home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 815 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Der er kun én
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal der fra nu af kun købes...
Engelsk?
- 16 (28,1%)
Britisk?
- 18 (31,6%)
Uden begrænsninger?
- 23 (40,4%)
Antal Stemmer: 57

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Der er kun én  (Læst 53353 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Der er kun én
« Svar #30: 25 Okt 2007, 18:37 »

Jeg bøjer mig i støvet..

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager

« Svar #31: 25 Okt 2007, 18:53 »

Dejlig læsning og fantastiske resultater.
God blog som altid, og al held og lykke med det viderefærd i Manchester.

Tak for det.

Djævel Oh, Keano's fucking magic,
He wears a magic hat,
And when he saw Old trafford,
He said "I fancy that",
He didn't sign for Arsenal,
Or Blackburn 'cos they're shite,
He signed for Man United,
'Cos they're fucking dynamite Djævel

DET er en fantastisk blog og jeg undskylder at jeg har været en "silent reader".. Det er jo fantastiske resultater du leverer både i PL & CL.. Det er imtet mindre end FANTASTISK.. KUTGW!!!!

GLORY GLORY MAN UNITED.. GLORRY GLORY MAN UNITED Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Også tak til dig, og det er nemlig rigtigt; Glory, Glory Man United!

Synes det virker som en fin blog, og du har jo udemærket succes, så fortsæt bare....

Hvad med nogle screens af dit hold, og din opstilling - og dine indkøb......

Tak.

I kan da bare bede om SS fra spillet. Kan måske få ordnet noget opstilling og indkøb.

JimmyGP
Manager

« Svar #32: 25 Okt 2007, 19:01 »

Jeg kunne faktisk godt tænke mig og se hvordan Nani, Liedson, Mendez & Pique har udviklet sig..

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager

« Svar #33: 25 Okt 2007, 19:11 »

Jeg kunne faktisk godt tænke mig og se hvordan Nani, Liedson, Mendez & Pique har udviklet sig..

Nani:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/aaa32189.png

Liédson (i en alder af 30 er det dog tvivlsomt, om han udvikler sig mere):
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/frY32223.png

Menez (som jeg går ud fra, du mener):
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/8xF32267.png

Piqué:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Dls32294.png

JimmyGP
Manager

« Svar #34: 25 Okt 2007, 19:16 »

Jeg takker og bukker.. Ja jeg mente Menez.. he he.. Superflot..

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager

« Svar #35: 26 Okt 2007, 19:54 »

Manchester United var en for stor mundfuld for Chelsea: Avram Grants spillere blev sendt ud af Carling Cuppens semifinale med et sammenlagt 4-0-nederlag over de to semifinaler. Hjemme stod Ronaldo med enlig scoring for en 1-0-sejr, mens Rooney ude pryglede de grædende Chelsea-spillere med et hattrick. Roy Keanes tropper var klar til finalen.

Og her hed modstanderen Tottenham. Bestemt ikke nogen nem af slagsen for United, hvis tidligere manager, Sir Alex Ferguson, da også inden opgørets start havde været ude og advare om Jermaine Jenas. Det var dog ikke ham, der stjal opmærksomheden fra de 90.000 tilskuere på Wembley, men derimod landsmanden, Darren Bent, der efter kun fem minutter fandt vej til netmaskerne og scorede til 1-0.

Derefter kunne samtlige folk i verden læne sig godt og grundigt tilbage og nyde en utrolig velspillet fodboldkamp fra begge side rent offensivt. Specielt Uniteds offensivespillere som Ronaldo, Nani, Rooney og Liédson var gode i dag, og det var førstnævnte, der fuldt fortjent udlignede til 1-1 få minutter inden pausefløjtet.

Manchester United fortsatte første halvlegs takter i anden halvleg, som var syv minutter gammel, da Cristiano Ronaldo med sit andet mål i kampen bragte sit hold i front med 1-2. Meget mere end fem minutter gik der ikke, før Rooney med en flot aflevering fandt Scholes, som flot kunne øge til 1-3.

Efterfølgende var det Tottenham, der skabte chancerne, men mange mente, det var for sent, da Robbie Keane efter 88 minutters spil gjorde det til 2-3, men det var det ikke. På et hjørnespark to minutter inde i overtiden headede Ledley King det udlignende mål til 3-3 i kassen. Flot comeback fra Tottenham, men Roy Keane måtte omvendt være mere end frustreret.

I den forlængede spilletid var United en tand bedre, men det var ikke nok til et sejrsmål. Det afsluttende facit for afslutninger i kampen lød på 28-18 i Manchester Uniteds favør. I straffesparkskonkur rencen startede Ronaldo med at score, inden Tottenham brændte deres første spark. Ved det andet spark var rollerne byttet om. Hargreaves ramte stolpen, mens Spurs' Bent scorede. Derefter gik det stærkt: Anderson, Liédson og Tevez scorede alle på de følgende spark for United, og det kunne Tottenham ikke svare igen på ved kun at score en enkel gang mere. Manchester United vandt Carling Cup 2008 efter en 2-4-sejr i straffesparkskonkur rence.
« Seneste Redigering: 26 Okt 2007, 22:38 af SirToby » Logged

Rossonero
Gæst

« Svar #36: 26 Okt 2007, 19:56 »

Tillykke med Carling Cuppen SirToby Smiley

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #37: 26 Okt 2007, 22:35 »

Det var dog ikke ham, der stjal opmærksomheden fra de 90.000 tilskuere på Wembley, men derimod landmanden Darren Bent, der efter kun fem minutter fandt vej til netmaskerne og scorede til 1-0.

Er Darren bent Landmand ?  Cool

Men ellers pisse fed story du har gang i !  Smiley

SirToby
Manager

« Svar #38: 26 Okt 2007, 22:38 »

Er Darren bent Landmand ?  Cool

Men ellers pisse fed story du har gang i !  Smiley

Det kan da være, men jeg vælger alligevel at rette det.

Tak for det.

Smiley

SirToby
Manager

« Svar #39: 26 Okt 2007, 22:46 »

Udover Carling Cup-triumfen har Manchester United siden nytår været i aktion 18 gange, og her med otte runder tilbage af F.A. Premier League ser det bestemt fornuftigt for Roy Keane og resten af United.
Premier League
v. Sunderland (a) 0-4
v. Derby (h) 3-0
v. Newcastle (a) 1-1
v. Chelsea (h) 0-2
v. Wigan (a) 3-0
v. Aston Villa (h) 3-0
v. Liverpool (a) 2-1
v. Portsmouth (a) 1-0
v. Arsenal (h) 2-0
v. Blackburn (a) 3-0

Champions League
v. Lyon (a) 2-0
v. Lyon (h) 1-0

FA Cup
v. Dag & Red (a) 3-0
v. Brentford (h) 4-1
v. Middlesbrough (h) 4-1
v. Southampton (a) 4-2

Topscorer
27 mål, Wayne Rooney
18 mål, Cristiano Ronaldo
12 mål, Paul Scholes

I Premier League startede man katastrofalt. En fremragende første halveg fra Keanos tidligere klub, Sunderland, sænkede United med hele 4-0. Tømmermændene var den eneste logiske undskyldning den dag, d. 1. januar 2008.

Udover et enkelt nederlag til Chelsea - hvor man i øvrigt burde have vundet, men effektiviteten var ikke noget, spillerne kunne prale af - blev det efterfølgende til syv sejre og en uafgjort, og det var bestemt ikke nogen lette kampe. Liverpool, Portsmouth og Blackburn kan bestemt give problemer, når de spiller på eget græs, men Uniteds spillere viste sig enormt stabile. Også hjemmekampen imod Arsenal var en af de svære, men igen blev der hentet tre ekstremt væsentlige point.

For franske Lyon blev endestationen i Champions League ottendedelsfinalern e, hvor Manchester United stod i vejen. Da englænderne vandt 2-0 i Frankrig blev Lyons lys reelt slukket, og da Ronaldo i returkampen udnyttede et straffespark efter godt tyve minutter, var håbet nærmest forsvindende lille. I kvartfinalen venter endnu et fransk mandskab for United, nemlig Marseille.

Som i Carling Cuppen har unge og reservespillere fået chancen i FA Cuppen - lige med undtagelse af opgøret imod Boro. I de to cupturneringer har specielt Dong Fangzhou været imponerende. Seks mål i seks kampe er det blevet til for kineseren, og senest var Darren Fletcher også fremtrædende med et hattrick imod Southampton. Holdet er nu klar til semifinalen, hvor Everton er modstanderen.

Rossonero
Gæst

« Svar #40: 26 Okt 2007, 22:52 »

Ja, mig og dig, vi kan det med at spille manager Cool
Fantastisk gået Toby, og lad os håbe den flotte form holder til det sidste. Good luck!
Haha, og sjovt du møder Lyon i ottendelsfinalen. Dem mødte jeg os i præcis samme runde, og røg også ud Tunge

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #41: 27 Okt 2007, 11:04 »

Fantastisk blog, nem læsning.

SirToby
Manager

« Svar #42: 27 Okt 2007, 13:44 »

Man skulle helt frem til sidste runde af dette års Premier League for at finde guldvinderne. United, Arsenal og til dels Chelsea var med i kampen om guldmedaljerne.

v. Reading (h) 3-2
v. Middlesbrough (a) 4-1
v. Bolton (a) 4-1
v. Fulham (h) 0-0
v. Birmingham (h) 1-1
v. Everton (a) 1-1
v. Man. City (h) 3-0
v. Tottenham (a) 2-4

Flotte sejre i Premier League over Reading, Middlesbrough og Bolton betød, at United kom op på intet mindre end 17 sejre i træk. Men så løb de ind i en uheldig række med tre uafgjorte. Everton udlignede sent føringen på Goodsion Park, mens United imod Birmingham og Fulham leverede nogle af sæsonens mest ineffektive præstationer.

I anden sidste runde var modstanderen bysbørnene, Manchester City. Forspringet ned til Arsenal på 2. pladsen lød på tre point. De forsvarende mestre vandt takket være to mål af Rooney og et af Tevez, men da Arsenal samtidig vandt 2-0 imod Everton, var det endnu ikke afgjort.

I allersidste runde hed Arsenals modstander Manchester City på udebane, mens Uniteds var Tottenham på udebane. Uniteds målscorer var seks mål bedre end Gunners' og havde  samtidig scoret en del flere mål en dem, hvorfor Arsenal behøvede, at United skulle tabe stort, mens de selv vandt rimelig komfortabelt. I pausen af de to opgør tegnede alt til et mesterskab til United. Roy Keanes tropper førte 2-1 efter at have været foran 2-0, mens Arsenal var bagud 1-0 i Manchester. Men anden halvleg vendte op og ned på resultaterne. Tottenham, der havde altså havde været bagud med 2-0, bragte sig foran 4-2 (hvilket også var slutresultatet), mens Arsenal i overtiden scorede til 2-1 imod Manchester City. For Roy Keane var det dog heldigvis ikke nok for Arsenal. Han kunne ånde lettet op: Manchester United havde vundet Premier League.

"Jeg er lidt ked af, at vi ikke vandt ligaen en smule mere overbevisende. Vi smed mange dumme point til sidst og specielt nederlaget til Tottenham, var jeg ikke glad for. Vi sluttede á point med Arsenal, men kunne glæde os over at være det bedste offensive hold. Det var glædeligt, at det i sidste ende betød en del." - Manchester United-manager Roy Keane.

v. Marseille (h) 1-0
v. Marseille (a) 2-0
v. Porto (h) 2-2
v. Porto (a) 1-1

En Champions League-finale imod Chelsea var Manchester United mere end tæt på at få. Carlos Tevez havde efter 37 minutter i Portugal bragt hans hold i front, men med kun to minutter igen af opgøret udlignede Porto og var dermed klar til finalen. Ekstremt bittert for Roy Keane og hans spillere. Hjemme burde Manchester United nok også have fået mere ud af det. Så man på statistikkerne, burde United have hentet sejren, og det kunne altså have vist sig at være mere en vigtigt.

v. Everton (n) 5-1

90.000 på Wembley fik suveræn underholdning i FA Cup-semifinalen. Begge hold havde 19 afslutninger, men det var tydeligvis kun Manchester United, der var skarpe på dagen. Ronaldo, Nani og Tevez scorede hver en gang, mens Hargreaves formåede at score to gange i afklapsningen af Everton. Nu venter der en finale imod Reading.

"Nederlaget i Champions League sidder og driller i hovederne, men vi må videre og ud og hente FA Cup-trofæet. Det ville ikke være så galt oveni Premier League- og Carling Cup-titlen." - Topscorer Wayne Rooney.

Andre nyheder:
Bryan Glazer har erstattet David Gill som
formand i klubben i håb om at forbedre
klubbens økonomi.

Der vil i næste update bringes overblik
over sæsonen samt sammendrag af
FA Cup-finalen mellem Reading og
Manchester United.

JimmyGP
Manager

« Svar #43: 27 Okt 2007, 13:55 »

>Tillykke med mesterskabet og carling cuppen.. Superærgeligt med CL - men jeg håber da at du som et plaster på såret lammetæver Reading i FA-cuppen. .Du skriver utroligt flot og resultaterne følger med.. Det er bare super.. KUTGW

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst

« Svar #44: 27 Okt 2007, 14:28 »

Flot, og tillykke med titlerne.
Glæder mig til at se om du kan få fat på 'The Treble'.
Dog ærgeligt med nederlag til Porto i CL.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010