|
Nemeth
|
|
Ps. Atl. Madrid forlangte faktisk 900 mio, fik det presset ned til 700 mio.
Men har i andre forslag til hvem jeg kan købe ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
brotta
|
|
Hvilken Klub er du: Real Madrid Spiller: Saviola Købe/sælge: sælge (atl. madrid) beløb: 42 mio + 20 % - non-negotiable.
Jeg har lejet ham ud hele første sæson, og kommer heller ikke til at bruge ham. Vil gerne af med ham da han tager en god løn! men er ikke meget for at sælge til mine rivaler, så hvad siger i, Deal eller no deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Hvilken Klub er du: Real Madrid Spiller: Saviola Købe/sælge: sælge (atl. madrid) beløb: 42 mio + 20 % - non-negotiable.
Jeg har lejet ham ud hele første sæson, og kommer heller ikke til at bruge ham. Vil gerne af med ham da han tager en god løn! men er ikke meget for at sælge til mine rivaler, så hvad siger i, Deal eller no deal?
deal
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
Nemeth
|
|
hmm, den er svær . . .
Jeg er Liverpool og købte ham for 50 mio. og han scorer flere mål end Torres! Men hvis du alligevel ikk kan bruge ham og der ikk er andre der byder, så sælg ham. . . Han kan alligevel ikk være den større trussel en Agüero
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
brotta
|
|
deal
hmm, den er svær . . .
Jeg er Liverpool og købte ham for 50 mio. og han scorer flere mål end Torres! Men hvis du alligevel ikk kan bruge ham og der ikk er andre der byder, så sælg ham. . . Han kan alligevel ikk være den større trussel en Agüero
Det gør jeg så, tak for hjælpen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Jeg er Liverpool. og Newcastle har budt 117 millioner for John Arne Riise der er 70 millioner værd i vinduet før anden sæson. Deal/ No deal  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fcm-star
|
|
Jeg er Liverpool. og Newcastle har budt 117 millioner for John Arne Riise der er 70 millioner værd i vinduet før anden sæson. Deal/ No deal  . Hvem har du ellers på pladsen, og kan du købe Marcelo for 60 mil?
|
|
|
|
|
|
Arsenal!
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Hvem har du ellers på pladsen, og kan du købe Marcelo for 60 mil?
Jeg har Marcelo i forvejen også har jeg den unge Emiliano Insua som også bliver god  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Deal det er mange penge synes jeg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fcm-star
|
|
Så vil jeg sige Deal.
|
|
|
|
|
|
Arsenal!
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Det bliver en deal 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Så afviste Riise  Nå nyt bud..177. millioner for den 117. millioner vurderede José Reina i det samme spil. AC Milan er køber
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fcm-star
|
|
Så afviste Riise  Nå nyt bud..177. millioner for den 117. millioner vurderede José Reina i det samme spil. AC Milan er køber Deal hvis du kan få Igor Akinfeev fra CSKA til den samme pris..
|
|
|
|
|
|
Arsenal!
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Deal hvis du kan få Igor Akinfeev fra CSKA til den samme pris..
Det kigger jeg på, flere der har en mening? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Så afviste Riise  Nå nyt bud..177. millioner for den 117. millioner vurderede José Reina i det samme spil. AC Milan er køber For at øge procent delen af britiske spillere på dit hold: Joe Hart
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|