home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  1 Bruger, 473 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  AC Milan taktik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AC Milan taktik  (Læst 4501 gange)
jacob1988
Ynglingespiller

AC Milan taktik
« : 21 Okt 2007, 11:47 »

Hvordan får jeg mit milan hold til at spille ordentlig og stabilt?
jeg bruger bademesteren taktik fra fm 07 og den virkede kanon i det spil men i 08 her virker det bare slet ikke, jeg taber kampe til dårlige hold.
er der nogen der kan hjælpe, problemet er meget på udebane hvor jeg stort set ikke har vundet

Cena2k6
Gæst

Sv: AC Milan taktik
« Svar #1: 21 Okt 2007, 12:21 »

Havde meget det samme problem da jeg startede med Milan. Indtil december måned gik det af helvedes til, men så kom der for alvor gang i mit hold, og jeg nåede at blive mester. Spiller 4-4-2 hvor fløjene løber fremad.

Dida

Oddo  Nesta   Maldini  Kaladze

Gourcuff Pirlo  Kaka  Seedorf

Gillar    Elmander

Og overraskende nok blev elmander sku min topscore i serie a, men kun nummer 2 samlet, 3 mål efter Ibrahimovic.
Har dog lavet en del om på mit hold efterfølgende. Men det var det hold jeg startede med.

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 21 Okt 2007, 12:23 »

Det er et ok hold men ikke et jeg ville stille med

Cena2k6
Gæst

« Svar #3: 21 Okt 2007, 12:27 »

Nej men nu har man ikke så pokkers meget at gøre godt med i milan, plus man har en enorm smal trup i forhold til så mange andre europæiske topklubber. Og noget må jeg jo have gjort rigtigt når jeg blev mester i 1. sæson med det hold;)

dokt0r
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 26 Okt 2007, 16:30 »

Den her skal prøves . Har haft succes hvergang jeg har stillet op i denne opstilling (med milan) - det var dog i 07

Ronaldo/ eller gilardino

Kaka - Seedorf

Pirlo - Gattuso - Ambrosini

Kaladze - Ny spiller - Nesta - Oddo

Dida

Backsn'e skal have en lille pil frem. Tempoet skal være hurtigt, og aflevering : kort. . og ca. neutralt ved offesinv-deffensiv.. Jeg plejer at sætte ambrosini til deffensiv midtbane, gattuso & pilo til normal central hvor pirlo så går med frem. Kaka på fri rolle .. måske en ny angriber da han er meget vigtig i denne opstilling, har haft meget succes med villa.

Prøv den - dit hold er i meget boldbesiddelse, og spiller hurtigt rundt. Køb nogle friske kræfter da holdet er ret gammelt. - Ambrosini er en vigtig del af holdet da han clean fuldstændig, og vinder alle hovedstødsduellerne .
  Milan har ikke nogle ''farlige kanter'' som en joaquin eller ronaldo. Og skal heller ikke ha' det fremover (i spillet). De her spillere passer perfekt til opstillingen, og der bliver lavet mange kasser. - gi' den en chance
« Seneste Redigering: 26 Okt 2007, 16:34 af dokt0r » Logged

jacob1988
Ynglingespiller

« Svar #5: 27 Okt 2007, 11:20 »

sådan som det går for mig i min milan lige pt kan jeg lige så godt prøve

jacob1988
Ynglingespiller

« Svar #6: 27 Okt 2007, 11:32 »

det virker bare slet ikke, forsvaret er så pisse ring, de kan ikke dække op. jeg har barzagli og mertesacker centralt, de kan bare ingenting

dokt0r
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 27 Okt 2007, 15:13 »

har du prøvet mit forslag ? .. Nesta og Barzagli i midten . Metesacker som udskifter.

Rossonero
Gæst

« Svar #8: 27 Okt 2007, 15:17 »

Prøv at smut ind og tjek tråden 'Taktik Snak'.
Der burde være en masse bud, og istedet for at lave én tråd, om én taktik, så smut derind og spørg, og du vil få hjælp Smiley

EDIT; Prøv evt. denne taktik:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=9506.msg237321;topicseen#msg237321
« Seneste Redigering: 27 Okt 2007, 15:20 af Rossonero » Logged

jacob1988
Ynglingespiller

« Svar #9: 28 Okt 2007, 13:21 »

havde solgt nesta, blev fyret efter 2 sæson fordi jeg ikke opfyldte klubben krav om at vinde ligaen indenfor 2år, men ved jeg fremover kun vælger erfarende forsvarer, barzagli er ring og mertesacker er ring og tim wiese er ring

ludvig111
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 30 Nov 2007, 13:03 »

I fm08 ser min taktik således ud:
--------------DIDA
ODDO--NESTA--MALDINI--JANKULOVSKI
-------------PIRLO
-----GATTUSO--VAN DER VAART
--------------KAKA
----------PATO--RONALDO

hvem synes i endelig der skal være min targetman??

jeg er noget i februar måned og det er min første sæson
jeg har købt: van der vaart. og har solgt: Ambrosini, Simic,

Det startede med at køre perfekt for mig, var ubesejret i flere kampe. blev super cup og vinder vinder. kvalifikaseret mig til 8-finallerne i cl. og jeg lå nr. 1 i serie a. men omkring januar måneden er det blevet omvendt. jeg kan slet ikke vinde. taber dumme kampe. jeg røg ud i pokalen og ligger nu nr3 i serie a. førstepladsen går med 7p fra mig. ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 01 Dec 2007, 12:23 »

det virker bare slet ikke, forsvaret er så pisse ring, de kan ikke dække op. jeg har barzagli og mertesacker centralt, de kan bare ingenting
prøv soils 4-2-2-2.. det virker for mig hos milan, og sørg for at købe Fred fra lyon... han har spillet 28 kampe for mig og scoret 27
« Seneste Redigering: 01 Dec 2007, 12:25 af perb » Logged

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 01 Dec 2007, 12:27 »

havde solgt nesta, blev fyret efter 2 sæson fordi jeg ikke opfyldte klubben krav om at vinde ligaen indenfor 2år, men ved jeg fremover kun vælger erfarende forsvarer, barzagli er ring og mertesacker er ring og tim wiese er ring
Barzagli er jeg ikke enig med dig i... han er jo fremragende... prøv ham i soils 4-2-2-2

HyperState
Gæst

« Svar #13: 02 Dec 2007, 07:21 »

Sådan her ser min ud. Jeg er halvvejs gennem sæsonen, og ligger nummer 1 med 3 point til Roma.

Jeg har stort set aktid spillet Milan, så blev lidt overrasket, da mine gamle taktikker ikke virkede.

Digâo (Det rigtige træningsprogram og han blir guld værd)

Gilardino   Fred

Kaka

Seedorf       Gattuso    Emerson   Courcuff

Pirlo

Oddo/Cafu       Nesta         Digâo   

Dida

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14: 03 Dec 2007, 06:43 »

Hey, kan ligeså godt bruge denne tråd. Efter jeg blev fyret i Southampton har jeg tænkt mig at spille med Milan og muligvis skrive en ny blog. Jeg ville høre jer, hvilke sjove regler man kunne sætte op. F.eks:
Mindst 5 fra Italien i Lineup
Mindst 2 spillere under 21 år (21 med)
??
??
??

Håber i vil bidrage, det kunne være meget sjovt med en blog med nogen regler i så det bliver mere spændende og ikke så let...

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010