home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1029 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spiller erfarings tråden.
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Spiller erfarings tråden.  (Læst 122687 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #600: 24 Jun 2008, 21:14 »

Tror nok du er nødt til at byde hans frikøbsklausul på 670 mio DKK. Senere kan man være heldig at han får en lavere frikøbsklausul eller ikke får samme betydning for klubben. Men ellers er det svært at få ham for under 670.

Det er satme da ærgeligt.. Sur nåh.. jeg må se om jeg ikke kan få ham billigere.. Opstemt
Logged

- Veni, vidi, vici -

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #601: 24 Jun 2008, 21:24 »

Det er satme da ærgeligt.. Sur nåh.. jeg må se om jeg ikke kan få ham billigere.. Opstemt

Du kan jo altid prøve, men det er mine erfaringer med ham. To gange har jeg været heldig at få ham hvor han den ene gang havde fået en lav frikøbsklausul på omkring 350 mio, og den anden var blevet mindre betydningsfuld for Valencia, altså blevet en rotationsspiller, så der fik jeg ham for 405 mio. Men andre gange har jeg også fået afvist et bud på 600 mio.
Logged

Vuelve la ilusión

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #602: 24 Jun 2008, 21:28 »

Du kan jo altid prøve, men det er mine erfaringer med ham. To gange har jeg været heldig at få ham hvor han den ene gang havde fået en lav frikøbsklausul på omkring 350 mio, og den anden var blevet mindre betydningsfuld for Valencia, altså blevet en rotationsspiller, så der fik jeg ham for 405 mio. Men andre gange har jeg også fået afvist et bud på 600 mio.

Han har desværret en på 670.000.000 kroner.. men jeg prøver da.. vil fandeme gerne have knægten.. Kan du anbefalde en billigere udgave af Silva?
Logged

- Veni, vidi, vici -

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #603: 24 Jun 2008, 21:33 »

Han har desværret en på 670.000.000 kroner.. men jeg prøver da.. vil fandeme gerne have knægten.. Kan du anbefalde en billigere udgave af Silva?

En billigere udgave af Silva? Hmm.. Hvis du tænker på en der spiller samme plads, så vil jeg sige Robben. I mit Real Madrid-game får de to 50-50 med spilletid på venstrekanten. Der er Robben ligeså god som Silva.
Logged

Vuelve la ilusión

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #604: 24 Jun 2008, 21:35 »

Han har desværret en på 670.000.000 kroner.. men jeg prøver da.. vil fandeme gerne have knægten.. Kan du anbefalde en billigere udgave af Silva?

Nu spiller Silva jo to pladser - går du efter playmakeren på den offensive midt eller den gennembrudsstærke venstrefløj?
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #605: 24 Jun 2008, 21:37 »

En billigere udgave af Silva? Hmm.. Hvis du tænker på en der spiller samme plads, så vil jeg sige Robben. I mit Real Madrid-game får de to 50-50 med spilletid på venstrekanten. Der er Robben ligeså god som Silva.

Ja det er det jeg tænker på.. ham vil jeg da lige kigge på.. jeg kunne selvfølgelig også bare lave en spillersøgning ud fra Silva.. he he.. Opstemt

MU83: Jeg tænker på ham som venstrekant.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #606: 24 Jun 2008, 21:38 »

Nu spiller Silva jo to pladser - går du efter playmakeren på den offensive midt eller den gennembrudsstærke venstrefløj?

Vil sige at han er lige (vanvittig) god på begge! Wink
Logged


Arsenal Football Club


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #607: 24 Jun 2008, 21:41 »

Vil sige at han er lige (vanvittig) god på begge! Wink

Du har helt ret, men når Silva nu ikke var tilgængelig er der jo forskel på hvilke andre spillere vi skal anbefale afhængig af, hvilke af de to pladser han ønsker at forstærke Smiley

Hvad med Vicente, Guardado eller Capel
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #608: 24 Jun 2008, 21:45 »

Du har helt ret, men når Silva nu ikke var tilgængelig er der jo forskel på hvilke andre spillere vi skal anbefale afhængig af, hvilke af de to pladser han ønsker at forstærke Smiley

Hvad med Vicente, Guardado eller Capel

Hmm.. det er til Arsenal.. Guardado er ikke interesseret og jeg er ikke den store fan af Vincente i FM08.. men Capel var en spiller jeg lige skal have scoutet.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #609: 24 Jun 2008, 21:49 »

Du har helt ret, men når Silva nu ikke var tilgængelig er der jo forskel på hvilke andre spillere vi skal anbefale afhængig af, hvilke af de to pladser han ønsker at forstærke Smiley

Hvad med Vicente, Guardado eller Capel

Nårh ja, sorry  Peace

Ribery, Quaresma Smiley
Logged


Arsenal Football Club


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #610: 24 Jun 2008, 21:49 »

Jeg kan kun anbefale Vicente !

Jeg var United og købte ham for en billig penge i Valencia fordi deres åndsvage formation er uden fløje - derfor ingen spilletid til ham. Men han lavede virkelig assist på assist, og det var endda uden nogen stor boksspiller. Helt ufarlig er han heller ikke, når han vælger at sparke selv.

men det er naturligvis dit valg
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #611: 24 Jun 2008, 21:52 »

Nårh ja, sorry  Peace

Ribery, Quaresma Smiley

Kigger lige på de 2.. he he Wink

Jeg kan kun anbefale Vicente !

Jeg var United og købte ham for en billig penge i Valencia fordi deres åndsvage formation er uden fløje - derfor ingen spilletid til ham. Men han lavede virkelig assist på assist, og det var endda uden nogen stor boksspiller. Helt ufarlig er han heller ikke, når han vælger at sparke selv.

men det er naturligvis dit valg

Jeg har vist kun haft ham i Valencia med succes.. desværre.. kan ellers rigtig godt lide ham.. men det kunne da være at jeg skal genoverveje det.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #612: 24 Jun 2008, 21:53 »

Jeg kan kun anbefale Vicente !

Jeg var United og købte ham for en billig penge i Valencia fordi deres åndsvage formation er uden fløje - derfor ingen spilletid til ham. Men han lavede virkelig assist på assist, og det var endda uden nogen stor boksspiller. Helt ufarlig er han heller ikke, når han vælger at sparke selv.

men det er naturligvis dit valg

Hvad gav du da for ham med Man U?
Logged


Arsenal Football Club


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #613: 24 Jun 2008, 21:56 »

Hvad gav du da for ham med Man U?

Puuuha det kan vi ikke lide!  Wink

50 millioner
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #614: 24 Jun 2008, 22:03 »

Jeg kan kun anbefale Vicente !

Jeg var United og købte ham for en billig penge i Valencia fordi deres åndsvage formation er uden fløje - derfor ingen spilletid til ham. Men han lavede virkelig assist på assist, og det var endda uden nogen stor boksspiller. Helt ufarlig er han heller ikke, når han vælger at sparke selv.

men det er naturligvis dit valg
Vicente er nemlig giftig. Jeg fik ham genetableret som en af de bedste i verden og hans værdi nåede faktisk op omkring 200 millioner kroner. Han stod ganske vist i skyggen af suveræne Silva, men ligeså snart, at hans fitness ikke var god nok tøvede jeg ikke med at smide Vicente ind for han skuffede yderst sjældent.
Logged

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 71 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010