home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23577
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jiklopmneAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Brøndby IF I FM08
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF I FM08  (Læst 37440 gange)
freakstar
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF I FM08
« Svar #45: 24 Okt 2007, 20:24 »

Hvordan er det så gået med økonomien  i løbet af årene?

Ikke super godt, den virker alt for elendig. Har været langt under wage budget og har solgt for meget mere end jeg har købt, og stadig var der aldrig over 20mil DKR i klubben.. Men det har jeg hørt er generelt i FM08 i alle klubber..

Hej alle mine venner

Gosser
Manager

« Svar #46: 29 Okt 2007, 17:38 »

Fo' satan Bobby - David Williams er jo voldsom!

Er først begyndt at bruge ham fast, her i starten af tredje sæson og han bomber helt vildt. 10 mål i 8 kampe i Ligaen, og efter de første 45 minutter har han scoret fire mål for mig, i en kamp mod Wolfsburg på udebane i UEFA cup, hvor jeg er væsentlig undertippet.

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #47: 29 Okt 2007, 18:24 »

jeg er i august 2010... og vil sige det går rimelig godt... var noget så tæt på at komme i gruppespillet i champions league.. vandt 2-1 hjemme over celtic.. men på en miserabel første halvleg på udebane smed jeg det væk.. bagud 4-0 ved pausen.. så måtte der satses offensivt.. og kom på 4-2 og var skræmmende tæt på flere gange at score det vigtige mål Skuffet hmm.. men ja.. david williams bliver ordentlig syg i det her spil.. og simon kjær :|

første sæson solgte jeg elanga for 3 mil.. rytter for 500.000.. og m. jørgensen for 950.000...

jeg købte så Jean-hugues Ateba (V Back) fra chateauroux for 3,5 mil..  og shane Lowry (V Back) fra aston villa til 6.2 mill.. også en venstre.. og så købte jeg andreas bjelland (DM/V Back) fra lyngby.. hellere ikke en specielt god første sæson.. tror jeg sluttede nummer 4 eller noget :S

i anden sæson solgte jeg andreas bjelland igen for 19 mill Opstemt til rosenborg.. samuel holmen til Stoke for 25. mill.. martin ericsson til Rapid for 15 mill... og så nogle andre små ting..

der købte jeg så petar zanev (V Back), dennis cagara(V Back), per weirauch(OMH), martin albrechtsen (FHVC), Zanka(FC), nikolay mihaylov (Mm), bo storm(OMC), simon kjær(FC), og valery-nahayo (FHC)... hehe..

i tredje sæson solgte jeg simon kjær til az for 30 mil...  og en masse andet småt...

og købte så umut kocin(OMV), simon poulsen(OMV), bruce djite(Bo), andreas dahl (DM/MHC) og thiago maranhao(OMC)..

og i den sæson jeg er nået til nu.. har jeg solgt duncan for 3.5 mill.. gad ikke have ham mere.. og solgt noget andet småt..

og købt tomas biti (MC) og adrian bøverdalen(Bo)..

min formation har været en 4-4-2 hele vejen hvor der er to centrale midtbane og så to offensive fløje..

har også lagt mærke til at jeg er begyndt at få lidt problemer med økonomien.. men prøver desperat at gøre noget inden jeg mister vigtige spillere... i må sige hvis i har nogle spørgsmål til det jeg har skrevet Opstemt

P.S. overvejer kraftigt at skifte til en anden klub Opstemt er sluttet nr. 4, nr.1, og nr.2.. smed det hele til FCK i de sidste kampe hvor 2 ud af de sidste tre kampe var mod Fck.... og det var kun sas liga..

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #48: 29 Okt 2007, 18:28 »

Spiller selv med dem.

Har købt følgende:

- Pat Kanyuka (2,5 million DKK)
- Jude Nworuh (0,5 million DKK)
- Johan Dahlin (0,2 million DKK)
- Jens Gjesing (Bytte)
- Ingridi Sigurdsson (0,5 million DKK)

Har solgt følgende:

- Joseph Elanga (Bytte + 0,8 million DKK)

Specielt Sigurdsson er jeg ret glad for. Rigtig god!

Spiller med min egen 4-4-2, som jeg har importeret fra FM2007.

Desuden, er du interesseret i en BIF facepack så kig her: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=9247.msg232217#msg232217
mener du = indridi siguardsson Smiley . fordi kan ikk finde ham den anden

absalonsen
Gæst

« Svar #49: 29 Okt 2007, 18:30 »

Jeg vil gerne høre jer andre, der er nået langt om, hvordan talenterne er nu? Wass, Mortensen, Dave, Agger, Mike o.s.v... Smiley

Gosser
Manager

« Svar #50: 29 Okt 2007, 18:32 »

Ja, Indridi Sigurdsson! Wink Bruger ham stadig i tredje sæson.

Gosser
Manager

« Svar #51: 29 Okt 2007, 18:37 »

Jeg vil gerne høre jer andre, der er nået langt om, hvordan talenterne er nu? Wass, Mortensen, Dave, Agger, Mike o.s.v... Smiley

Hvis du kan godtage knap 2010:

Wass - backup på højreback for mig. Ret god.

Mortensen - ret gode stats, dog har jeg ikke brugt ham. God nok til backup. Lige pt. er han udlejet til en samarbejdsklub.

Williams - pt. min skarpeste angriber. 14 mål i 11 kampe.

Agger - Kunne spille på førsteholdet, men er dog lejet ud til Vålerenga, hvor han gør det godt.

Jensen - Virkelig gode stats, men han er simpelthen for langsom til at jeg gider bruge ham.

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #52: 29 Okt 2007, 18:41 »

Super Dave er ihvertfald super.. det skal der ikke være tvivl om.. mike jensen bliver også rimelig god.. wass og mortensen siger mig ikke så meget.. har ladet dem gå... agger.. hmm.. han er hip som hap Opstemt han er nogenlunde.. men har glemt at give ham det rigtig trænings program og spille lidt med ham.. så han er ikke optimal hos mig..

sidste sæson spille dave 43 kampe for mig og scorede 34 mål og lagde op til 11 mål.. så der er jeg stærkt tilfreds.. han er vist også 16-17 mill værd for mig Opstemt

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #53: 29 Okt 2007, 18:42 »

og er i august 2010 forresten Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #54: 29 Okt 2007, 18:51 »

Tak, skal du ha'. Lyder 'super' med Dave. Wink Wink

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #55: 29 Okt 2007, 19:07 »

og der røg umut kocin så lige til west ham for 14 mill... fordi spasser bjerregaard syntes at det var simpelthen for godt til at afslå.. seriøst man.. der stod i hans rapport at han var en af de bedste i klubben.. han havde rykket lorentzen ned til andet valg.. ordentlig nedtur...

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #56: 30 Okt 2007, 11:18 »

man kan få morten henriksen fra køge på fri transfer.. efter 1 eller 2 sæsoner kan man få en pæn slat for ham.

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller

« Svar #57: 30 Okt 2007, 11:49 »

Jeg ved ikk med jer men Peter Madsen er helt sindsyg i mit spil - 37 mål i 36 kampe

B.I.F for altid!!!!!

Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Gosser
Manager

« Svar #58: 30 Okt 2007, 14:13 »

og der røg umut kocin så lige til west ham for 14 mill... fordi spasser bjerregaard syntes at det var simpelthen for godt til at afslå.. seriøst man.. der stod i hans rapport at han var en af de bedste i klubben.. han havde rykket lorentzen ned til andet valg.. ordentlig nedtur...

Mistede også min bedste spiller (tyrkisk central midtbane på 20 år), for 25 millioner pga. Per B. Fik ham på fri, så det er ikke helt dårligt, men ville hellere have beholdt ham.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #59: 30 Okt 2007, 14:28 »

Hvem er den midtbane ? Smiley

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010