home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  1 Bruger, 658 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Taktik Snak
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Taktik Snak  (Læst 98959 gange)
kaller
Lilleputspiller
*

Sv: Taktik Snak
« Svar #270: 10 Feb 2008, 19:51 »

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #271: 10 Feb 2008, 19:55 »

Syntes du spiller meget narrow Smiley

Men jeg mente nu også selve instrukserne på hver af dine angribere og evt. også de to off. kanter Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

kaller
Lilleputspiller
*

« Svar #272: 10 Feb 2008, 20:03 »

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #273: 10 Feb 2008, 20:19 »

På de to angribere: Tror måske du skal sætte creative freedom op på begge, og så sætte deres afl. ned på short.
Evt. sætte mentality ned på den ene.
Har selv haft gode erfaringer med at sætte deres closing down meget højt, så de lettere opsnapper fejl og dårlige afleveringer mellem forsvars spillerne og evt. midtbane spillerne fra modstanderens hold.
Hvis du sætter foward run, dribling, og long shots på mellem og through og crossballs til sjældent. Evt. lade longshots blive på sjældent ved dem begge. Prøv lige at se hvad der fungere bedst.

Wings: Mentality skal nok sættes ned ved begge.
Through balls skal nok ned på sjældent og evt. long shots på middel. Eller helt i bund på begge, syntes at long shots på often ødelægger meget spil, og selv på medium får de skudt kanon af en hel del gange.
Ved ikke lige, hvad mere jeg skal sige med wings.

kaller
Lilleputspiller
*

« Svar #274: 10 Feb 2008, 20:26 »

Mange tak  Smiley Vil prøve det du foreslog, også håber jeg at jeg kan få gang i målene!

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #275: 10 Feb 2008, 20:39 »

Jeg er nordmann så lurte på om noe kunne si om det er direkte eller korte pasninger i danmark, høyt eller lavt tempo osv..? Smiley

-KNM-
Manager

« Svar #276: 10 Feb 2008, 20:45 »

Jeg forstår ikke hvad du mener?

Hvordan der bliver spillet i DK IRL?

Og så forstår jeg ikke at nordmænd gider holde med FCK, men det er en anden snak.

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #277: 10 Feb 2008, 20:46 »

Holder med brann men liker fck, ja irl Wink jeg bare lurte siden jeg vil prøve og spille på den måten poå fm Smiley

-KNM-
Manager

« Svar #278: 10 Feb 2008, 20:51 »

Hvis du er FCK, så skal det være langsomt og med lange bolde Wink

Ej, der er faktisk dejlig stor forskel på spillemåderne. Esbjerg spiller meget kontrabold. Lyngby, Brøndby og FCM spiller med korte pasninger (og FCM har succes med det). De andre hold er vel lidt blandede afleveringer.

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #279: 10 Feb 2008, 20:53 »

Oki Wink

ManUtd83
Manager

« Svar #280: 10 Feb 2008, 21:01 »

Er der nogen måde man kan forhindre at din frisparksskytte triller bolden til en medspiller i giftige situationer ? Har for eksempel Gareth Bale til at sparke dem og han er jo ret god til det. Så er det træls at vælger at trille bolden til Vidic som så skyder langt forbi, når han kunne have ramt målet så let som ingenting selv.

Nogen forslag.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #281: 10 Feb 2008, 21:04 »

Jeg er nordmann så lurte på om noe kunne si om det er direkte eller korte pasninger i danmark, høyt eller lavt tempo osv..? Smiley

Det er meget forskelligt fra hold til hold, men generelt er tempoet ikke særligt højt.

AaB er det bedst spillende og mest underholdende hold i DK pt. De er gode til at mixe temposkift og forskellige slags afleveringer. Samtidig er de, efter danske forhold, teknisk gode og taktisk diciplinerede.

Brann - FCK 1-0 Smiley

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #282: 11 Feb 2008, 17:28 »

Er der nogen måde man kan forhindre at din frisparksskytte triller bolden til en medspiller i giftige situationer ? Har for eksempel Gareth Bale til at sparke dem og han er jo ret god til det. Så er det træls at vælger at trille bolden til Vidic som så skyder langt forbi, når han kunne have ramt målet så let som ingenting selv.

Nogen forslag.

Har Vidic under personlige instrukser langskud som ofte? Ellers, tror jeg bare at du under personlige instrukser skal smide ham ind i feltet, det kan man godt? Eller husker jeg forkert?

jeezus
Gæst

« Svar #283: 11 Feb 2008, 17:42 »

Bliver der ikke MEGET langt mellem kæderne? Generelt spiller du meget offensivt, men din bagkæde står til at skulle stå dybt på banen. Det vil jeg ikke mene passer så godt sammen. Få din bagkæde længere frem, og kør noget presfodbold. Det tror jeg også vil betyde flere mål.

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #284: 11 Feb 2008, 17:50 »

Nogen forslag.

Jeg hader også når det sker, men jeg tror også det kommer an på hvor stor en stjerne dit skytte er. Da jeg var Lyon og havde Juninho til at skyde, skød han altid selv..

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010