home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 781 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Calzaghe vs Kessler
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan går kampen den 3/11 ?  (Afstemning slut: 03 Nov 2007, 12:40)
Kessler vinder på KO
- 6 (60%)
Calzaghe vinder på KO
- 0 (0%)
Kessler vinder på point
- 4 (40%)
Calzaghe vinder på point
- 0 (0%)
Uafgjort
- 0 (0%)
Kampen bliver aflyst
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 10

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Calzaghe vs Kessler  (Læst 688 gange)
DaKing
Ynglingespiller

Calzaghe vs Kessler
« : 18 Okt 2007, 13:40 »

Natten mellem den 3. og 4. november går Danmarks ubestridt bedste bokser, Mikkel Kessler, i ringen på Millennium Stadium i Cardiff til den tredobbelte titelkamp i supermellemvægt mod walisiske Joe Calzaghe.

Om jeg glæder mig?
Om jeg skal se kampen?
Om jeg holder med Kessler?

JA JA og JA    Cool

Men hvordan går det ?   Huh

Ja personlig tror jeg på KO fra Kessler

Som Kesslers træner Richard Olsen siger
"Jeg er helt sikker på, at det går hurtigt, så man skal lukke øjnene op og man skal i hvert fald ikke sidde og sove i starten. Jeg har sagt til ham, at han skal slå ham ud i første omgang. For Calzaghe har sagt, at han vil slå Mikkel ud i anden omgang, og så der er jo kun en ting for os at gøre, og det er at slå ham ud i første omgang"

Og det vil sku være Okay for mig  funny

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Calzaghe vs Kessler
« Svar #1: 18 Okt 2007, 13:52 »

Jeg glæder mig helt vildt!! Jeg skal til Cardiff oig se kampen på Millenium Stadium! 60.000 på lægterne - det er dømt til at gå godt! Jeg håber på en laang kamp, så man får lidt valuta for pengene, og self en Kessler sejr! :-)

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #2: 18 Okt 2007, 14:01 »

Hmm.. Nu har boksning aldrig sagt mig noget, må jeg indrømme.. En korupt sport, hvor man vinder hvis man kan slå den anden halvt fordærvet.. Men når det så er sagt, så tror jeg, uden at vide noget som helst om Calzaghe, at Kessler hiver den, lidt nationalist er man vel altid? Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

BennitheHill
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 18 Okt 2007, 14:02 »

Jeg tror det bliver rigtig rigtig svært for Mikkel at vinde på point i Cardiff.
Calzaghe er en meget uortodoks bokser som flytter sig meget og mest af alt slår omkring 100 slag pr omgang..
Jeg ser to scenarier:
1. Mikkel har dynamit i handskerne, det ved vi.. Hvis han også har speed i handskerne og på fødderne kan han meget vel ende med at knockoute Joe inden for 5 omgange.
2. Hvis Mikkel ikke så meget speed i hanskerne, som jeg dog tror han har, ja så bliver den en lang og meget hård kamp. Kessler har en fordel af at han er "ambidextrous", hvilket vil sige at han kan bruge begge hænder (han kan skrive med begge hænder) og derfor kan dreje en go gedin venstre jab i hovedet på Calzaghe (som er southpaw - venstrehåndet)..
Men er det nok til at vinde over Calzaghe? Det er svært at svare på.. Calzaghe er ekstrem hurtig og så har han en utrolig høj "work rate".
Jeg synes kampen er en 50 - 50, men et eller andet siger mig at Mikkel Kessler vinder på KO i 4 eller 5 omgang.

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #4: 18 Okt 2007, 14:15 »

Jeg glæder mig helt vildt!! Jeg skal til Cardiff oig se kampen på Millenium Stadium! 60.000 på lægterne - det er dømt til at gå godt! Jeg håber på en laang kamp, så man får lidt valuta for pengene, og self en Kessler sejr! :-)

Misundelsen breder sig....!    crazy

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010