine bedste kup nogensinde.

Sweet. Jeg vil da også lige holde et nøje øje med ham så :-)

Håber du kan bruge det til noget

Den kan du tro jeg kan. Mange tak for dit svar :-)

Skal bruge en ny venstreback, som primært skal benyttes som indskifter. Kom derfor i tanke om Joe Mattock, som jo tit ender med at være et wonderkid, og kan fås relativt billigt. Min scout siger forresten, at han ville være en fornuftigt anskaffelse.
« Seneste Redigering: 09 Okt 2008, 16:40 af vondracek » Logged

Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 71 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010