home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  1 Bruger, 778 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FRUSTRATION!!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: FRUSTRATION!!  (Læst 14376 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: FRUSTRATION!!
« Svar #90: 19 Okt 2007, 13:07 »

Kæft det er nedern, har ventet i lang tid nu, og så er posten blevet set i nærheden, dog er der endnu en halv time til den kommer til vores hus, og der er jeg på arbejde Skuffet

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

johnnybredahl
Lilleputspiller
*

« Svar #91: 19 Okt 2007, 13:20 »

SÅDAN - pakken er lige dumpet ind ad brevsprækken - et kvarter før jeg skal afsted med bussen! PERFEKT... Det viste sig at postbuddet havde glemt at aflevere det, så derfor kom han tilbage med det.. Wink Herlig mand! Så bliver det alligevel en god tur!!  Grin

molle
Landsholdsspiller

« Svar #92: 19 Okt 2007, 13:22 »

Hvornår kan man købe det i butikkerne?

Metsu1
Manager

« Svar #93: 19 Okt 2007, 13:22 »

Fået tjekket Metsu1?

På netbank kan jeg se at der er trukket 263,21 af Logu Shopping, er det BilligeSpil, der har trukket pengene til FM08

Anyone??

molle
Landsholdsspiller

« Svar #94: 19 Okt 2007, 13:23 »

På netbank kan jeg se at der er trukket 263,21 af Logu Shopping, er det BilligeSpil, der har trukket pengene til FM08

Anyone??

det samme her.. Jeg fik en mail hvor der stod pengene var trukket og da jeg tjekkede min konto stod der også det

arsenalistic
Manager

« Svar #95: 19 Okt 2007, 13:23 »

Anyone??

Det er det ja, det står i ordrebekræftelsen at Logu Shopping vil fremgå på din konto.

Go you Gunners!

Metsu1
Manager

« Svar #96: 19 Okt 2007, 13:27 »

Det er det ja, det står i ordrebekræftelsen at Logu Shopping vil fremgå på din konto.

Kanon, har været et kvaj og slettet mailen med ordrebekræftelsen  Forlegen

Så dukker det nok op i løbet af weekenden alligevel, da posten har været i dag uden gevinst

arsenalistic
Manager

« Svar #97: 19 Okt 2007, 13:30 »

Kanon, har været et kvaj og slettet mailen med ordrebekræftelsen  Forlegen

Så dukker det nok op i løbet af weekenden alligevel, da posten har været i dag uden gevinst

ØV ØV ØV. Håber godt nok, der ligger en lille pakke til mig, når jeg engang kommer hjem.

Go you Gunners!

Carnaby
Gæst

« Svar #98: 19 Okt 2007, 14:53 »

Så kom spillet ind af brevsprækken og jeg kunne efter mange dages længsel gå igang med liverpool. Det hele går som smurt, vinder samtlige træningskampe og så sker det. Telefonen ringer. Havde egentlig overvejet at slukke den for at være helt alene med min kære. Kan se på displayet at det er arbejdet. Så er det en kvindelig kollega der har kæresteproblemer og vil høre om jeg kan komme på arbejde i stedet for hende. Efter en time på jobbet ringer chefen og kalder mig på arbejde fra 9-17 i morgen pga sygdom. Se DET kalder jeg frustration. Som kompensation for svie og smerte, giver han mig lov til fri leg på firmacomputeren både i dag og i morgen. Så hvem skal spille manager i otte stive timer i morgen og få løn for det... yessir.. mig Opstemt 

CHaozz
Juniorspiller
**

« Svar #99: 19 Okt 2007, 15:06 »

Har heller intet fået fra billigspil endnu :/ Glædede mig sådan til at komme hjem og komme i gang med spillet. IIIIIIIIHHHH!!! Der stod endda i mailen jeg ville modtage det idag! Og fik mailen igår.

MLL
Manager

« Svar #100: 19 Okt 2007, 15:10 »

Har heller intet fået fra billigspil endnu :/ Glædede mig sådan til at komme hjem og komme i gang med spillet. IIIIIIIIHHHH!!! Der stod endda i mailen jeg ville modtage det idag! Og fik mailen igår.

Ved hvordan du har det. Står selv i samme situation.
Har ventet rigtig lang tid på posten, men der var intet. Gik så op på posthuset, men der var intet FM08.
Så det er en fejl fra billigespil.dk, hvis man altså har bestilt det dér.

Tilbage på FmF Opstemt

CHaozz
Juniorspiller
**

« Svar #101: 19 Okt 2007, 15:20 »

Kan det have noget og gøre med hvor i landet man bor ?

Metsu1
Manager

« Svar #102: 19 Okt 2007, 15:25 »

Så kom spillet ind af brevsprækken og jeg kunne efter mange dages længsel gå igang med liverpool. Det hele går som smurt, vinder samtlige træningskampe og så sker det. Telefonen ringer. Havde egentlig overvejet at slukke den for at være helt alene med min kære. Kan se på displayet at det er arbejdet. Så er det en kvindelig kollega der har kæresteproblemer og vil høre om jeg kan komme på arbejde i stedet for hende. Efter en time på jobbet ringer chefen og kalder mig på arbejde fra 9-17 i morgen pga sygdom. Se DET kalder jeg frustration. Som kompensation for svie og smerte, giver han mig lov til fri leg på firmacomputeren både i dag og i morgen. Så hvem skal spille manager i otte stive timer i morgen og få løn for det... yessir.. mig Opstemt 

Hva' er det for et skånejob du har??  Opstemt

MLL
Manager

« Svar #103: 19 Okt 2007, 16:25 »

http://www.gratis-ting.dk/ny/spil/vis_indhold.php?id=1365&navn=Grav%20Ball Til alle os der er blevet svigtet af billigespil.dk

Tilbage på FmF Opstemt

peterbif
Ynglingespiller

« Svar #104: 19 Okt 2007, 16:37 »

http://www.gratis-ting.dk/ny/spil/vis_indhold.php?id=1365&navn=Grav%20Ball Til alle os der er blevet svigtet af billigespil.dk

hva sker level 1 er svært Grin

Brøndby til jeg dør

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010