home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  MANGE annullerede scoringer
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: MANGE annullerede scoringer  (Læst 11618 gange)
Jharn
Landsholdsspiller

MANGE annullerede scoringer
« : 19 Okt 2007, 14:27 »

Hey Freaks.

Oplever I også, at 9 ud 10 scoringer, der kommer efter indlæg fra kanten eller fra hjørne bliver annulleret, enten på grund af frispark eller offside?

Jeg har siddet og holdt lidt statistik på det, og der viser sig faktisk at det ér 9 ud af 10 scoringer der bliver annulleret.. Det er da lidt underligt?

Yvstre
Juniorspiller
**

Sv: MANGE annullerede scoringer
« Svar #1: 19 Okt 2007, 14:30 »

sådan er fodbold jo nogen gange :-)

SpUrS fOrEvEr,

Tikøb i Superligaen! :-)

Guldbrand
Gæst

« Svar #2: 19 Okt 2007, 14:31 »

Ja jeg har også oplevet mange annulerede mål, men vi må jo bare håbe de fikser det i en kommende patch..

JKJ
Gæst

« Svar #3: 19 Okt 2007, 14:34 »

I er da heldige i overhovedet scorer... nu har jeg spillet 3 træningskampe og tilsammen vundet med 4-1... jeg har vel ca haft 65-70 afslutninger mod mål og over halvdelen har været inden for rammen, men alligevel har jeg  som skrevet kun scoret 4 mål...

Og jeg har ikke fået noget som helst annuleret...

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 19 Okt 2007, 14:40 »

Jeg har vist kun fået et mål annulleret for offside i mine første 6 kampe. Derudover et et mål annulleret pga. frispark.

I de 6 kampe har jeg scoret 20 mål, og fået 1 mod mig så jeg brokker mig ikke Wink

trial-2
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 19 Okt 2007, 15:15 »

Jeg synes også der er alt for mange annulerede scoringer.. men det må være en form for bug.. Ubeslutsom

Bosniak
Juniorspiller
**

« Svar #6: 19 Okt 2007, 16:39 »

Game Enginet er fyldt med bugs, gutter. Det er også et stort emne i SI forums. Alle klager over det, og nogen har endda sagt at de ikke gider at spille indtil patchen udkommer.

Jeg får fx. fuldkommen urealistiske resultater .. Næsten alle vinder med over 6-8 mål scoret :p
Fx. spillede jeg en kamp i den kroatiske liga og så lægger jeg mærke til at Dinamo fører 9-4 over Slaven Belupo, mens der står 5-6 hos mig, og skud forsøg på mål er fuldkommen abnormt  Shockeret

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #7: 19 Okt 2007, 18:27 »

Suk.....
Hvornår kommer patchen?

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 19 Okt 2007, 19:05 »

Jeg får også mange mål annuleret - alene Anton Ferdinand har fået annulleret 3 mål i år, og vi er kun i 5. kamp - de mål kunne have vendt alle kampene for mig...

Samtidig oplever jeg slet ikke, at der bliver scoret så mange mål...men min første tanke er faktisk at spillet flyder bedre i kampene, men at det er svært at score - også selvom man spiller med West Ham og deres Bellamy/Ashton duo, og så mod et lorthehold

trial-2
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 19 Okt 2007, 19:14 »

Game Enginet er fyldt med bugs, gutter. Det er også et stort emne i SI forums. Alle klager over det, og nogen har endda sagt at de ikke gider at spille indtil patchen udkommer.

Jeg får fx. fuldkommen urealistiske resultater .. Næsten alle vinder med over 6-8 mål scoret :p
Fx. spillede jeg en kamp i den kroatiske liga og så lægger jeg mærke til at Dinamo fører 9-4 over Slaven Belupo, mens der står 5-6 hos mig, og skud forsøg på mål er fuldkommen abnormt  Shockeret

Så slemt synes jeg overhovedet ikke det er.. mine resultater er meget mere realistiske..

Metsu1
Manager

« Svar #10: 19 Okt 2007, 19:43 »

Det er lidt typisk, at man i demoen smadrer mål ind og vinder alle kampe, men når spillet så kommer er det håbløst at score/vinde selvom man har masser af afslutninger.

Skal lige sige, at jeg endnu ikke har fået spillet, men sådan plejer det at være.

Vinokourov
Manager

« Svar #11: 19 Okt 2007, 19:46 »

Det er frustrerende, og det sker ofte! ØV! Opstemt

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #12: 19 Okt 2007, 20:09 »

Jeg har overhovedet ikke oplevet noget som helst af ovenstående. Hverken det ene eller det andet. 

N17
Manager

« Svar #13: 20 Okt 2007, 02:10 »

Har nu spillet fem kampe i ligaen med Spurs, og har fået annulleret syv mål... Det fanme latterligt Skuffet - Og det HAR haft indvirkning på nogle resultater...

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst

« Svar #14: 20 Okt 2007, 02:13 »

Jeg har det ligesom ElGuapo, mit fejler intet. Dog kan Messi kun ramme målet 3 ud af 10 gange.. Opstemt

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010