home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 178 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Savnede spillere
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Savnede spillere  (Læst 27977 gange)
Guldbrand
Gæst
 
Sv: hvem savner i mest ligeguldig om det er klub eller spiller i de beste rækker
« Svar #90: 04 Apr 2008, 09:07 »

Jeg savner det danske landshold fra dengang de var gode, og ikke havde Morten Olsen som træner..

Så savner jeg også Dortmund i toppen af tysk fodbold, samt Mourinho tilbage i Chelsea... 
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: hvem savner i mest ligeguldig om det er klub eller spiller i de beste rækker
« Svar #91: 04 Apr 2008, 09:11 »

Ja, det har du ret i. Elmander fik aldrig den store succes i brøndby og siden skiftet til Toulouse er alt gået galt for ham  Græder
Hva'? Han var da fremragende i Brøndby og ham og Skoubo var SAS-Ligaens farligste angreb, og i Toulouse er alt sgu da ikke gået galt. Han er deres bedste spiller og var en del af deres tredje/fjerdeplads sidste år, og han scorer stadig for dem selvom de er bundhold. Han er også blevet rygtet til Juventus, Roma osv. så jeg kan ikke se, hvad du har det der i?

Nå men er der en mand jeg savner i topfodbold er det Zidane. Den bedste nogensinde IMO. Også måtte Owen gerne vende tilbage til Liverpool.
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: hvem savner i mest ligeguldig om det er klub eller spiller i de beste rækker
« Svar #92: 04 Apr 2008, 09:23 »

Jeg savner det danske landshold fra dengang de var gode, og ikke havde Morten Olsen som træner..

Så savner jeg også Dortmund i toppen af tysk fodbold, samt Mourinho tilbage i Chelsea... 

Som BVB fan kan jeg kun være enig !!! Opstemt
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: hvem savner i mest ligeguldig om det er klub eller spiller i de beste rækker
« Svar #93: 04 Apr 2008, 09:57 »

Marco van Basten, manden der fangede min interesse for fodbold og Milan. Og Rijkaard og Gullit til at fuldende den Hollandske supertrio.

Når vi er ved Hollændere, så var Koeman også en legende, som man kun kan savne.
Elkjær og hans gamle klub Verona, det er virkelig ærgerligt, at se hvordan de ligger i frit fald i dag.
Michael Laudrup som spiller er selvfølgelig også savnet. Og savner faktisk også Allan Nielsen fra dengang han var bedst.

Ellers George Weah, Roberto Baggio, Mauro Tassotti, Franco Baresi, Demetrio Albertini, Costacurta etc.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: hvem savner i mest ligeguldig om det er klub eller spiller i de beste rækker
« Svar #94: 04 Apr 2008, 12:09 »

Hva'? Han var da fremragende i Brøndby og ham og Skoubo var SAS-Ligaens farligste angreb, og i Toulouse er alt sgu da ikke gået galt. Han er deres bedste spiller og var en del af deres tredje/fjerdeplads sidste år, og han scorer stadig for dem selvom de er bundhold. Han er også blevet rygtet til Juventus, Roma osv. så jeg kan ikke se, hvad du har det der i?

Nå men er der en mand jeg savner i topfodbold er det Zidane. Den bedste nogensinde IMO. Også måtte Owen gerne vende tilbage til Liverpool.

Hehe... Hans indlæg er jo gennemsyret af ironi  Cool
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: hvem savner i mest ligeguldig om det er klub eller spiller i de beste rækker
« Svar #95: 04 Apr 2008, 12:27 »

Jeg mangler Romario og Ronaldo, da de var på toppen.
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: hvem savner i mest ligeguldig om det er klub eller spiller i de beste rækker
« Svar #96: 04 Apr 2008, 12:30 »

Søren Frederiksen på banen i Viborg Opstemt
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: hvem savner i mest ligeguldig om det er klub eller spiller i de beste rækker
« Svar #97: 04 Apr 2008, 12:35 »

Jeg savner Arsenals gode gamle back four + keeper:

David Seaman, Lee Dixon, Steve Bould, Tony Adams, Nigel Winterburn. (Og senere Martin Keown)

http://www.sporting-icons.com/shopmedia/images/10020.jpg
Logged



Zumsar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: hvem savner i mest ligeguldig om det er klub eller spiller i de beste rækker
« Svar #98: 04 Apr 2008, 12:38 »

Jeg savner allermest eric cantona
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: hvem savner i mest ligeguldig om det er klub eller spiller i de beste rækker
« Svar #99: 04 Apr 2008, 12:39 »

Savner Elmander i den blågule trøje  Græder
Logged


Zumsar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: hvem savner i mest ligeguldig om det er klub eller spiller i de beste rækker
« Svar #100: 04 Apr 2008, 12:40 »

Ja det gør jeg også jeg syntes der var dumt af ham af skifte til Fransk Fodbold Tror i Han Bliver solgt?
Logged

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: hvem savner i mest ligeguldig om det er klub eller spiller i de beste rækker
« Svar #101: 04 Apr 2008, 12:41 »

Jeg savner AB I superligaen
Gør jeg virkelig også, men hvis alt går vel, er vi tilbage senest i 2010 Smiley
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: hvem savner i mest ligeguldig om det er klub eller spiller i de beste rækker
« Svar #102: 04 Apr 2008, 12:48 »

Jeg savner virkelig Skoubo, Elmander, Agger og Laudrup i BIF trøje Skuffet
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: hvem savner i mest ligeguldig om det er klub eller spiller i de beste rækker
« Svar #103: 04 Apr 2008, 12:52 »

Savner os Hannes Sigurdsson  Shockeret
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: hvem savner i mest ligeguldig om det er klub eller spiller i de beste rækker
« Svar #104: 04 Apr 2008, 12:59 »

Jeg savner sgu det hold, vi havde, dengang jeg gik bold for mange år siden. For helvede, det var tider Smiley

Savner os Hannes Sigurdsson  Shockeret

Grin
Sigurdinho kan man ikke andet end at holde af!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010