home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 760 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spiller erfarings tråden.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Spiller erfarings tråden.  (Læst 122923 gange)
perb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #405: 22 Mar 2008, 15:37 »

Er der nogen der har haft Branimir Kostadinov, og med hvilken klub? Var han god?
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #406: 22 Mar 2008, 18:54 »

Nogle der har erfaringer med Sean Scannell fra Palace?

Hiver den lige frem igen.
Kunne godt tænke mig at vide, om i har haft sucess med ham som angriber eller fløj.
Ved nemlig ikke helt hvilken position han skal være sub for.

På forhånd tak Smiley
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #407: 22 Mar 2008, 19:16 »

Nogle der har erfaringer med Rossina fra Torino? Hvornår bliver han evt rigtig god eller er han det allerede fra start? Er han god nok til en storklub såsom Arsenal?
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #408: 22 Mar 2008, 19:24 »

Nogle der har erfaringer med Rossina fra Torino? Hvornår bliver han evt rigtig god eller er han det allerede fra start? Er han god nok til en storklub såsom Arsenal?

Jeg har selv haft ham i mit arsenal spil og han er virkelig god, han er værd at satse på, men synes ikke han er mere værd en 300 mil. mange gange kræver de nemlig mere for ham men så synes jeg hellere du skulle købe et navn som Ronaldo eller Messi.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #409: 22 Mar 2008, 19:26 »

Nogle der har erfaringer med Rossina fra Torino? Hvornår bliver han evt rigtig god eller er han det allerede fra start? Er han god nok til en storklub såsom Arsenal?

Helt klart en habil investering. Har købt ham til forskellige klubber, og har også været Torino, hvor han alle gange klarer det fantastisk. Men det kommer også meget an på, om du bruger ham rigtigt - altså hvilke indstillinger, du giver ham.
Logged

willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #410: 22 Mar 2008, 22:58 »

Jeg har selv haft ham i mit arsenal spil og han er virkelig god, han er værd at satse på, men synes ikke han er mere værd en 300 mil. mange gange kræver de nemlig mere for ham men så synes jeg hellere du skulle købe et navn som Ronaldo eller Messi.

Jeg har nu spillet rigitg mange spil og kan slet ikke få fat i Messi. Hvordan har du fået ham fra Barca? Nogen som har fået ham væk derfra?
Logged

willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #411: 22 Mar 2008, 22:59 »

Hvilke indstillinger kræver Rossina? Nogen anbefalinger?
Logged

Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #412: 23 Mar 2008, 07:48 »

Er i 3. sæson med Man City og vandt mesterskabet i 2. sæson. Nu har jeg fået en del centrale midtbanespillere og måske en eller to for mange, så nu skal der ryddes op.

Nuri Sahin
Michael Johnson
Marouane Fellaini

Nogen som har erfaringer med Sahin og Fellaini? De skal helst være gode nok til et hold som går efter CL-trofæet...
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #413: 23 Mar 2008, 07:59 »

Er i 3. sæson med Man City og vandt mesterskabet i 2. sæson. Nu har jeg fået en del centrale midtbanespillere og måske en eller to for mange, så nu skal der ryddes op.

Nuri Sahin
Michael Johnson
Marouane Fellaini

Nogen som har erfaringer med Sahin og Fellaini? De skal helst være gode nok til et hold som går efter CL-trofæet...

Jeg har Nuri Sahin på mit Arsenal hold, i min blog Kings Of London. Nuri har gjort det fantastisk ved siden af Fàbregas, så mon ikke han også kan det sammen med Michael Johnson. Samme sommer købte jeg Lionel Messi og fansene mener at Nuri var et bedre indkøb.

Han er en virkelig god opryder, men samtidig kan han deltage i det offensive. Han har lavet et par mål for mit hold, og kan klart anbefale ham.

Sahin plejer at være god i de store kampe, hvor jeg fx møder Liverpool, Chelsea, Man Utd osv.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #414: 23 Mar 2008, 09:36 »

Er i 3. sæson med Man City og vandt mesterskabet i 2. sæson. Nu har jeg fået en del centrale midtbanespillere og måske en eller to for mange, så nu skal der ryddes op.

Nuri Sahin
Michael Johnson
Marouane Fellaini

Nogen som har erfaringer med Sahin og Fellaini? De skal helst være gode nok til et hold som går efter CL-trofæet...

Jeg vil ligesom Cesc, opfordre dig til at beholde Sahin. Jeg har ham i HSV og der er han en meget vigtig spiller. Jeg har omskolet ham til offensiv midtbanespiller, men han er også rigtig god i en mere tilbagetrukken position.
Logged

AaronLennon
Gæst
 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #415: 24 Mar 2008, 16:54 »

Nogen der har erfaring med Danijel Aleksic? Har lige budt på ham til mit Arsenal U-18 hold?
Skriv hvis i kender til ham, for han ser vild ud!!
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #416: 28 Mar 2008, 16:37 »

Jeg er lige startet med Everton, og det eneste på førsteholdet jeg vil forbedre er venstre kant. Kandinaterne er Diego Capel, Stewart Downing og Jeremy Menez ?

Forslag til hvem det skal være?
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #417: 28 Mar 2008, 16:39 »

Ud fra min erfaring ville jeg gå efter Diego Capel eller Jeremy Menéz. Begge står stillet godt i min bog, især spanieren, der har været fenomænal, de gange jeg har rådet over ham.

Begge er dog yderst kvalificerede bud på en ny kant.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #418: 28 Mar 2008, 16:44 »

Ud fra min erfaring ville jeg gå efter Diego Capel eller Jeremy Menéz. Begge står stillet godt i min bog, især spanieren, der har været fenomænal, de gange jeg har rådet over ham.

Begge er dog yderst kvalificerede bud på en ny kant.

Jep du har ret. Umiddelbart vil jeg sige, at forskellen ligger i at Menez er bedre fra start, mens Diego Capel er dårligere fra start, men har et større potentiale. I øvrigt er Menez breddespiller.
Logged


Ortelot
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spiller erfarings tråden.
« Svar #419: 28 Mar 2008, 18:23 »

Jeg er lige startet med Lyon og Benzema bliver jagtet af de 6 (måske) største klubber i verden Man Utd, Chelsea, Real Madrid, Barcelona, Inter og AC Milan! Jeg har opgivet at holde på ham...
Derfor skal jeg bruge en ny enlig angriber. Hvem er bedst alene på toppen?

Rafael Sobis
Amauri
Goran Pandev
Nicklas Bendtner
Fernando Cavenaghi

Jeg spiller sjældent med én angriber, så jeg ved ikke hvad jeg skal kigge efter...

På forhånd tak
Logged

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 71 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010