home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Der er kun én
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal der fra nu af kun købes...
Engelsk?
- 16 (28,1%)
Britisk?
- 18 (31,6%)
Uden begrænsninger?
- 23 (40,4%)
Antal Stemmer: 57

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Der er kun én  (Læst 53291 gange)
Rossonero
Gæst

Sv: Der er kun én
« Svar #240: 03 Dec 2007, 21:45 »

Dejlig update. I really like the graphics on this one.
Det skriftlige er ikke at tage fejl af.
Som de andre påpeger, er det ærgeligt med nederlaget i FA Cuppen, men så satser vi da bare på CL og PL titler.
Held og lykke i slutspurten.

Smiley

SirToby
Manager

« Svar #241: 03 Dec 2007, 21:52 »

Fremragende blog som sædvanlig Peace. En skam med FA cup'en men den har du jo også vundet før, og jeg er ikke i tvivl om at du napper ChL.

Hvordan går det med dit rotationsprincip? Er der faste spillere overhovedet, med den trup du har?

Evra, Palombo, Ronaldo, Rooney og Ferdinand er forholdsvis faste, ellers ligger det meget løst udover de resterende spillere. Og selvfølgelig er keeper Agliardi også fast.

Rigtig god update sirtoby!

men er champions league, ikke den største cup turneringen i europa?

Jo, det er den største europæiske cupturnering. Smiley

Tak for alle kommentarene - lækkert!

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #242: 03 Dec 2007, 21:54 »

Hvem scorede og brændte i FA Cuppen? Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

SirToby
Manager

« Svar #243: 03 Dec 2007, 22:01 »

Hvem scorede og brændte i FA Cuppen? Smiley

Ribéry
Capel
Owen

Palombo
Gyan
Evra

SirToby
Manager

« Svar #244: 04 Dec 2007, 22:23 »

Champions League-semifinalerne
Manchester United vs. Barcelona

Med den samlede sejr over Tottenham i Champions League-kvartfinalen, blev United en af Europas fire bedste fodboldklubber. De ville dog højere op, og det skulle i første omgang ske imod Barcelona, som man trak til semifinalen.

Det første opgør var i Spanien, og englænderne skulle for en gang skyld ikke vise sig at være så imponerende på udebane som tidligere. Barcelona var tydeligt Uniteds hidtil sværeste modstander i Champions League, og en jævnbyrdig første halvleg betød en pausestilling på 0-0.

Forskellen på effektivitet og skarphed foran mål mellem de to klubber skulle vise sig at gøre udslaget. Da dommeren fløjtede kampen af havde begge hold haft samme antal afslutninger, men det var alligevel værterne der trak det længste strå. United omsatte ikke en eneste chance til mål, men det gjorde Barcelona derimod to gange. Spanierne vandt det første opgør 0-2.

Old Trafford lagde en flot ramme om returopgøret, men kulkælderen skulle vise sig at blive et bekendtskab for United-spillerne lynende hurtigt. Barcelona Samuel Eto'o havde nettet to gange, da uret rundede 17 minutter, hvilket betød, at United nu skulle score fem gange i den anden ende.

Indstillingen var dog fantastisk hos de rødtklædte. Først scorede Rio Ferdinand til 1-2, inden Fernández udlignede ganske kort inden pausen. Nu manglede der "kun" tre mål - det antal skulle dog mindskes. Fernández skulle nemlig endnu en gang efter 65 minutters spil, og så var der for alvor spænding i opgøret. Desværre for Roy Keane og co. fik Barcelona et heldigt afrettet mål tre minutter efter føringsmålet, og det så ud til at tage pusten fra United-spillerne.

3-3 blev det endelige resultat, hvorfor Barcelona dermed røg videre til finalen med en samlet sejr på 3-5. Altså skulle det heller ikke blive denne gang Manchester United under Keane skulle snuppe Champions League-trofæet. Det måtte uden tvivl frustrere ireren.

Guldkampen
Manchester United vs. Newcastle

Der springes direkte ud i opgøret, der skulle afgøre meget. Andensidste runde. Værterne behøvede en sejr, da deres modstander før kampen lå bedst med et point ned til dem. United havde tabt point til Arsenal og City på dum vis. Man førte 3-1 ude over Arsenal indtil minut 86, hvor Arsenal reducerede. I 88 og 90 blev det så til yderligere to mål og en sensationel sejr til Arsenal. Kampen imod City var tilsvarende. City scorede i 88 og to gange i 90, hvilket gav dem en 4-1-sejr. Top 2 før det nærmest altafgørende opgør så dermed således ud.

Kampen blev skudt i gang, og United lagde sig på tingene. Det udmøntede sig i en tidlig scoring: Fernández modtog en bold fra Ronaldo, snød en modstander og skød bolden bag Newcastle-keeperen. 1-0 efter seks minutters spil.

Selvom det var United, der havde teten, udlignede Newcastle ti minutter før pausen. Og det var mindsandten Febian Brandy, som Keane for nogle år siden solgte for godt 30 mio. kr., der scorede til 1-1.

Stillingen holdt til pausen, men så heller ikke meget længere. Først scorede Ribéry til 2-1, inden Wayne Rooney med et kvarter igen øgede til 3-1. Det lignede et mål, der skulle lukke det hele, men Brandy slog til igen i minut 82. Spændingens genskabelse var dog ikke til stede længe, da Dennis Koppers få sekunder efter scorede til det endelige og vigtige resultat, 4-2.

Det var dog ikke afgjort helt endnu. Før sidste runde havde United altså skabt et spring på to point ned til Newcastle, og nu skulle det gøres helt færdigt hjemme imod Crystal Palace. Newcastle mødte Birmingham ude.

Årets sidste kamp skulle dog blive en katastrofe af en præstation. Gæsterne scorede efter blot to minutter, og det var de naturligvis yderst tilfredse med, hvorfor fokusen i de resterende minutter stod på at pakke sig. Og det lykkedes rigtig godt for dem, da 0-1-stillingen holdt helt til slut, selvom værterne fra Manchester havde et pænt antal chancer, som til hver en tid skal sendes ind bag keeperen og i nettet.

Heldet var dog med Manchester United - Newcastle fik kun 3-3 i Birmingham, hvorfor Roy Keanes tropper atter kan kalde sig engelske mestre.

Manchester United hentede sit sjette mesterskab i træk.

Bemærkelsesværdige spillere:
Rio Ferdinand
Cristiano Ronaldo
Georginio Wijnaldum
Diego Capel
Matías Fernández
Michael Owen

-LFC-
Manager

« Svar #245: 04 Dec 2007, 23:49 »

Den her blog er alt for nice Opstemt.

Cencur
Manager

« Svar #246: 04 Dec 2007, 23:53 »

Held hører også til i de store klubber Wink lækkert med et mesterskab mere, men ærgeligt med FA cup, Chl og Carling cup.. Men næste år regner vi med alle fire! Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

SirToby
Manager

« Svar #247: 05 Dec 2007, 13:18 »

Jeg er sgu ked af, at jeg ikke kunne give jer Champions League-trofæet, og foreløbigt ser det ikke ud til, at jeg kan give jer det. Jeg tror nemlig, at det stopper her. Jeg er yderst tilfreds med de fem sæsoner, jeg fik spillet med United, og bedrifterne undervejs er jeg sådan set også ganske glad ved. Chancen for at jeg genoptager spillet, er dog til stede, men jeg føler, at jeg skal prøve noget nyt nu, efter jeg kun har spillet dette spil, siden FM08 udkom for halvanden måned siden.

Der kan forventes en update om Roy Keanes bedrifter i mægtige Manchester United inden længe.

Rossonero
Gæst

« Svar #248: 05 Dec 2007, 13:23 »

Synes også du har nået en pæn længde. Fem sæsoner er i mine øjne meget, hvilket der kan være delte meninger om.
Helt igennem en fantastisk flot blog, og det har været en nydelse at følge med.

Kan vi forvente en ny blog fra SirToby, eller hvordan ser det ud? Smiley

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #249: 05 Dec 2007, 13:29 »

Jeg ville elske hvis du forsatte SirToby. Wink Synes kun det er sjovere nå man er en del sæsoner ude i spillet. Wink

Brøndby IF - Tottenham hotspur

SirToby
Manager

« Svar #250: 05 Dec 2007, 13:44 »

Synes også du har nået en pæn længde. Fem sæsoner er i mine øjne meget, hvilket der kan være delte meninger om.
Helt igennem en fantastisk flot blog, og det har været en nydelse at følge med.

Kan vi forvente en ny blog fra SirToby, eller hvordan ser det ud? Smiley

Uden at afsløre for meget lægger der et projekt og venter. Hold øje med en kommende afstemning i bloggen.

Og tak for ordene i øvrigt - dine kommentarer har været lækre hele vejen igennem.

Jeg ville elske hvis du forsatte SirToby. Wink Synes kun det er sjovere nå man er en del sæsoner ude i spillet. Wink

Det er jeg glad for at høre, og som sagt er det jo ikke sikkert, at Roy Keane ikke er sulten mere. Smiley

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #251: 05 Dec 2007, 13:48 »

Det er rigtig nok. Jeg håber sku han stadig er sulten. Wink

Brøndby IF - Tottenham hotspur

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #252: 05 Dec 2007, 13:48 »

Håber sandelig at keano kan klare 1 eller 2 sæsonge mere. Du har da gjort et meget godt job med Manchester United, selv om du ikke har vundet lige meget hvert år. Men sådan er livet. Dine updates, er af en meget højere klasse, vis du ser på de fleste andre blogs, efter min mening. Dette her er den bedste bloggen, der er komet i 08-udgaven. Jeg håber du fortsætter, fordi blog sektionen vil savne noget, vis der ikke er eller kommer en ny verdensklasse sirtoby blog. Peace Thumbs Up Wink

19-18!

SirToby
Manager

« Svar #253: 05 Dec 2007, 14:55 »

Roy Keane. Nu ikke kun kendt for at være en fascinerende fodboldspiller, han har nemlig også været imponerende som manager. Ireren blev hentet til Manchester United i 2007, og siden da er trofæerne havlet ind. Tolv titler på fem sæsoner har Keano præsteret.

Som sagt blev det til tolv titler for Manchester United under ledelse af Roy Keane. Fem Premier League-, tre FA Cup-, tre Community Shield- og en Carling Cup title(r). Derudover blev der lukket færre mål ind, end der blev spillet kampe, og i gennemsnit blev der scoret lidt over to mål pr. kamp. Samtidig var der klar overvægt af sejre.

På fem sæsoner nåede at Roy Keane at kravle imponerende meget op i Hall of Fame. Langt er han dog stadig fra hans tidligere manager, Alex Ferguson.

Der gik ikke længe, før Roy Keane fik en status som en verdensklasse manager.

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #254: 05 Dec 2007, 16:09 »

Jeg har lige et spørgsmål.
Når man skal til at spille, er Roy Keane så ikke i Sunderland. Hvad har du gjort der ?

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010