home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  2 Brugere, 244 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FMF-brugernes alder
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor gamle eller skal man sige hvor unge er vi alle herinde på fmfreaks.dk Wink  (Afstemning slut: 04 Nov 2005, 03:21)
0 - 10
- 0 (0%)
11 - 15
- 10 (21,7%)
16 - 20
- 22 (47,8%)
21 - 25
- 5 (10,9%)
26 - 30
- 7 (15,2%)
31 - ++
- 2 (4,3%)
Antal Stemmer: 46

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: FMF-brugernes alder  (Læst 22351 gange)
Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF-brugernes alder
« Svar #30: 12 Okt 2005, 13:00 »

Hehe ja det ikke meget, når man tænker på alle de brugere.. Der burde laves såen at hvis man ikke var online i 2-3 måneder så blev brugeren automatisk slettet!

Freaks' brugere er faktisk meget aktive.

Men hvis ikke de stemmer i denne tråd, så bliver aldersfordelingen jo ikke korrekt.

Derfor den lille husker  Smiley
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FMF-brugernes alder
« Svar #31: 12 Okt 2005, 13:02 »

Freaks' brugere er faktisk meget aktive.

Men hvis ikke de stemmer i denne tråd, så bliver aldersfordelingen jo ikke korrekt.

Derfor den lille husker  Smiley

Nu ved jeg ikke hvordan det gamle site var, så kan jeg ikke gøre mig klog på - Men jeg er da generalt tilfreds med hvor aktive folk er nu, og der kommer jo hele tiden nye til - Så kan kun gå ud fra det det bliver og mere aktivt. Jeg finder aktiviten fin nu Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FMF-brugernes alder
« Svar #32: 12 Okt 2005, 16:32 »

Jeps, jeg tror også aktiviteten stiger efterhånden.. Især efterhånden som siden bliver udvidet. Men det er jo de nuværende brugeres "ansvar" at holde gang i siden, så andre også bliver lokket til Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FMF-brugernes alder
« Svar #33: 12 Okt 2005, 16:33 »

Jeps, jeg tror også aktiviteten stiger efterhånden.. Især efterhånden som siden bliver udvidet. Men det er jo de nuværende brugeres "ansvar" at holde gang i siden, så andre også bliver lokket til Wink

Helt rigtigt! - Med den aktivitet som der er lige pt, så skulle det vidst ikke være noget problem at lokke flere til Smiley
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: FMF-brugernes alder
« Svar #34: 12 Okt 2005, 16:43 »

Hehe ja det ikke meget, når man tænker på alle de brugere.. Der burde laves såen at hvis man ikke var online i 2-3 måneder så blev brugeren automatisk slettet!

Så jeg burde slettes på FMD, fordi jeg var uden computer i 4-5 måneder? Tror ikke det var så godt. F.eks. hvis du var uden computer i 3 månder og fik en computer så skal du oprette en ny bruger?

Men brugerne er nu aktive på FmFreaks Smiley. Og det tror jeg godt jeg på crewets vegne kan takke jer for, hvis i forstår Wink.
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FMF-brugernes alder
« Svar #35: 12 Okt 2005, 16:47 »

Så jeg burde slettes på FMD, fordi jeg var uden computer i 4-5 måneder? Tror ikke det var så godt. F.eks. hvis du var uden computer i 3 månder og fik en computer så skal du oprette en ny bruger?

Men brugerne er nu aktive på FmFreaks Smiley. Og det tror jeg godt jeg på crewets vegne kan takke jer for, hvis i forstår Wink.

- Det var et forslag

- Og hvis du ikke kan skaffe adgang til en computer i 4-5 måneder.. sååe..
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FMF-brugernes alder
« Svar #36: 12 Okt 2005, 20:00 »

Så jeg burde slettes på FMD, fordi jeg var uden computer i 4-5 måneder? Tror ikke det var så godt. F.eks. hvis du var uden computer i 3 månder og fik en computer så skal du oprette en ny bruger?

Men brugerne er nu aktive på FmFreaks Smiley. Og det tror jeg godt jeg på crewets vegne kan takke jer for, hvis i forstår Wink.

Du kan ikke gøre noget på crewets vejne, du er ikke talsmand! Wink Ej men det er jo rigtigt nok, det er først og fremmest brugerne man skal takke for dette Smiley Uden dem ville siden være lidt kedelig (det prøvede vi jo før den blev launcet, så sjove er vi heller ikke i længden  Ubeslutsom)
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF-brugernes alder
« Svar #37: 12 Okt 2005, 22:00 »

Hvorfor ikke lade folk registrere deres fødselsdato i profilen så man kan se hvor gamle de specifikke brugere er, og derudover vil det vel også være muligt at udregne et præcist gennemsnit?
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Fremad A fan
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FMF-brugernes alder
« Svar #38: 12 Okt 2005, 22:18 »

Det kan man da allerede, man kan da se hvor gammel jeg er i min profil
« Seneste Redigering: 12 Okt 2005, 22:20 af Fremad A fan » Logged


NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF-brugernes alder
« Svar #39: 12 Okt 2005, 22:22 »

Ja da.. Men dvs af ren nysgerrighed så skal man på nuværende tidspunkt ind og se i 305 brugere...
Logged

R O T R

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FMF-brugernes alder
« Svar #40: 12 Okt 2005, 22:29 »

Ja da.. Men dvs af ren nysgerrighed så skal man på nuværende tidspunkt ind og se i 305 brugere...

Haha det kan man da sagten Huh?Opstemt
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF-brugernes alder
« Svar #41: 12 Okt 2005, 22:36 »

Jamen du går da bare igang
Logged

R O T R

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FMF-brugernes alder
« Svar #42: 12 Okt 2005, 22:37 »

Jamen du går da bare igang

Jeg valgte at bruge disse to smileys:  Huh Opstemt - Så regende jeg med at du kunne se at det var for sjov Smiley
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF-brugernes alder
« Svar #43: 12 Okt 2005, 22:49 »

Kan jeg jo ikke forstå.. Nå du mener jeg er så negativ
Logged

R O T R

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF-brugernes alder
« Svar #44: 12 Okt 2005, 22:49 »

Well jeg troede det var noget man ville kunne se under sin avatar. Men hvad med det gennemsnit. Det burde da ikke være det store prob hvis man allerede har oplysningerne gemt Cool

Og lad det i den sammenhæng bemærke at undertegnede fyldte år i lørdags :a:
« Seneste Redigering: 12 Okt 2005, 22:52 af SaneSoul » Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010