home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 950 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spiller erfarings tråden.
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Spiller erfarings tråden.  (Læst 122307 gange)
bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #930: 06 Okt 2008, 15:56 »

nogle erfaringer med Aquino som starter i Real Murcia
Logged

,,

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #931: 06 Okt 2008, 16:27 »

nogle erfaringer med Aquino som starter i Real Murcia

Nu har jeg selv aldrig brugt ham, men hvis det er den jeg tænker på, har jeg set ham, længere inde i flere spil, være rigtig god. Tit ligger hans værdi omkring de 10-15 mio. £. Så hvis du kan købe ham billigt, vil jeg ikke tro at der er noget galt med at gøre det.

Nogen erfaringer med Darren Ambrose fra Charlton? Smiley

Ja, har brugt ham i Watford engang, hvor han mest agerede indskifter, og backup for skadede spillere. Han gjorde det egentlig okay, i starten var han fast mand, men jeg havde andre spillere der gjorde det bedre, derfor røg han længere ned i rotationen.
Så alt efter, hvem du er, og hvor du regner med at bruge ham, skal du lige overveje det en ekstra gang. Jeg var ikke synligt imponeret.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Viro
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #932: 06 Okt 2008, 16:35 »

nogle erfaringer med Aquino som starter i Real Murcia

Han blev rimelig vild i mit Valencia spil !
Logged

Forza FCK !

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #933: 06 Okt 2008, 16:37 »

Ja, har brugt ham i Watford engang, hvor han mest agerede indskifter, og backup for skadede spillere. Han gjorde det egentlig okay, i starten var han fast mand, men jeg havde andre spillere der gjorde det bedre, derfor røg han længere ned i rotationen.
Så alt efter, hvem du er, og hvor du regner med at bruge ham, skal du lige overveje det en ekstra gang. Jeg var ikke synligt imponeret.

Havde ham i overvejelserne til QPR i første sæson, som 1./2. valg, men ovenpå din kommentar kunne det godt være, at man skulle lede efter en anden :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #934: 06 Okt 2008, 16:45 »

nogle erfaringer med Aquino som starter i Real Murcia
Han er fuldstændig vild med den rette træning! Smiley
I mit United save, er han næsten bedre end Diego Capel på venstrekanten, og Capel gør det ellers fantastisk. og værd at vide er, at jeg er kun ved starten af 3. sæson Hævet Øjenbryn

@Zone: Darren Ambrose er fin nok til QPR, men hvis du kan få bedre, så gå efter en anden Smiley.
« Seneste Redigering: 06 Okt 2008, 16:47 af DavidMadsen » Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #935: 07 Okt 2008, 08:57 »

Tak for det. er i slutningen af 2.sæson med chelsea og det se ud som han bliver rigtig vild og jeg vil prøve at lade ham starte inde i starten af 3 sæson og se hvordan han gør Peace
Logged

,,

vondracek
Gæst
 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #936: 07 Okt 2008, 16:30 »

Nogen der har erfaringer med Diego Buonaotte? :-)
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #937: 07 Okt 2008, 16:51 »

DIEGO BUONANOTTE
Diego minder på mange punkter om den tidligere argentinske Diego, efterfulgt med navnet Maradona. Buonanotte kan det meste på en fodboldbane, hvert fald offensivt, og han udvikler sig meget - så han kan helt klart anbefales!

Mine erfaringer er rigtig gode med, bare ikke i Premier League, for bliver han dækket op der, får han virkelig en skod kamp. Hans fysiske styrke er ikke ret høj, 1 fra spillet start, så han skal klart trænes en smule i det. Det gør at han kan være med på det højeste niveau, og du er vel stadig Milan?

Diego har jeg haft erfaringer med fra Schalke, Atletico, Hearts og FC København. Jeg må konstatere at han var klart bedst i Atletico, hvor jeg gav ham en helt fri rolle og plads til at udfolde sine styrker på banen. Han var en skuffelse i FCK, men det tror jeg var fordi jeg lukkede ham meget inde. Han blev heller ikke brugt så meget på hans rigtige position, så derfor tror jeg han skuffede mig. I Schalke og Hearts var han en fin spiller, ingen kæmpe succes men heller ingen skuffelse.

Han kan godt falde ud af kampene hvis det bliver for fysisk, men som indskifter ville han være enorm god. Han er så god teknisk, at han ville være en dejlig joker at have på bænken, da han også lavet et par mål pr. sæson. Vil råd dig til at købe, men hvis han koster for meget, kan du med lethed finde bedre.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #938: 07 Okt 2008, 17:04 »

Jeg venter bare på, at de awards kommer op og du, Cesc, for en velfortjent pris :-)

Dejligt med endnu et fyldigt indlæg, og jeg siger mange tak for dit svar. Mit Milan save har jeg sat på pause, da jeg fra start af havde besluttet ikke at rode med taktikker, men det kan jeg nu konstatere, at jeg bliver nød til, hvis jeg skal fortsætte med at spille 4-1-2-2-1 og bevare realismen i spillet.

Derfor har jeg fået startet et nyt spil op, hvor klubben stadig er at finde i den italienske seria A, og bliver ledet af Roberto Donadoni. Der er tale om Lazio, som jeg har tænkt mig at få til at bestå af så mange italienere og argentinere som muligt. Jeg spiller en 4-4-2, men offensive wings, én defensiv orienterede central midtbane, og én offensivt orienterede central midtbane. På sidstnævnte position har jeg tænkt mig at lade Buonanotte spille, men jeg er bange for, at han ikke vil komme til at fungere på den centrale midtbane med offensive indstillinger. Ydermere er han kun venstrebenet, hvorfor jeg er bange for, at han kommer til at blive et flop. Jeg har nemlig ofte erfaret, at venstrebenet spillere simpelthen ikke fungere på den højre side af den centrale midtbane i en 4-4-2.

Du skal have rigtig mange gange tak for dit svar, Cesc. Nu bliver jeg dog lige nød til at spørge dig hvilken position du benyttede ham på i dine saves? :-)
« Seneste Redigering: 07 Okt 2008, 17:06 af vondracek » Logged

lordrisum
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #939: 09 Okt 2008, 13:21 »

Hejsa

Jeg har gang i et multiplayer spil med nogle venner. Jeg er Fiorentina, de andre er Milan, Juventus, Inter og Roma.
Vi har lige afsluttet første sæson og er nu i tranfervinduet. Jeg mangler en god offensiv (og defensiv) højre back/wingback og tænkte i den forbindelse på at købe Vanden Borre. Hvad er jeres erfaringer med ham? Jeg er lidt nervøs over hans lave koncentration, da jeg tror han vil lave mange svipsere i markingerne. Eventuelt andre forslag til højre backs, der kan fåes for max 100 mill kr, er meget velkomne.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #940: 09 Okt 2008, 15:11 »

Er der nogen som har erfaringer med Gareth Barry? :-)

Hvis ja, benyttede du ham så på den centrale midtbane eller som wing?
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #941: 09 Okt 2008, 15:22 »

Jeg har haft et par erfaringer med ham, og han præsterer godt på midterhold som Tottenham, Newcastle ( De to klubber er dog bund hold irl Rullende Øjne ) Pompey osv, men til store klubber er han ikke helt så eminent. Hvor skal du skaffe ham til Vondra? Og han skal helt klart bruges centralt for at udnytte hans kvaliteter Smiley
Logged

19-18!

vondracek
Gæst
 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #942: 09 Okt 2008, 15:36 »

Jeg har haft et par erfaringer med ham, og han præsterer godt på midterhold som Tottenham, Newcastle ( De to klubber er dog bund hold irl Rullende Øjne ) Pompey osv, men til store klubber er han ikke helt så eminent. Hvor skal du skaffe ham til Vondra? Og han skal helt klart bruges centralt for at udnytte hans kvaliteter Smiley

Jeg er Aston Villa og har på fornemmeren, at dette save bliver rigtig spændende, idet jeg kun må købe spillere fra Storbritannien og Skandinavien :-)

Så det er selvfølgelig i hans nuværende klub Aston Villa han skal bruges, hvilket er en klub som også kan betegnes som et 'midterhold'. Jeg takker for dit svar, jemil.

Så vil jeg også lige spørge om der er nogen som har erfaringer med Onuoha som højre back?
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #943: 09 Okt 2008, 15:51 »

Ja, det er altid spændende med saves når man bare kan købe spillere fra bestemte lande. Nogle indkøb kunne jo være Jose Baxter, Joe Mattock, Anton Ferdiand, Dean Ashton osv, da jeg tror ikke du har mulighed for Gerrard, Lampard osv Wink

Senere i aften begynder jeg på et save med Milan, hvor jeg altså kun må køne italienere. Men hvem har i best erfaringer med af Amelia og Agliardi? Og hvem har i bedst efraringer med af Zambrotta og Oddo i en offensiv back rolle? Og kan Silvestri være offensiv back?
Logged

19-18!

vondracek
Gæst
 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #944: 09 Okt 2008, 16:09 »

Ja, det er altid spændende med saves når man bare kan købe spillere fra bestemte lande. Nogle indkøb kunne jo være Jose Baxter, Joe Mattock, Anton Ferdiand, Dean Ashton osv, da jeg tror ikke du har mulighed for Gerrard, Lampard osv Wink

Senere i aften begynder jeg på et save med Milan, hvor jeg altså kun må køne italienere. Men hvem har i best erfaringer med af Amelia og Agliardi? Og hvem har i bedst efraringer med af Zambrotta og Oddo i en offensiv back rolle? Og kan Silvestri være offensiv back?

Hehe lige præcis. Har tænkt mig at udnytte de engelske talenters potentiale til det yderste. Anyway, så har jeg rigtig gode erfaringer med Zambrotta i mit seneste Milan save. Han gjorde det rigtig god på backen, hvor han spillede med en farrow og var meget offensivt orienteret. Jeg vil helt klart mene, at han er et par klasser over Oddo, som ihvertfald ikke har de vildeste stats i Roolands, hvorfor jeg aldrig kom til at bruge ham, da han vendte tilbage fra Bayern. Jeg vil også helt klart mene, at Silvestri er en offensiv orienteret back, da han både kan spille FH, WBH og MH. Han er ydermere ganske hurtig og har andre vigtige offensive stats, hvorfor det næsten er lige før, at han er mere offensiv orienteret end Zambrotta.

Så vil jeg også lige spørge Jer om I har erfaringer med følgende engelske spillere:
- Ben Forster
- Mancienne
- Joleon Lescott
- Gary Cahill
- Ryan Taylor
- Joe Mattock
- Leighton Baines
- Joey Barton
- Henri Lansbury
- Giles Barnes
- Stewart Downing
- Scott Sinclair
- Jermaine Jenas
- Darren Bent
« Seneste Redigering: 09 Okt 2008, 16:11 af vondracek » Logged

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 71 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010