home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 712 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Taktik Snak
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Taktik Snak  (Læst 98576 gange)
Anqes
Ynglingespiller

Sv: Taktik Snak
« Svar #390: 09 Apr 2008, 18:50 »

Okay det forstår jeg godt, hvis du har 12 spillere på banen Grin

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #391: 09 Apr 2008, 19:01 »

http://www.megaupload.com/dk/?d=43CR4XL0

Jeg har før vundet 4-0 over Chelsea og har lige så lige vundet 6-1 på hjemmebane over Inter i CL semifinale. Den fokuserer på hjemmebane og at man skal holde fast i bolden og så spille sig forbi modstanderen. Der er en offensiv og en def. central midtbane men det kan du selv se på:)

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #392: 09 Apr 2008, 19:10 »

Mange tak, den vil jeg da prøve, men hvis du mener jeg skal spille med defensiv og offensiv midtbane, kan det blive lidt svært, da jeg har Michael Johnson og Cesc på den centrale også har jeg brugt Flamini eller Gilberto på defensiv, alle 4 i rotation. Selvom Cesc jo er bedst, men vil da kigge på det.

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #393: 11 Apr 2008, 00:16 »

http://www.megaupload.com/dk/?d=43CR4XL0

Jeg har før vundet 4-0 over Chelsea og har lige så lige vundet 6-1 på hjemmebane over Inter i CL semifinale. Den fokuserer på hjemmebane og at man skal holde fast i bolden og så spille sig forbi modstanderen. Der er en offensiv og en def. central midtbane men det kan du selv se på:)
Har nu spillet 5 kampe med den, det har resulteret i 4 sejre og en uafgjort. Jeg vandt min kamp mod Barca, men desværre kun med 2-1, så det var ikke nok, men sejren var stadig vigtig og en opmuntring for holdet, men den lader til og være rigtig god og den gør Michael Johnson meget bedre, da han har skuffet mig rigtig meget. Førhen, men nu blomstre han helt op med den nye taktik.

Gerto
Lilleputspiller
*

« Svar #394: 12 Apr 2008, 10:16 »

Hvor tit skal man ændrer taktikkens formationen og instruktioner

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #395: 12 Apr 2008, 10:33 »

Hvor tit skal man ændrer taktikkens formationen og instruktioner

Formationen skal du helst ikke rette.. Indstillingerne vil være en god ide at skifte i løbet af kampen - alt efter om du skal kontrollere, forsvare eller bombe..
Men hold dig til nogle faste taktikker.. en udebane og en hjemmebane fx..

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Gerto
Lilleputspiller
*

« Svar #396: 13 Apr 2008, 23:39 »

Vil det så sige, at man fx stiller op i en 4-4-2 hjemme og 4-5-1 ude? også fx på ude er det kontra bold, og hjemme  mere kontroleret bold?

-KNM-
Manager

« Svar #397: 14 Apr 2008, 00:25 »

Jeg synes ikke, du bør gøre det op i ude/hjemme.

Gør det heller op i favorit/ikke favorit.

Du skal bare spille så offensivt som muligt uden at miste kontrollen over kampen. Hvis du ikke kan få kontrollen, så sæt tempoet og mentaliteten ned og se så din possesion stige Opstemt

cris-rooney
Gæst

« Svar #398: 14 Apr 2008, 10:38 »

4-3-2-1 med 3 centrale midts og 2 offensive kanter.

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #399: 17 Apr 2008, 16:26 »

Det eneste der virker for mig er KISS.

Guldbrand
Gæst

« Svar #400: 23 Apr 2008, 07:36 »

Jeg er netop lige begyndt på 2. sæson med OB hvor jeg sluttede som 2'ere i første..  Desværre har jeg haft problemer med taktikken, hvor det især er evnen til at få scoret der er det helt store problem, tiltrods for at jeg har nogle gode angribere..

Jeg er blevet enig med mig selv om at det ikke er spillerne, men taktikken det er galt med, og at jeg er røget ind i det såkaldte "Re-Ranking" uden at have succes med at komme ud af det igen.

Når jeg scouter mine modstandere, så får jeg oftes af vide at de spiller defensivt, og foretrækker at lokke mig ned på deres banehalvdel og så fange mig på en kontra.  De vil helst også have bolden ned på jorden og spille..

Altså et defensivt hold der spiller på kontra'ere..  Men hvordan skal jeg spille mod disse hold?  Normalt ville jeg bare spille bredt og offensivt, men det ser ikke rigtig ud til at virker..  Så hvad plejer i at gøre mod et tæt pakket defensivt hold?

-KNM-
Manager

« Svar #401: 23 Apr 2008, 09:21 »

Hold på bolden sørg for at dine backs kommer med frem. De må gerne agere som ekstra wings, hvis din modstander giver plads til det.

Sæt måske også mentaliteten ned, da du så bygger dine angreb bedre op.

-LFC-
Manager

« Svar #402: 03 Maj 2008, 16:02 »

Efter det gik mildest talt afhelvede til med at lave en taktik i første sæson, måtte jeg så pille en god en jeg havde succes med i et andet spil, hvilket jeg ikke gør så meget. I anden sæson ville jeg prøve igen, og her er det sgu gået fantastisk. Spiller over kanterne så jeg kan få en masse bolde ind mod Zigic, som bomber som en fanden, og scorer han ikke så scorer David Villa og har ca. 25 skud på kassen hver kamp. Ydermere har jeg også Vondraceks hjørnesparkstaktik, hvilket giver en kasse eller 2 når det virkelig ikke går godt. Har spillet 23 kampe, scoret 75 mål ( Shockeret ) og lukket 19 ind. Jeg smider nogle screens lidt senere og ligger muligvis taktikken op når sæsonen slutter.

Thumbs Up

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #403: 04 Maj 2008, 14:43 »

har er mit united hold jeg har et stort taktik problem jeg har normalt spillet med den taktik som er på billedet men i denne sæson virker den ikke håber der er nogle der kan hjælpe

[img=http://img107.imageshack.us/img107/548/manchesterunitedmanutdtbx0.th.png]

Altid FCK
Manager

« Svar #404: 04 Maj 2008, 14:56 »

har er mit united hold jeg har et stort taktik problem jeg har normalt spillet med den taktik som er på billedet men i denne sæson virker den ikke håber der er nogle der kan hjælpe

[img=http://img107.imageshack.us/img107/548/manchesterunitedmanutdtbx0.th.png]

hvordan vil du spille?
hurtigt eller vil du styre det hele eller du må fortælle lidt mere om hvordan du vil spille

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010