|
brotta
|
|
hvis du ikke har brug for ham skal du da bare sælge, men aner ikke hvor god han bliver.. men hans udvikling stopper nok snart, han er jo blevet 23...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Captain
|
|
Okay tak tror det bliver Deal.. Tak for de hurtige svar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AGFForever
Lilleputspiller
|
|
Klub: Lyon Spiller: Karim Benzema År: august 2008 Værdi: 162 mio DKR Interesseret: Liverpool Beløb: 20 mio DKR kontant 430 mio DKR over 24 måneder 170 mio DKR efter 1 ligakamp + 50 % af næste salg
hva siger I?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Quixotry
|
|
Klub: Lyon Spiller: Karim Benzema År: august 2008 Værdi: 162 mio DKR Interesseret: Liverpool Beløb: 20 mio DKR kontant 430 mio DKR over 24 måneder 170 mio DKR efter 1 ligakamp + 50 % af næste salg
hva siger I?
DEAL  Det er mange penge 
|
|
|
|
|
|
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
|
|
|
|
|
niller122
|
|
hva siger I?
no deal, er selv Liverpool fan, og vil selvf gerne se ham der, men det siger også bare han er en super spiller, du skal godt nok have en/nogen gode reserve hvis du skal sælge ham
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
hva siger I?
No deal, medmindre du har tænkt dig og blive mindst to år i Lyon.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
hva siger I?
jeg syntes deal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AGFForever
Lilleputspiller
|
|
valgte at sige NO deal til Liverpool...Det virker som et godt valg, da Benzema efter 6 kampe i sæsonen har scoret 9 mål...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
er der ik en der har et ss af benzema i 201X ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siden 1887
|
|
Spiller: Salomon Kalou Køber: Mig (Barcelona) Sælger: Chelsea Pris: gratis, kræver ca. 500.000 kr om ugen Sæson 2011/2012
Hvad siger i? Deal eller no deal?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 02 Apr 2008, 19:40 af Siden 1887 »
|
|
|
|
|
|
kenodinho
Lilleputspiller
|
|
Spiller: Salomon Kalou Køber: Mig (Barcelona) Sælger: Chelsea Pris: gratis, kræver ca. 500.000 kr om ugen Sæson 2011/2012
Deal synes jeg. Han ville være en god backup 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Hvis du har plads i truppen er det da bare at sige "JA tak".. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Ja da.. Går ikke ud fra din økonomi ligefrem er elendig, så du kan altid tjene lidt penge på et senere salg.
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Deal synes jeg. Han ville være en god backup  Men en dyr herre at have til og sidde på bænken imo...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siden 1887
|
|
Okay. Tak for rådene. Tror jeg prøver at hente ham (har smidt flere penge væk på dårligere spillere  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|