home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1257 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  København
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: København  (Læst 9007 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: København
« Svar #15: 08 Okt 2007, 21:57 »

der er Lacoste, Louis Vuitton, Gucci, Prada og Dior på strøget og tæt på er der Evisu, Illum og Magasin

Du glemmer Hugo Boss. Wink

Altid FCK
Manager

« Svar #16: 08 Okt 2007, 21:57 »

Jeg ved godt at det ikke er en butik men tivoli skal prøves

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #17: 08 Okt 2007, 22:01 »

"Wonderful FC Copenhagen!"

Kan kun give dig ret Rullende Øjne

Emillionaire
Gæst

« Svar #18: 08 Okt 2007, 22:08 »

Altid FCK er på pleten med et super godt indlæg, Tivoli skal jo prøves - især når man kommer fra Jylland

Du glemmer Hugo Boss. Wink

glemte  Hævet Øjenbryn

hvordan skulle jeg dog glemme Hugo Boss (lærte det og kende da min far havde et sjovt navn til sine parfumer og deoer)

absalonsen
Gæst

« Svar #19: 08 Okt 2007, 22:10 »

Ja, Tivoli SKAL prøves!

Måske Statens Museum for Kunst eller det Kongelige Teater?? Wink

Soccerpop
Gæst

« Svar #20: 08 Okt 2007, 22:36 »

Ja, Tivoli SKAL prøves!

Måske Statens Museum for Kunst eller det Kongelige Teater?? Wink

Oven i det er Frihedsmuseet og Kastellet bestemt et besæg værd.. Tager ikke mere end en time at gå frihedsmuseet igennem og kastellet skal bare nydes..

Nu hvor Gehyden_bab nævner Istedgade så skal du også tage en tur ind forbi Christiania.. Det er en del af Kbh der skal opleves om man kan lide de mennesker der bor der eller ej..

Cesc
Gæst

« Svar #21: 27 Jul 2009, 23:18 »

Hey piger!
Jeg drager en dag til KBH i morgen, og jeg tager naturligvis kun derover, fordi jeg skal shoppe igennem. Hvilke butikker skal jeg ind i, og hvorhenne ligger de? Ankommer i KBH omkring klokken 11 tror jeg, og så skal jeg hjem ved 6-tiden, så jeg har syv timer at gå rundt inde i byen i.

Men hey, hvad skal jeg ind i? Tøj, parfumer, spil-butikker og det gak og gøgl er steder jeg er interesserede i..

Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #22: 27 Jul 2009, 23:33 »

Hey piger!
Jeg drager en dag til KBH i morgen, og jeg tager naturligvis kun derover, fordi jeg skal shoppe igennem. Hvilke butikker skal jeg ind i, og hvorhenne ligger de? Ankommer i KBH omkring klokken 11 tror jeg, og så skal jeg hjem ved 6-tiden, så jeg har syv timer at gå rundt inde i byen i.

Men hey, hvad skal jeg ind i? Tøj, parfumer, spil-butikker og det gak og gøgl er steder jeg er interesserede i..

Smiley

Hvis du skal i spilbutikker så på selve strøget ligger EB GAMES men du kan også gå et par 100. meter længere nede lige efter storkespringvandet der ligger Fona 2000 .. den er 3.etager..

Edit : Synes butikken Sol!d er en fed butik ( tøj ) . på selve strøget er der 2 af dem og så ligger der også en i Købmagergade som er sidegade til venstre for dig ved storkespringvandet på den gade ligger også Rundetårn og butikken ligger lige 30 meter efter rundetårn ..
« Seneste Redigering: 27 Jul 2009, 23:35 af Slikkel » Logged

Vi skal alle være her.

Enged
Gæst

« Svar #23: 27 Jul 2009, 23:36 »

Hey drenge! Cool

Smiley
Strøget går du aldrig forkert med Wink Der er det hele, tøj og parfume kan du kigge og lugte på og til i Illum, samt alle de andre butikker der ligger på vejen.
Spil er vel hovedsageligt i gamestop, desværre er der ikke så billigt som da det hed EB Games, den ligger så vidt jeg husker også på Strøget.
Gak og gøgl finder du nok mest af inde i Gadget, jeg mener bare at butikken hedder det Wink Den ligger selvfølgelig også på Strøget.
Hvis du ikke ved hvor Strøget ligger, så er det bare med toget til Nørreport st. også går du op fra perronen, kigger til venstre, og den gade hvor der ligger en Danske Bank på den ene side, og en Jyske Bank på den anden, så har du det Thumbs Up Ellers kan du bare spørge om vej.

Cesc
Gæst

« Svar #24: 27 Jul 2009, 23:38 »

Inde fra hovedbanen, hvor langt er der så til Strøget på gåben? Smiley

Tak til de nuværende som har skrevet.

Enged
Gæst

« Svar #25: 27 Jul 2009, 23:41 »

Der er to stop med toget Tunge
Ellers så 10-15 min ca. Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26: 27 Jul 2009, 23:42 »

Inde fra hovedbanen, hvor langt er der så til Strøget på gåben? Smiley

Tak til de nuværende som har skrevet.

Ca 5-7 minutter ..

Gadget butikken ligger lige overfor Solid butikken i Købmagergade som er en sidegade til strøget som starter/slutter ved nørreport station ..

Men hvis du tager på nørreport station så er det mellem Danske Bank og Nordea du skal gå ned .

Men ville nok anbefale dig at tage den fra hovedbanen og så er det mellem Burger King og 7-Eleven .

Doh jeg lyder som en eller anden nørd eller tour guide .. men kender strøget ud og ind ..

Hvis du fortsætter forbi storkespringvandet på strøget og gå en bid vej ned kommer du forbi butikker som : Gucci , Burburry og alle de der fine butikker hvor de ansætter folk til at holde døren når man skal ind ..

Vi skal alle være her.

Cesc
Gæst

« Svar #27: 27 Jul 2009, 23:46 »

Uh, den kære Seven Eleven i KBH omkring Rådhuspladsen - fuck, jeg har tilbragt meget tid derinde.. Wink

Haha. Nå, men tak for hjælpen Slikkel og Enged. Lige off-topic, var det ikke noget med du flyttede til Horsens, skrev du i en PB, Slikkel? Smiley

Lige et sidste spørgsmål, hvor ligger Footlocker - hvis KBH har sådan en? Smiley

Enged
Gæst

« Svar #28: 27 Jul 2009, 23:46 »

Som du kan se er det Slikkel du skal høre på omkring tingenes destination Wink Jeg var ikke helt sikker, men han lyder som om han har mere styr på hvor hvad ligger Tunge Dog er jeg sikker på at de butikker jeg har nævnt er der, et sted derinde af i hvert fald. Wink

Enged
Gæst

« Svar #29: 27 Jul 2009, 23:48 »

Der ligger så vidt jeg husker to stk.
Der ligger en tæt på storkespringvandet, også ligger der også en et andet sted, jeg kan dog ikke huske præcis hvor det er Wink Du skal bare være klar på at blive mødt af svenskere derinde, jeg tror ikke at de har mere end 2 danske ansatte der Opstemt

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010