home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 930 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spiller erfarings tråden.
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Spiller erfarings tråden.  (Læst 122813 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #525: 01 Jun 2008, 00:56 »

Nogen der har erfaringer med at signe Riquelme i starten af spillet? hvor længe er han brugbar?

Jeg har en del erfaringer med ham, da han er en af mine favorit spillere, men jeg har altid haft svært ved at få ham til at slå til. Han falder ikke rigtig ind på mine hold. Jeg har prøvet ham i England, Frankrig og Spanien uden held, men elsker ham nu stadigvæk Smiley

Brugbarheden kommer dog an på dit hold og dig, men 2-3 år, hvor det til sidst er som reserve er mit bud.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #526: 01 Jun 2008, 00:57 »

Nogen der har erfaring med bedi buval fra randers. mangler en god angriber til FC
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Chelidze90
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #527: 01 Jun 2008, 00:58 »

Nogen der har erfaring med bedi buval fra randers. mangler en god angriber til FC

Jeg har ikke selv erfaringer med ham, men jeg har set ham gøre det fantastisk for netop FCK, så hvis du tør at satse på det lidt utradionelle, så hent ham Wink
Logged

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #528: 01 Jun 2008, 01:07 »

Nogen der har erfaring med bedi buval fra randers. mangler en god angriber til FC

Går ud fra du vil have en hurtig angriber?

Men ja Bedi Buval kan sagtens anbefales til FCK. Inden du beslutter dig, syntes jeg dog du skal tage et kig på Baba Collins og Kaimar Saag, som også sagtens kan udfylde den hurtige angriber rolle med bravour.

Alle tre har jeg haft i hver sin sæson i mit FC spil, de blev altid opkøbt efter sæsonen pga fremragende præstationer. Og alle tre blev topscorer i Superligaen, og endte blandt de 3 øverste på topscorer listen i Champions League på trods jeg aldrig kom længere end til kvarten.
Logged


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #529: 01 Jun 2008, 01:17 »

Jeg har en del erfaringer med ham, da han er en af mine favorit spillere, men jeg har altid haft svært ved at få ham til at slå til. Han falder ikke rigtig ind på mine hold. Jeg har prøvet ham i England, Frankrig og Spanien uden held, men elsker ham nu stadigvæk Smiley

Brugbarheden kommer dog an på dit hold og dig, men 2-3 år, hvor det til sidst er som reserve er mit bud.
Altså han har jo nogle helt latterlige stats, så overvejer at købe ham i mit næste spil, må så bare håbe på at han præsterer.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #530: 01 Jun 2008, 01:20 »

Altså han har jo nogle helt latterlige stats, så overvejer at købe ham i mit næste spil, må så bare håbe på at han præsterer.

Ja, det er også det der tiltrækker mig til ham. Men som du siger, prøv ham af. Det værste der kan gå galt er at han fejler og så har du prøvet det.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

mesterx
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #531: 05 Jun 2008, 13:52 »

xavier hellenbrand kan fås på fri transfer det kunne jeg i hvertfald i starten med milan jeg har lige hentet ham på fri transfer og så er han 43 millioner værd  han er forresten fra luxemborg
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #532: 05 Jun 2008, 15:08 »

Nogen der har erfaringer med Henriques, U. Madeira?

Bliver han ligeså god i fremtiden, som han ser ud til på nuværende tidspunkt, altså en back i international verdensklasse Peace
Logged

hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #533: 05 Jun 2008, 15:11 »

jeg har ikke haft succes med ham ^^^ men gav ham heller ikke spilletid, fordi han var for dårlig.. og det med fck.
Logged

hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #534: 05 Jun 2008, 15:12 »

xavier hellenbrand kan fås på fri transfer det kunne jeg i hvertfald i starten med milan jeg har lige hentet ham på fri transfer og så er han 43 millioner værd  han er forresten fra luxemborg

han er en regen spiller.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #535: 05 Jun 2008, 15:13 »

hehe nmårh okay, hvor langt er du nået da? er lige i slutningen af første sæson, og indtil nu har han faktisk gjort det ganske glimrende i de kampe hvor han har sq tage over for Pasanen, er forresten Fiorientina Opstemt
Logged

hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #536: 05 Jun 2008, 15:15 »

2010, men giv ham spilletid og se hvad der sker, jeg satsede jo heller ikke på drengen Grin .
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #537: 05 Jun 2008, 15:19 »

Haha ja det er sevlfølgelig rigtigt, hehemen bare lidt af et sats Peace

Nogen der har erfaringer med en god, og gerne ung, højre kant?
Logged

hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #538: 05 Jun 2008, 15:21 »

loic abenzoar fra hertha berlin er god.
Logged

Jimmi.Pop
Gæst
 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #539: 05 Jun 2008, 15:21 »

han er en regen spiller.

Nej, det er han ikke.
Logged

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 71 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010